Done!quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:15 schreef nomina het volgende:
Ik heb zonder het in de gaten te hebben een topic geopend dat al bestond.
Zou dus mijn topic gesloten kunnen worden?
MUZ / TOP 4000 #2 Nu mét topic op Fok!
Bij voorbaat dank.
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen deze vijf een reeks worden:
#1 MUZ / #1 - De Top 2000 Kennis Quiz
#2 MUZ / #2 - De Top 2000 Kennis Quiz
#3 MUZ / #3 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]
#4 MUZ / #4 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are no longer Disturbed]
#5 MUZ / #5 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are no longer Disturbed]
En kan deze op slot?
MUZ / De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]
Als je me kan uitleggen wat dit topic met MUZ te maken heeft of in welk ander subforum het eventueel wel thuishoort, dan hoor ik het graag en wil ik je indien mogelijk wel verder helpen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef tong80 het volgende:
Help FOK! naar de kloten....
MUZ / Een vriend van me is aan het verhuizen.....
Als je dit niet begrijpt houdt het op.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je me kan uitleggen wat dit topic met MUZ te maken heeft of in welk ander subforum het eventueel wel thuishoort, dan hoor ik het graag en wil ik je indien mogelijk wel verder helpen…
Als het nou nog een volle platenkast zou zijn, dan had het misschien nog wat kunnen worden…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dit niet begrijpt houdt het op.
Succes verder.
Succes verder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het nou nog een volle platenkast zou zijn, dan had het misschien nog wat kunnen worden…
Ik ken dit soort kasten in allerlei vormen, vol met boeken, in de loop der jaren verzamelde prullaria of zelfs geluidsdragers.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
Hoezo is dat niet muziek gerelateerd, 't is toch een platenkast?
Op basis van de zoekfunctie kan ik die in MUZ niet vinden.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef Peligrosso het volgende:
Is er een Radio1-topic in MUZ?
Of ergens anders?
Ok thanks, ik kan niet overweg met die zoekfunctie.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van de zoekfunctie kan ik die in MUZ niet vinden…
Volgens deze post TV / Film, TV & Radio wordt TV! valt radio sinds 2017 onder MUZ, dus kan je hier terecht…quote:Op woensdag 29 december 2021 09:39 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ok thanks, ik kan niet overweg met die zoekfunctie.
Als ik er 1 wil openen, waar zou die dan het best op zijn plaats zijn?
In MUZ staan over het algemeen de radio-topics, maar wellicht past een topic over Radio1 beter ergens anders?
Toch leuk om je stemplaat te horenquote:
In tegenstelling tot de horeca weer geopend...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag MUZ / Het ultiemere Pavement Topic - #2 open? Ik wil iets ontopiques posten.
Ik zou het in V&A zetten en hier op muz even in het SC topic zetten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil wat elpees en CD’s weggeven. Kan ik hier een topic openen, of is dat meer iets voor V&A?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou het in V&A zetten en hier op muz even in het SC topic zetten...
Topic is weer open…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef mstx het volgende:
MUZ / Regina Spektor #1
Kan dit topic weer geactiveerd worden door een mod of moet er een nieuw deel geopend worden?
Done…quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:34 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod er 28 van maken.
laforest in MUZ / Vandaag 28 jaar geleden overleed Kurt Cobain.......
Open maar een nieuwe rond RSD 2022, lijkt me handiger.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Mag dit supersuccesvolle topic weer open?
Er is instore-nieuws!
Bans worden niet via het forum besproken…quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
Ik snap niet dat het niet respectvol zou zijn om YT-filmpjes van Jan Rot te posten in het topic over Jan Rot. Hebben die personen daar nou serieus een ban voor gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |