Je kunt het ook uitlokken....quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:15 schreef Modus het volgende:
Je kan van alles van Tong vinden maar soms lijkt het ook wel of anderen ook echt elke gelegenheid aangrijpen om bij hem te gaan zuigen
MUZ / Tong's Kerstgeschenk.....
quote:
Waarom plaats je zo'n persoonlijk bericht in het lijstjestopic? Houd jezelf eens in de hand man.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 1 april 2024 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Reeks bitte.
MUZ / Noise(rock)
MUZ / Noise(rock) Deel 2
Geen idee of dit al gedaan was maar nu iig welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:37 schreef Arcee het volgende:
MUZ / De Jeugd van Tegenwoordig #15 Ja, natúúrlijk!
Mag deze open?
Niemand van de mods een reactie?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef Modus het volgende:
Zomaar een brainfart die me te binnen schiet (mede ingegeven door de constatering dat er niet zo veel gedaan lijkt te worden met de Fok insta - met de Fok Facebook wel nog soms, maar die verwijst altijd naar de FP):
per nader te bepalen periode een nieuw uitgekomen album (of meerdere) in het bijbehorende topic posten, dit "promoten" op insta, met een link naar het lopende topic.
Of breder getrokken - gewoon nieuwsberichten rond artiesten en dan dat op insta melden etc.
Is dat een raar idee?
Inb4 waarom doe je dat zelf niet
Anagepastquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:02 schreef tong80 het volgende:
There moet their zijn.....
tong80 in MUZ / Famous people and their taste in music......
Donequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Mag deze weer open? MUZ / System Of A Down #3 Live in Armenië
Er is wel een interessant nieuwtje over de band.
Er is vaak geprobeerd een soort release radar via whatever platform van de grond te krijgen, maar dat lukt niet mede door bezetting (mensen hebben geen tijd) en interesse mensen lezen eigenlijk niets op FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef Modus het volgende:
Zomaar een brainfart die me te binnen schiet (mede ingegeven door de constatering dat er niet zo veel gedaan lijkt te worden met de Fok insta - met de Fok Facebook wel nog soms, maar die verwijst altijd naar de FP):
per nader te bepalen periode een nieuw uitgekomen album (of meerdere) in het bijbehorende topic posten, dit "promoten" op insta, met een link naar het lopende topic.
Of breder getrokken - gewoon nieuwsberichten rond artiesten en dan dat op insta melden etc.
Is dat een raar idee?
Inb4 waarom doe je dat zelf niet
Anagepast moet Aangepast zijn. Stop de tijd.quote:
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar kan dat niet bewijzen. Ik zie wel dat het ESF forum elk jaar toch behoorlijk populair is en daarvoor wordt gepromoot op insta. Dat zal heus niet de enige factor van het succes zijn maar toch.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarnaast is het publiek dat op insta etc dingen leest met geen stok naar fok te krijgen.
Dat zou zeker kunnen, gebrek aan tijd/mankracht is dan ook het grotere probleem van de tweequote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar kan dat niet bewijzen. Ik zie wel dat het ESF forum elk jaar toch behoorlijk populair is en daarvoor wordt gepromoot op insta. Dat zal heus niet de enige factor van het succes zijn maar toch.
En waarom denk je dat trouwens, wellicht door jouw beeld van wat voor soort mensen op insta zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MUZ / Pinkpop #52 Editie 2023 is begonnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:57 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het Pinkpop topic niet vinden. Vreemd want het is dit weekend.
https://scontent-ams4-1.x(...)wsC-sPoA&oe=667C6B27
Donequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:10 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open
MUZ / Opeth #3 - Waar we allemaal op Heritage wachten!
Done!quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:14 schreef dimmak het volgende:
MUZ / Nederhop #8 Koop hier schilderijen van Peter Blom
Mag deze een kick krijgen? Ik kan nu niets posten.
Waarschijnlijk omdat er te lang niet in gereageerd is, ik open hem weerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom kan ik niet posten in het Help ik zoek topic?
Er klopt nog steeds iets niet. Er is geen reageerveld in dat topic.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wat het dat is het niet, dan weet ik het niet
Heb je wel de juiste PippenScottie in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #373
Vreemd bij mij wel. Ik gooi het probleem even achter de schermenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Er klopt nog steeds iets niet. Er is geen reageerveld in dat topic.
Inmiddels iets gevonden, vraag niet meer relevant.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Troel het volgende:
Ik ben op zoek naar een platenspeler. Met de zoekfunctie kon ik zo snel niets vinden, is daar wellicht een centraal topic voor ofzo waar ik om input kan vragen?
Dat mag! Done.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Mag deze weer open?
MUZ / BBC Later... Live with Jools Holland #4
@:Bosbeetle @:Karina @:Slobeend
Dit kloptquote:
Dat is zeker mogelijk, en ik heb het bij deze ook gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:25 schreef DJ11 het volgende:
Hallo, is het misschien mogelijk om dit gesloten topic...
MUZ / Duitse Muziek #1
... als "deel 1" te linken aan het topic dat nu open is:
MUZ / Duitse Muziek #2
... en dat laatste topic "deel 2" te noemen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:51 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open?
MUZ / Van Halen Centraal #1
Jawel hoor, sorryquote:
gastreeksje van gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Kan deze svp gereekst worden met het vorige deel etc.?
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #2 De eerste stemlijsten stromen binnen
@Bosbeetlequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #13 Leve alle Friezen!
Per ongeluk nr. 13 van gemaakt, moet 12 zijn. Kan iemand die aanpassen alstublieft? Dank!
Gedaan, gisteravondquote:
Primaquote:Op zondag 22 december 2024 16:27 schreef DJ11 het volgende:
DJ11 in MUZ / [NUMMERS] Jaarlijstjes 2023 en 2024 (losse nummers)
Bi deze het verzoek om bovenstaande topictitel aan te passen naar:
[NUMMERS] Jaarlijstjes 2023 en 2024 (losse nummers)
Dit gezien het beperkte aantal reacties dat erop komt.
Donequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef Paul het volgende:
Kan deze heropend wegens big news MUZ / Kraftwerk #4 Met 2 concerten in Utrecht
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Done![]()
en tot ziens in het royal park
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een veldslag met de kaartverkoop...
Donequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:19 schreef Mathijz het volgende:
Zou MUZ / Nine Inch Nails #10 Met nieuw album Hesitation Marks! weer open kunnen? Komt een tournee aan.
Ah laat maar is tegelijk met pitfest emmen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een veldslag met de kaartverkoop...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |