Ja, dus als het niet doorgaat jammer.. maar niks verloren. En ik zou nog naar Nederland gaan en bij familie blijven, dus zelfde verhaalquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de auto naar Boedapest en verblijven in het appartement van Gergely?
Nee hoor, ben zelfs graag alleen (echte FOK!kerquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel we geworden, moeite met alleen zijn?
All-in, lekker volvreten en drinkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
Ik ga augustus allin vakantie turkije met mijn ouders
Is ook leuk ja om met leuke gezellige mensen op reis te gaanquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelfs graag alleen (echte FOK!ker). Maar gewoon heel gezellig
In een resort?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
Ik was al klaar met 'hamsteren' in februariquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer al niet gehamsterd
Jeetjequote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Was net even bij de aldi, verkeerde tijdstip gok ik want het leek alsof ik een bejaardenhuis in liep. Gelukkig ging er net een kassa voor me open anders had ik er met dat tempo vanavond nog gestaan
@:Budapestenaar, lekker 2 doosjes koffieijsjes gehaald
Doe normaal gek, het is nog ochtend.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Eitje aan het koken nuquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Staan nog op oranje. Zal dat volgende maand anders zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
In een resort.
Broer heeft ook kleine baby, dus makkelijk enzo, niet echt mijn vakantie
[..]
Ik pleit voor een totale lockdown onder olifantenquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)fen-in-botswana.html
Olifantencorona?
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
In een resort.
Broer heeft ook kleine baby, dus makkelijk enzo, niet echt mijn vakantie
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Was net even bij de aldi, verkeerde tijdstip gok ik want het leek alsof ik een bejaardenhuis in liep. Gelukkig ging er net een kassa voor me open anders had ik er met dat tempo vanavond nog gestaan
@:Budapestenaar, lekker 2 doosjes koffieijsjes gehaald
Ik ging altijd 2x ip vakantie in een jaar. 1 doe vakantie en 1 relaxed vakantie waarbij ik mij compleet liet verzorgen in een resort. Toch wel lekker hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.
Weet niet, werk daar niet hequote:Op donderdag 2 juli 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan nog op oranje. Zal dat volgende maand anders zijn?
Beetje zuipen, beetje voetballen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.
Xdquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet niet, werk daar niet he
[..]
Beetje zuipen, beetje voetballen.
Gewoon een paar extra rondjes lopen zodat je het weer er af looptquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerIk heb mezelf even tot de orde geroepen want ik was iets teveel aan het genieten van lekkere dingen
Genotquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n lunch al op, had teveek hongerSushi om 11u
Slurfkapjes.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pleit voor een totale lockdown onder olifanten
Nog op het werk hier, de wijk waarvoor ik stond ingepland ligt er al in...quote:
watquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hm
Hing een lokaal mocro gangbanger ingezakt over een bankje in t dorp bij mn ouders. Wouten eromheen en veel volk.
Ook geen ambulance te horen/zien rijden.
1.5 uur en dan vrij. Lekker man.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog op het werk hier, de wijk waarvoor ik stond ingepland ligt er al in...
Maar er ligt nog wel post om de tijd tot 13.30 te vullen
Altijd he. Ik werk maar Parttimequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.5 uur en dan vrij. Lekker man.
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |