abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193764255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.

Of durf je niet met je grote bek?
:')
pi_193764264
quote:

[..]

Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.

Met jouw houding kan ik best begrijpen dat anderen je negatief benaderen.
pi_193764328
quote:

[..]
Kan jij de blijde boodschap van haat
quote:
Lol
pi_193764486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:19 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]

[..]

Lol
_O- wat een figuur. Hilarische is waarschijnlijk ook nog dat het gewoon een blanke is. Ondertussen praat ik hier met een hindoestaan en surinamer en die interesseert het geen fuck.
Facts don't care about your feelings
pi_193764492
Mensen zoals die PicNic kneus die zich erg druk maken en vooral altijd maar met zijn vingertje wijzen :') Calimero gedrag.
pi_193764754
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:51 schreef Kamover het volgende:

[..]

Wat een held. Spijker op zijn kop, niet zo janken allemaal. Echte problemen oplossen maar stop alsjeblieft met dat gejank.
Wat hij schrijft klopt.

Je zegt allemaal.
Daar zit m de cru, gewoon stoppen allemaal met überhaupt over praten en aandacht aanbesteden.
Dan blijft er een heel klein jankend clupje over waar niemand naar luistert.
Vakman pur sang
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:50:55 #157
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193764761
quote:

[..]

Stoere boy hoor
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:21:05 #158
311938 Kopiko
We were so happy...
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:21:30 #159
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193765115
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja, dit vroeg ik me ook eens af.
Is het een Surinaams ding?
Jandino is geen Surinamer.
pi_193765889
quote:

[..]

Kun jij misschien wat minder op de man spelen en inhoudelijk op zaken in gaan? Of mis je het niveau om dat te doen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193765909
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren

https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist

wat een misselijk mannetje (mijn mening)
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193765939
quote:

[..]

Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.

Als die zwarte mensen zo kleinzerig kunnen zijn waarom willen we die mensen nog binnen de grenzen hebben. Een kleine opmerking en ze kunnen al gaan rellen. En ze zijn best wel gevaarlijk en agressief weetjewel.
pi_193765940
Zouden mensen als NoPicNic het extra zwaar hebben in het leven of heb ik een privilege dat ik me niet om alles druk maak wat ik hoor en zie?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193765975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren

Toch mooi dat hij tot nieuwe inzichten komt?
pi_193766002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef BigWhiteCock het volgende:

[..]

Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.

Als die zwarte mensen zo kleinzerig kunnen zijn waarom willen we die mensen nog binnen de grenzen hebben. Een kleine opmerking en ze kunnen al gaan rellen. En ze zijn best wel gevaarlijk en agressief weetjewel.
Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:32:38 #167
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193766003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zouden mensen als NoPicNic het extra zwaar hebben in het leven of heb ik een privilege dat ik me niet om alles druk maak wat ik hoor en zie?
Misschien is het afreageren van coronastress?

Het is in ieder geval allemaal wel erg emotioneel. Nergens voor nodig op een forum.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Misschien is het afreageren van coronastress?

Het is in ieder geval allemaal wel erg emotioneel. Nergens voor nodig op een forum.
Mensen zouden meer van zich af moeten laten glijden.

https://www.bol.com/nl/f/(...)ck/9200000056625922/

Kan dit boekje wel aanraden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:34:50 #169
182233 thedeedster
pi_193766030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.
Ik heb het al vaker gezegd; geef Airfryer en Akwasi een miljoen euro per jaar, en het enige wat ze daarvoor moeten doen is hun gejank verplaatsen naar alle buitengrenzen.

Ze zullen hun geld waard zijn. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door thedeedster op 24-06-2020 12:06:55 ]
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

quote:
„Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.

Over 'negers' hebben ze het helemaal niet.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:37:10 #171
182233 thedeedster
pi_193766067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.

Sneijdertje. :Y
pi_193766075
quote:

[..]

[..]

quote:
We hebben alles met dat programmaatje gewonnen wat er te winnen viel.
Smerig neerkijkend op het programma VI. Met z'n programmatje :r
pi_193766134
quote:

[..]

[..]

Maandag zei hij steeds 'lieverd' tegen die advocate. Heb gek genoeg niemand daarover gehoord.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:18:43 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_193766652
quote:

[..]

[..]

Belgjes heb ik hem ook regelmatig horen zeggen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')