Het is je dag weer niet?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog 20 minuten geneuzel aanhoren
Ik zou m'n horloge kunnen gebruiken. Bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon of mijn kookplaat
Meestal kook ik op gevoel, beetje proeven, beetje prikken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar meestal vergeet ik het gewoon
De ovenquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon of mijn kookplaat
Ik heb al 20 jaar geen horlogo meer omquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou m'n horloge kunnen gebruiken. Bedenk ik me nu.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Zit gewoon in een saaie meeting.
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ovenOf althans ik kijk naar de klok er op, de timerfunctie gebruik ik alleen als er iets in ligt
Jij of bedoel je het weer?quote:
Dat is luxequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.
Ik nu sinds een jaar of 3 weer denk ik. Maar dat was meer als extra speeltje om het sporten te stimuleren, kan er ook muziek op zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al 20 jaar geen horlogo meer om
Zo, dit ja.. Wat een dag.quote:
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.
Ja, nadat ik er een te bakken taart inzet uiteraard. Ze verschijnen niet uit het niets (om die reactie maar even voor te zijnquote:
das goedquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kom ik vanmiddag niet thuis hoor
zou wat zijn als je hier vanmiddag ineens opduikt en met een biertje in je hand op de bank gaat zittenquote:
Eh, als ik er ben wel, maar als ik er niet ben, hoor ik de piep ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zetten
Dat heb ik met mijn wasmachinequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |