abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193749266
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 02:55 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jandino Asporaat. Serieus. Zwarten vinden hem helemaal geweldig. Ik heb er nog nooit om kunnen glimlachen.
O die gek, nee die is niet grappig
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 23 juni 2020 @ 10:55:51 #102
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193749269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 09:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee daar pleit ik niet voor :)
Dát is de racisme waar tegenop moet worden getreden.

Wat nu als ik zeg dat ik gekwetst ben door je laatste zinnetje? Ga je dan je excuses aanbieden? Hoop het toch niet.
Sorry man, ik heb het bedoeld als grapje.

8-)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:13:06 #103
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_193749470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Nee dat is een strontvervelend mannetje.

Voor de donkere mens een soort negergod. Ik ken leukere humor iig.
pi_193749496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Sorry man, ik heb het bedoeld als grapje.

8-)
Ok prima :)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:33:16 #105
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193749711
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Jandino is een totale verschrikking. Wat gebruikt die gozer eigenlijk?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_193749745
"Words matter"

Echt hoor, we hebben weer een goeie wereldoorlog nodig, zodat we met zijn allen wat ballen kweken.
pi_193749853
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef Scorpie het volgende:
"Words matter"

Echt hoor, we hebben weer een goeie wereldoorlog nodig, zodat we met zijn allen wat ballen kweken.
Vraag me af of een beetje grote ruimte steen niet beter is. Dan kan de aarde opnieuw beginnen en komt er voor de mens hopelijk iets in de plaats dat minder destructief is (naar zijn omgeving en elkaar toe)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:55:24 #108
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_193749986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Vraag me af of een beetje grote ruimte steen niet beter is. Dan kan de aarde opnieuw beginnen en komt er voor de mens hopelijk iets in de plaats dat minder destructief is (naar zijn omgeving en elkaar toe)
Wat boeit het wat er met de aarde gebeurt als er dan niemand meer is die daar wat van kan vinden.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_193750297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 09:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem, dat veel mensen blijkbaar gekwetst zijn door zo'n grap. Ik begrijp dat inderdaad niet, maar het is wel iets wat de laatste jaren steeds vaker voorkomt. Iedere minderheid voelt zich wel gekwetst door iets. Een huilmaatschappij noem ik dat. Het grappige is dat de maatschappij steeds beter wordt qua gelijkheid in de laatste 100 jaar en dat er juist alleen maar meer gezeurd wordt, maar misschien is dat ook wel het logische gevolg.
Ik denk dat de Nederlandse maatschappij er qua gelijkheid niet op vooruit is gegaan de laatste 15-20 jaar, integendeel.

Daarom is het juist zo ironisch dat generatie die elkaar als kinderen uitschold voor Zwarte Piet, kankerkaas, kutmarokkaan, kankerneger en aan kliekjesvorming op basis van ethniciteit of huidskleur deed de oudere generatie wel eens eventjes zal vertellen hoe we met huidskleur om moeten gaan. En dat dan ook nog eens gebaseerd op ideeen uit de VS, een land wat daarin een jaar of honderd achterloopt op Nederland en er maar een puinhoop van blijft maken.

En al die ouwe lullen buigen deemoedig het hoofd en durven de jongeren met hun gebrek aan kennis en inzicht niet eens tegen te spreken als die doodleuk beweren dat zwarte mensen vroeger achterin de bus moesten zitten en tweederangs burger waren. Ik kan mij uit mijn hele jeugd niet één geval herinneren waarin iemand op of met zijn huidskleur werd aangesproken, ik kan mij ook niet een keer herinneren dat ik ergens iets van heb moeten zeggen of iemand heb moeten corrigeren of zelfs maar gecorrigeerd zien worden. Dat liet je er gewoon buiten, ook als je ruzie had.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193750847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Wat boeit het wat er met de aarde gebeurt als er dan niemand meer is die daar wat van kan vinden.
Lol die is diep
pi_193751308
https://www.ad.nl/nederla(...)n-gedragen~a51418f4/

quote:
Bijvoorbeeld over de toon van het huidige racismedebat, dat hij na zijn ziekbed nadrukkelijk volgde. ,,Weet je wat het is?”, zegt Fraser. ,,Discriminatie mag niet. Ik denk dat ieder normaal denkend mens zo redeneert. Alleen: je kunt ook te ver doorslaan. Ik zie mensen op televisie verschijnen die zich werkelijk overal gekwetst over voelen. Ze zijn slachtoffer van dit, van dat, van zus en zo. Ik kan niet tegen dat gejank. Tegen die extremelingen aan de andere kant van het racismedebat evenmin, trouwens. Juist ook omdat het averechts werkt, dat gebrek aan nuance. In plaats van begrip, kweken ze ergernis. Die kleine groep idioten verpest het voor de rest.

,,Begrijp me niet verkeerd, hè. Ook ik heb meegemaakt dat ik als tiener voor een nachttent stond en dat de portier me weigerde, terwijl mijn blanke rijgenoot wel binnenkwam. Maar denk je dat ik mijn trots op zo’n moment liet krenken door zulke zielige types? Je moet je nooit als slachtoffer willen gedragen. Ik probeerde altijd boven domheid te staan. Ik dacht altijd: ik kom er tóch wel in dit leven.
Frasergod
pi_193751589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik denk dat de Nederlandse maatschappij er qua gelijkheid niet op vooruit is gegaan de laatste 15-20 jaar, integendeel.

Daarom is het juist zo ironisch dat generatie die elkaar als kinderen uitschold voor Zwarte Piet, kankerkaas, kutmarokkaan, kankerneger en aan kliekjesvorming op basis van ethniciteit of huidskleur deed de oudere generatie wel eens eventjes zal vertellen hoe we met huidskleur om moeten gaan. En dat dan ook nog eens gebaseerd op ideeen uit de VS, een land wat daarin een jaar of honderd achterloopt op Nederland en er maar een puinhoop van blijft maken.

En al die ouwe lullen buigen deemoedig het hoofd en durven de jongeren met hun gebrek aan kennis en inzicht niet eens tegen te spreken als die doodleuk beweren dat zwarte mensen vroeger achterin de bus moesten zitten en tweederangs burger waren. Ik kan mij uit mijn hele jeugd niet één geval herinneren waarin iemand op of met zijn huidskleur werd aangesproken, ik kan mij ook niet een keer herinneren dat ik ergens iets van heb moeten zeggen of iemand heb moeten corrigeren of zelfs maar gecorrigeerd zien worden. Dat liet je er gewoon buiten, ook als je ruzie had.
De laatste 15-20 jaar is wel een ander verhaal ja. Ik denk dat er weinig veranderd is, behalve dat er vroeger niet zoveel over gejankt werd. Ik heb in bijna iedere klas dat ik als kind zat ook wel donkere mensen in de klas gehad en kan me ook niet herinneren dat er iets racistisch gezegd is. Misschien omdat het mij niet interesseert heb ik het niet onthouden, maar ik kan het me echt niet herinneren.

Mijn vader is donker en ik heb in mijn hele leven hem nog nooit over discriminatie of racisme horen praten of momenten gemerkt dat mensen discriminerend zouden zijn. Alhoewel bij voetbalwedstrijden hij wel vaker gefouilleerd werd dan ik :P maar ik zie er dan ook heel betrouwbaar uit.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 23 juni 2020 @ 14:10:47 #113
117098 Hathor
Effe niet
pi_193751989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

De laatste 15-20 jaar is wel een ander verhaal ja. Ik denk dat er weinig veranderd is, behalve dat er vroeger niet zoveel over gejankt werd. Ik heb in bijna iedere klas dat ik als kind zat ook wel donkere mensen in de klas gehad en kan me ook niet herinneren dat er iets racistisch gezegd is. Misschien omdat het mij niet interesseert heb ik het niet onthouden, maar ik kan het me echt niet herinneren.

Mijn vader is donker en ik heb in mijn hele leven hem nog nooit over discriminatie of racisme horen praten of momenten gemerkt dat mensen discriminerend zouden zijn. Alhoewel bij voetbalwedstrijden hij wel vaker gefouilleerd werd dan ik :P maar ik zie er dan ook heel betrouwbaar uit.
Hetzelfde hier, ik kan me ook geen enkel geval herinneren, behalve dat roodharigen nog wel eens gepest werden met vragen zoals "had jouw ouwe roest in zijn pijp?". Gewoon een beetje flauw dus, en ik geloof ook niet dat er ooit iemand echt kwaad om is geworden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_193752279
quote:

[..]

Ik vond het 100% vanzelfsprekend dat het er niet was, ik kende racisme als iets wat voor de oorlog had bestaan en dat terugkwam in Kuifje en Sjors en Jimmie, en die laatste vond ik sowieso een domme strip terwijl Kuifje zijn leven had gebeterd. Het was me wel opgevallen neem ik aan, mijn beste vriend uit de brugklas had een kleurtje, en daarvoor en daarna waren er in ieder geval klasgenootjes met een kleurtje waar ik vrij veel contact mee had. Dan zou je dat echt wel meekrijgen als ze voortdurden daarom werden uitgescholden. Sociale klasse was wel eens een lastig dingetje, en je had straten, een flat met daarbij behorende etnische achtergrond, en de Molukkers. De Molukkers waren degenen die me niet in elkaar wilden slaan, de rest eigenlijk allemaal wel.

Later op de middelbare school was er nog een jongen uit Z-Afrika in de klas gekomen, een blanke, die werd daar weleens mee gepest/geplaagd.

quote:
Dat had ik ook, ik was gewoon heel jong voor mijn leeftijd. Ik kon alle winkels leegroven en drank kopen met een nep boodschappenbriefje van mijn ouders, zolang ik mijn vrienden maar niet meenam. Dat had vast niet gewerkt met een kleurtje, maar ook niet met een ander blank uiterlijk en mindere acteerprestaties. Laat zijn met fysieke ontwikkeling, zoals de gekleurden eigenlijk nooit hebben, ervoer ik nochtans helemaal niet als privilege maar zeer vervelend, en dan waren die jongens en meisjes uit mindere buurten altijd wat vroeger wijs.

Maar als je bij een ruzie of zo iemand met zijn huidskleur had uitgescholden dan was je zuur geweest. Bij ouders, leraren maar ook bij andere kinderen. Ik denk dat dat de laatste 15 jaar wel een beetje verdwenen is. Ook omdat het nu meer kliekjes zijn, toen was een andere huidskleur een individuele eigenschap.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193752692
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Nee dat is een strontvervelend mannetje.

Voor de donkere mens een soort negergod. Ik ken leukere humor iig.
Op de een of andere manier vinden negers het ook humor om zich te verkleden als vrouw. Jandino en Raymann deden het allebei, maar ik vind mannen die zich als vrouwen verkleden altijd tenenkrommend. Welke normale man verkleedt zich als vrouw? Niemand toch. Maar Surinamers lachen zich suf
pi_193752726
quote:

[..]

Dat er vroeger niet werd gejankt en nu wel kan je denk ik verklaren met 1 woord:

Snowflake
  dinsdag 23 juni 2020 @ 15:08:35 #117
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193752743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat er vroeger niet werd gejankt en nu wel kan je denk ik verklaren met 1 woord:

Snowflake
Twee woorden: social media
Graag op anoniem
pi_193752747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:08 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ah dat ook natuurlijk
  dinsdag 23 juni 2020 @ 15:18:13 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193752890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ah dat ook natuurlijk
Mensen kunnen tegenwoordig een echokamer van heb ik jou daar construeren. Dan krijgen ze fijn en veilig alleen nog maar dingen te zien/horen waar ze het zelf 100% mee eens zijn. Wanneer ze dan eens wat tegenkomen dat niet volledig overeenkomt met hun wereldbeeld dan ontstaat er kortsluiting in hun hoofdje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 23-06-2020 15:39:31 ]
Graag op anoniem
pi_193753204
quote:

[..]

Dit ja, dat soort mensen worden in hun omgeving voor gek verklaard, en hebben op fb/ twitter een klankbord
  dinsdag 23 juni 2020 @ 15:40:49 #121
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193753236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 14:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hetzelfde hier, ik kan me ook geen enkel geval herinneren, behalve dat roodharigen nog wel eens gepest werden met vragen zoals "had jouw ouwe roest in zijn pijp?". Gewoon een beetje flauw dus, en ik geloof ook niet dat er ooit iemand echt kwaad om is geworden.
En waar leg je de grens nu als meester/juffrouw op school, of als ouders?

Kinderen pesten elkaar gewoonlijk vaak met de meest primitieve associaties op uiterlijk. Iemand met rood haar is een vuurtoren, kinderen met overgewicht zijn vetlappen, kleintjes worden lilliputters genoemd en donkere kinderen zwarte piet. Allemaal dingen die niet leuk zijn voor het 'slachtoffer', maar het zou niet zo erg moeten zijn als het niet structureel voorkomt. Misschien word je er ook wel een beetje weerbaar door.

Moeten ze/we daar vanaf nu gradaties in aanbrengen? "Jongens luister eens. Het is waar dat Angelo Dirk 'vieze vetklep' heeft genoemd, wat natuurlijk niet leuk is voor Dirk, maar ja, dan moet hij maar niet zoveel vreten. Maar dat Dirk Angelo Zwarte Piet heeft genoemd is vele, vele ,vele malen erger, dat is een misdaad waar je in de gevangenis van kan komen"?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193763216
Gewoon sigarettenfabrikanten vragen of zij deze blokken willen opvullen en dan tegen de reclamecommissie zeggen: Als de andere bedrijven deze reclameblokken niet willen opvullen vanwege Johan zijn uitspraken, dan is het hun verantwoordelijkheid dat deze blokken worden opgevuld door sigarettenfabrikanten. :P
pi_193763291
quote:

[..]

Dit dus. Elke debiele mening gaat ongefilterd het internet op.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:21:50 #124
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik kan mij uit mijn hele jeugd niet één geval herinneren waarin iemand op of met zijn huidskleur werd aangesproken, ....
Ik wel. Genoeg herinneringen ....

Even terug op die achterlijke Derksen die nu de handdoek in de ring gooit. Hij heeft dus geen ruggengraat, hij is een slappeling, een vieze oude man. Derksen vindt dat hij alles mag zeggen, alles moet kunnen, zeker als het 'grappig' bedoeld is. De vraag is wat humor is, zeker als hele groepen zich gediscrimineerd, geminacht of gegriefd voelen. Derksen en zijn enge vriendjes beledigen homo's, donkere mensen, Nederlanders van Marokkaanse afkomst, transgenders en ga maar zo door. Genee, Derksen en Gijp zijn de laatste der mohikanen, een ras dat gedoemd is uit te sterven onder het grote applaus van het weldenkende deel der natie.

Godzijdank verdwijnt dit kutprogramma van de buis om voor iets anders, positievers plaats te maken.
pi_193763422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:21 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Even terug op die achterlijke Derksen die nu de handdoek in de ring gooit. Hij heeft dus geen ruggengraat, hij is een slappeling, een vieze oude man. Derksen vindt dat hij alles mag zeggen, alles moet kunnen, zeker als het 'grappig' bedoeld is. De vraag is wat humor is, zeker als hele groepen zich gediscrimineerd, geminacht of gegriefd voelen. Derksen en zijn enge vriendjes beledigen homo's, donkere mensen, Nederlanders van Marokkaanse afkomst, transgenders en ga maar zo door. Genee, Derksen en Gijp zijn de laatste der mohikanen, een ras dat gedoemd is uit te sterven onder het grote applaus van het weldenkende deel der natie.

Godzijdank verdwijnt dit kutprogramma van de buis om voor iets anders, positievers plaats te maken.
Oh mensen voelen zich beledigd 😪😪🤧
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_193763426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op de een of andere manier vinden negers het ook humor om zich te verkleden als vrouw. Jandino en Raymann deden het allebei, maar ik vind mannen die zich als vrouwen verkleden altijd tenenkrommend. Welke normale man verkleedt zich als vrouw? Niemand toch. Maar Surinamers lachen zich suf
Ja, dit vroeg ik me ook eens af.
Is het een Surinaams ding?
Vakman pur sang
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:31:14 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763435
quote:

[..]

het programma verdwijnt helemaal niet, het gaat gewoon nog een jaar of twee door. denk je dat je dat kan overleven, of knalt je hart uit je borstkas uit pure frustratie? Enorme gefrustreerde stumpert dat je der zit.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:48:18 #128
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763571
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh mensen voelen zich beledigd 😪😪🤧
Nee, gediscrimineerd, geminacht of gegriefd.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:49:34 #129
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

het programma verdwijnt helemaal niet, het gaat gewoon nog een jaar of twee door. denk je dat je dat kan overleven, of knalt je hart uit je borstkas uit pure frustratie? Enorme gefrustreerde stumpert dat je der zit.
Het zit je wel dwars dat er mensen zijn die geen fan zijn van dit walgelijke programma hè? :)
pi_193763600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:48 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

En dat alles door een grapje van een man die ze haten. Dacht je alles gehoord te hebben. Ik vind het echt een ramp hoor, die Derksen. Hoe durft hij. :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:51:46 #131
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193763608
quote:
Wat een held. Spijker op zijn kop, niet zo janken allemaal. Echte problemen oplossen maar stop alsjeblieft met dat gejank.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:52:57 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:49 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars dat er mensen zijn die geen fan zijn van dit walgelijke programma hè? :)
Dat je geen fan bent was me wel duidelijk, dat je desondanks een van de mensen bent die het vaakst post in een topic over dat programma wijst op een ongezonde dosis frustratie. Stiekem zit je elke week te kijken om je honger te stillen, niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 24-06-2020 07:59:25 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:58:50 #133
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193763675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat je geen fan bent was me wel duidelijk, dat je desondanks een van de mensen bent die het vaak post in een topic over dat programma wijst op een ongezonde dosis frustratie. Stiekem zit je elke week te kijken om je honger te stillen, niet?
Is een man van 62. Hoop dat ik tegen die leeftijd niet zo frusti ben...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193763819
quote:

[..]

Het verdwijnt helemaal niet van de buis, en er zit een knop op je tv, je bent niet verplicht om te kijken als je het programma zo haat
pi_193763850
NoPicNic is denk ik een zwarte transgender met een homo als vader, vandaar die haat
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:33:01 #136
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193763906
quote:
Adverteerders trekken zich terug of willen gesprek na uitspraken Johan Derksen.

Als de kijkcijfers hoog blijven, komen ze vanzelf terug. En zo niet, dan springen anderen in de opengelaten ruimte.

En door!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:34:50 #137
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763917
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dat alles door een grapje van een man die ze haten. Dacht je alles gehoord te hebben. Ik vind het echt een ramp hoor, die Derksen. Hoe durft hij. :(
Ik vind Derksen een domme, eigenwijze man die zich er niet van bewust is dat zijn uitlatingen munitie zijn voor mensen die wél racistisch zijn.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:36:21 #138
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:20 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Het verdwijnt helemaal niet van de buis, en er zit een knop op je tv, je bent niet verplicht om te kijken als je het programma zo haat
Het verdwijnt wel want jullie TV-vriendjes zijn boos op elkaar. Ze vechten elkaar de tent uit en ik ga dat allemaal volgen en toosten op de goede afloop.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:36:58 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193763938
Ah, racisme is nu dus aan perceptie onderhevig.
Dus als je maar lang genoeg gilt dat iets racisme is, ongeacht of het waar is, moet de rest van de wereld het maar voor waar aannemen. Waarom? Omdat de roeper een kleurtje heeft?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:38:59 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het verdwijnt wel want jullie TV-vriendjes zijn boos op elkaar. Ze vechten elkaar de tent uit en ik ga dat allemaal volgen en toosten op de goede afloop.
Gijp heeft in een emotionele bui laten weten dat het nooit meer goed komt, om die keutel na enkele uren alweer in te trekken. Jammer joh, ze dienen gewoon hun contract uit, nog twee jaar ellende voor je. :W
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:40:38 #141
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193763968
quote:

[..]

Derksen maakt een persoonlijke opmerking over ene Quasie. Hoe ben jij gediscrimineerd, dan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_193763981
quote:

[..]

Dan is het tijd om een psychiater te bezoeken denk ik.
pi_193763987
quote:

[..]

Serieuze vraag: heb je dit programma echt gevolgd de laatste jaren, of toevallig wat fragmentjes op facebook?

Ik denk dat laatste, anders had je geweten dat de heren over iedereen grappen maken, vooral ook over zichzelf.

Dus je tirade raakt echt kant noch wal.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:44:53 #144
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193764000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind Derksen een domme, eigenwijze man die zich er niet van bewust is dat zijn uitlatingen munitie zijn voor mensen die wél racistisch zijn.
Benieuwd wat je dan vindt van Simons, of Akwasi. Die twee zijn de grootste munitieproducenten sinds Dresden.

Gloria Wekker niet te vergeten; die vrouw is puur racisme. (En komt er gewoon mee weg)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193764031
quote:

[..]

Nee jij komt over als een helder licht wil je zeggen. Khadaffi had nog meer respect voor andere meningen dan jij.
pi_193764092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

OK, nou succes met je zielige leven
pi_193764172
quote:

[..]

Dan zijn het de mensen die vinden dat dit munitie is dom. En de mensen die er in mee gaan zoals jij zijn nog dommer. Hoe kan je nou zo'n groot probleem maken van een grap in een komisch praatprogramma? Hoe treurig is je leventje dan?
pi_193764176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Benieuwd wat je dan vindt van Simons, of Akwasi. Die twee zijn de grootste munitieproducenten sinds Dresden.

Gloria Wekker niet te vergeten; die vrouw is puur racisme. (En komt er gewoon mee weg)
Gloria Wekker krijgt gewoon een goed pensioen van Universiteit Utrecht.
pi_193764195
quote:

[..]

Ok je bent dus of een trol, of achterlijk. Weten we dat ook weer, hoef ik geen tijd meer aan jou te besteden in ieder geval.
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:11:36 #150
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193764242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:07 schreef wpor het volgende:

[..]

Ok je bent dus of een trol, of achterlijk. Weten we dat ook weer, hoef ik geen tijd meer aan jou te besteden in ieder geval.
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.

Of durf je niet met je grote bek?
pi_193764255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.

:')
pi_193764264
quote:

[..]

Met jouw houding kan ik best begrijpen dat anderen je negatief benaderen.
pi_193764328
quote:

[..]
Kan jij de blijde boodschap van haat
quote:
Lol
pi_193764486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:19 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]

[..]

Lol
_O- wat een figuur. Hilarische is waarschijnlijk ook nog dat het gewoon een blanke is. Ondertussen praat ik hier met een hindoestaan en surinamer en die interesseert het geen fuck.
pi_193764492
Mensen zoals die PicNic kneus die zich erg druk maken en vooral altijd maar met zijn vingertje wijzen :') Calimero gedrag.
pi_193764754
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:51 schreef Kamover het volgende:

[..]

Wat een held. Spijker op zijn kop, niet zo janken allemaal. Echte problemen oplossen maar stop alsjeblieft met dat gejank.
Wat hij schrijft klopt.

Je zegt allemaal.
Daar zit m de cru, gewoon stoppen allemaal met überhaupt over praten en aandacht aanbesteden.
Dan blijft er een heel klein jankend clupje over waar niemand naar luistert.
Vakman pur sang
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:50:55 #157
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193764761
quote:

[..]

Stoere boy hoor
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:21:05 #158
311938 Kopiko
We were so happy...
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:21:30 #159
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193765115
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja, dit vroeg ik me ook eens af.
Is het een Surinaams ding?
Jandino is geen Surinamer.
pi_193765889
quote:

[..]

Kun jij misschien wat minder op de man spelen en inhoudelijk op zaken in gaan? Of mis je het niveau om dat te doen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193765909
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren

https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist

wat een misselijk mannetje (mijn mening)
pi_193765939
quote:

[..]

Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.

Als die zwarte mensen zo kleinzerig kunnen zijn waarom willen we die mensen nog binnen de grenzen hebben. Een kleine opmerking en ze kunnen al gaan rellen. En ze zijn best wel gevaarlijk en agressief weetjewel.
pi_193765940
Zouden mensen als NoPicNic het extra zwaar hebben in het leven of heb ik een privilege dat ik me niet om alles druk maak wat ik hoor en zie?
pi_193765975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren

Toch mooi dat hij tot nieuwe inzichten komt?
pi_193766002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef BigWhiteCock het volgende:

[..]

Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.

Als die zwarte mensen zo kleinzerig kunnen zijn waarom willen we die mensen nog binnen de grenzen hebben. Een kleine opmerking en ze kunnen al gaan rellen. En ze zijn best wel gevaarlijk en agressief weetjewel.
Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:32:38 #167
182233 thedeedster
pi_193766003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zouden mensen als NoPicNic het extra zwaar hebben in het leven of heb ik een privilege dat ik me niet om alles druk maak wat ik hoor en zie?
Misschien is het afreageren van coronastress?

Het is in ieder geval allemaal wel erg emotioneel. Nergens voor nodig op een forum.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Misschien is het afreageren van coronastress?

Het is in ieder geval allemaal wel erg emotioneel. Nergens voor nodig op een forum.
Mensen zouden meer van zich af moeten laten glijden.

https://www.bol.com/nl/f/(...)ck/9200000056625922/

Kan dit boekje wel aanraden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:34:50 #169
182233 thedeedster
pi_193766030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.
Ik heb het al vaker gezegd; geef Airfryer en Akwasi een miljoen euro per jaar, en het enige wat ze daarvoor moeten doen is hun gejank verplaatsen naar alle buitengrenzen.

Ze zullen hun geld waard zijn. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door thedeedster op 24-06-2020 12:06:55 ]
pi_193766037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

quote:
„Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.

Over 'negers' hebben ze het helemaal niet.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:37:10 #171
182233 thedeedster
pi_193766067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.

Sneijdertje. :Y
pi_193766075
quote:

[..]

[..]

quote:
We hebben alles met dat programmaatje gewonnen wat er te winnen viel.
Smerig neerkijkend op het programma VI. Met z'n programmatje :r
pi_193766134
quote:

[..]

[..]

Maandag zei hij steeds 'lieverd' tegen die advocate. Heb gek genoeg niemand daarover gehoord.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:18:43 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_193766652
quote:

[..]

[..]

Belgjes heb ik hem ook regelmatig horen zeggen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:32:36 #176
3647 B.R.Oekhoest
pi_193766875
quote:

[..]

[..]

Je moet een gereformeerde korfballer als Arie Boomsma ook helemaal niet laten proberen om de setting van VI te interpreteren.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193766943
quote:

[..]

Wellicht is Ali B een goede vervanger.

Die kan er ook wat van; negers wegzetten als zwarte piet (oei oei oei);

dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46 "Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
pi_193766953
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd; geef Airfryer en Akwasi een miljoen euro per jaar, en het enige wat ze daarvoor moeten doen is hun gejank verplaatsen naar alle buitengrenzen.

Ze zullen hun geld waard zijn. :Y
Jah..en dan staan de volgende in de rij om te cashen :+

Maakt niet uit wat je doet of zegt. Er zullen altijd mensen gekwetst zijn. Je kan nooit 100% tevredenheid krijgen.

Als we nu eens beter om zouden gaan om feiten van emotie te scheiden en minder door schreeuwers te laten leiden zou het al een stuk beter gaan.

Overigens moeten we dan die schreeuwers wel eens goed de feiten uitleggen. Iets wat tegenwoordig ook niet echt gebeurd.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:58:08 #179
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193767184
quote:

[..]

_O-

De tering wat een kutleven moet jij hebben zeg _O-
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:02:09 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193767220
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46 "Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
ooooOOOOOPHEEEEEF incoming!

O nee, wacht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:02:44 #181
65846 Bocaj
47th President.
pi_193767226
Theo Maassen: "Je moet alles kunnen zeggen maar wees empathisch en heb incasseringsvermogen!"

[ Bericht 3% gewijzigd door Bocaj op 24-06-2020 13:08:02 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:05:24 #182
65846 Bocaj
47th President.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:16:45 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_193767372
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46 "Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
1. Nogal een andere venue of je op een Roast staat (doel is zoveel mogelijk supergrove grappen te maken, men weet waarom ze daar zitten) of in een praatshow over voetbal.
2. De opmerking van Johan Derksen was enigszins grappig en niemand zegt dat het per se niet gemaakt kan worden, maar het is ook een racistische grap (net zoals die van Ali B). Op het moment dat je daarop gewezen wordt kun je ook gewoon zeggen ja sorry had ik niet moeten doen, en niet vol gaan ontkennen en en trouwens als het wel zo was heb ik dat volste recht en jij moet het maar incasseren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193767378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

ooooOOOOOPHEEEEEF incoming!

O nee, wacht.
Nee inderdaad.

Oplossing; vervang Derksen en zet er iemand met een getinte huidkleur neer.

Dan komt er geen ophef als er eens een huidskleur gerelateerd grapje gemaakt.

En als we dan toch bezig zijn, vervang vd Gijp door een bekende homo. Mocht er eens een foute homo grap gemaakt worden, is er ook niets aan de hand.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:19:09 #185
3647 B.R.Oekhoest
pi_193767400
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Derksen maakt een persoonlijke opmerking over ene Quasie. Hoe ben jij gediscrimineerd, dan?
Deze vraag is wat te moeilijk voor hem denk ik.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:20:15 #186
3647 B.R.Oekhoest
pi_193767413
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Dan komt er geen ophef als er eens een huidskleur gerelateerd grapje gemaakt.

En als we dan toch bezig zijn, vervang vd Gijp door een bekende homo. Mocht er eens een foute homo grap gemaakt worden, is er ook niets aan de hand.
Geer en Goor grossieren idd in de foute homo-grappen.
Maar ja, die mògen dat.
pi_193767453
quote:
Lol hele andere toon.
Ook niet echt een schuldbekentenis en de Veronica sidekicks zijn zo lekker kritisch :D
pi_193767458
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef speknek het volgende:

1. Nogal een andere venue of je op een Roast staat (doel is zoveel mogelijk supergrove grappen te maken, men weet waarom ze daar zitten) of in een praatshow over voetbal.
2. De opmerking van Johan Derksen was enigszins grappig en niemand zegt dat het per se niet gemaakt kan worden, maar het is ook een racistische grap (net zoals die van Ali B). Op het moment dat je daarop gewezen wordt kun je ook gewoon zeggen ja sorry had ik niet moeten doen, en niet vol gaan ontkennen en en trouwens als het wel zo was heb ik dat volste recht en jij moet het maar incasseren.
Hij gaf toe dat het geen gepaste grap was, hij heeft geen excuses gemaakt over dat het racistisch zou zijn want dat is het niet. Je hoeft echt niet iedere keer excuses aan te bieden als je wat mensen kwetst. Er is in 2020 namelijk altijd wel iemand gekwetst.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:24:06 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193767463
quote:

[..]

Fout. Bekijk de intro anders even die er was maandag bij VI.
VI is net zo onzinnig als het gaat om humor als CC roast. VI is vaak nog grappiger ook vanwege het kleedkamer gehalte
.
Alleen omdat JD geen kleur heeft, mag hij dat grapje niet maken.
Daarbij is ali b de vijand niet in het kozp/blm kamp en JD wel als oudere blanke man.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193767469
quote:

[..]

Beide formats hebben satirische kenmerken. Het één heeft niet meer recht om over méér dingen grappen te maken.

Doe je nu net alsof je dat niet wist, ben je een troll.

Wist je dat echt niet (onder welke fokking steen heb jij gezeten), dan heb je dus geen idee waar het over gaat.

Hoe dan ook, bij beide van mijn kant zinloos om hier verder aandacht aan te besteden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:28:45 #191
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193767522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Maandag zei hij steeds 'lieverd' tegen die advocate. Heb gek genoeg niemand daarover gehoord.
Klopt, Gijp had weer eens behoefte om een gekleurde en succesvolle vrouw kleinerend toe te spreken. En dat voor een man met een ernstig psychisch verleden. _O-
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:33:23 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_193767588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:24 schreef Red_85 het volgende:
Fout. Bekijk de intro anders even die er was maandag bij VI.
Maandag is al iets later dan de ophef natuurlijk. VI is ook zo goed als weer geuncanceled.

quote:
Alleen omdat JD geen kleur heeft, mag hij dat grapje niet maken.
Daarbij is ali b de vijand niet in het kozp/blm kamp en JD wel als oudere blanke man.
En zo is het natuurlijk ook gewoon.

(kijk het hele filmpje, je lacht terwijl je nog wat leert ook)

"Hey man listen up there, you can say whatever you want, you can say nigger"
"Yeah.. when I last checked that was the only advantage I had for being black. You want to switch places? You scream nigger, and I raise interest rates."

[ Bericht 8% gewijzigd door speknek op 24-06-2020 13:38:29 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193767702
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:28 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Klopt, Gijp had weer eens behoefte om een gekleurde en succesvolle vrouw kleinerend toe te spreken. En dat voor een man met een ernstig psychisch verleden. _O-
Zo praat Gijp altijd hoor. Hij is gewoon van de vrouwtjes. Viel me alleen op dat deugend Nederland niks heeft gezegd over dit vreselijke SEKSIME
pi_193767840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:33 schreef speknek het volgende:

"Hey man listen up there, you can say whatever you want, you can say nigger"
"Yeah.. when I last checked that was the only advantage I had for being black. You want to switch places? You scream nigger, and I raise interest rates."

Wat een racistische opmerking zeg.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:55:47 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_193767858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat een racistische opmerking zeg.
#boycottchrisrock
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:58:49 #196
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_193767889
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:28 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Want iemand "lieverd" noemen is kleinerend?
Of komt het door haar kleurtje?
pi_193767919
Ik las dat Harlequin een eigen talkshow wil. Daar komt de aap dus uit de mouw. Lijkt mij overigens geen aanwinst voor de kijkbuis.
pi_193767970
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Of verf Johan z'n gezicht zwart uit solidariteit met BLM.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:06:59 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193767976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat Harlequin een eigen talkshow wil. Daar komt de aap dus uit de mouw. Lijkt mij overigens geen aanwinst voor de kijkbuis.
aap :')
pi_193767977
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:58 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Want iemand "lieverd" noemen is kleinerend?
Of komt het door haar kleurtje?
Hij noemt Genee en Boskamp ook vaak lieverd.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')