quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Is die gipspoot, mag niet nat worden
Zit al onder de vliegen, maaien kruipen eronder vandaan
Misschien is mijn voet wel aan het wegrotten
Ik vermoed dat het in landen met een lichtere lockdown zoals NL/ CH beter gaat dan in landen wasr iedereen opgesloten zat zoals FR/SP/ITquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.
MI-tje bezorgdquote:
Ik ben nog niet aan de WC rollen van de vorige hamster ronde begonnenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagen
Mensen zijn echt gekquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat veel mensen de tweede quarantaine golf niet zullen pikken en accepteren, snel een noodwet uitvoeren zodat we die voor een paar maanden kunnen detineren op een eiland.
Dat zou kunnen. Toch even kijken hoe het over 2 weken staat met de besmettingen. Gisteren zijn heel stevige versoepelingen doorgevoerd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in landen met een lichtere lockdown zoals NL/ CH beter gaat dan in landen wasr iedereen opgesloten zat zoals FR/SP/IT
Opsluiten op Pampus.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat veel mensen de tweede quarantaine golf niet zullen pikken en accepteren, snel een noodwet uitvoeren zodat we die voor een paar maanden kunnen detineren op een eiland.
Ik had de eerste keer al niet gehamsterdquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de WC rollen van de vorige hamster ronde begonnen
Ik voor 2-3 dagen eten om te kunnen anticiperen op een plotselinge lockdown.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer al niet gehamsterd
JIj kreeg voedselpakketten van je werkgever, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Zijn toch bange mensen die hamsteren en ik ben voor de duivel niet bang, kocht in een opwelling drie kleine blikjes mais maar die heb ik buiten aan iemand weer weg gegeven
Ja dat is waar, de KMAR deed de boodschappen voor me maar ja die kwamen met de gekste merken en dingen thuis in het begin, is toch 5 of 6 weken zo geweest en daarna mocht ik zelf weer los gelukkig, zou niet mijn eigen keuze zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JIj kreeg voedselpakketten van je werkgever, toch?
Gewoon net als die nertsen....ruimenquote:
Niet enkelquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Zijn toch bange mensen die hamsteren en ik ben voor de duivel niet bang, kocht in een opwelling drie kleine blikjes mais maar die heb ik buiten aan iemand weer weg gegeven
Doet me eraan denken dat ik ook even naar Duitsland moet voor medicijnen voordat ze me de grens weer dichtgooien.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel
Wij „hamsteren“ met name medicijnen en voedsel voor Hont omdat dat enkel in Duitsland verkrijgbaar is
Hebben bijna problemen gehad met vorige lockdown
Zul je zien dat ze dat net doen op de dag dat ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik ook even naar Duitsland moet voor medicijnen voordat ze me de grens weer dichtgooien.
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijftquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dat net doen op de dag dat ik op vakantie ga.
Ik geloof niet dat ik een annuleringsverzekering erbij heb gepaktquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijft
Die hadden in Nederland volgens mij sowieso de voorwaarden nu aangepast, geen geld meer terug bij corona annuleringen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een annuleringsverzekering erbij heb gepakt
maar goed, ik ga er van uit dat we niet binnen een week weer in lockdown gaan
Met de auto naar Boedapest en verblijven in het appartement van Gergely?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijft
Dat is wel erg snel we geworden, moeite met alleen zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |