quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.
Of durf je niet met je grote bek?
Met jouw houding kan ik best begrijpen dat anderen je negatief benaderen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kan jij de blijde boodschap van haat
Lolquote:Of durf je niet met je grote bek?
quote:
Wat hij schrijft klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:51 schreef Kamover het volgende:
[..]
Wat een held. Spijker op zijn kop, niet zo janken allemaal. Echte problemen oplossen maar stop alsjeblieft met dat gejank.
Stoere boy hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Bijna niemand, klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Welke normale man verkleedt zich als vrouw? Niemand toch. Maar Surinamers lachen zich suf
Jandino is geen Surinamer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, dit vroeg ik me ook eens af.
Is het een Surinaams ding?
Kun jij misschien wat minder op de man spelen en inhoudelijk op zaken in gaan? Of mis je het niveau om dat te doen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij tot nieuwe inzichten komt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren
https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist
wat een misselijk mannetje (mijn mening)
Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Die Akwatsi is behorlijk kleinzerig bezig. Hij roept op om verklede zwate pieten in het gezicht te trappen. Hier hoor je verder niks over. Dereksen maakt een standaard grapje hihi. Heel de media en advertisers op hun kop..... tjongejonge.
Als die zwarte mensen zo kleinzerig kunnen zijn waarom willen we die mensen nog binnen de grenzen hebben. Een kleine opmerking en ze kunnen al gaan rellen. En ze zijn best wel gevaarlijk en agressief weetjewel.
Misschien is het afreageren van coronastress?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zouden mensen als NoPicNic het extra zwaar hebben in het leven of heb ik een privilege dat ik me niet om alles druk maak wat ik hoor en zie?
Mensen zouden meer van zich af moeten laten glijden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien is het afreageren van coronastress?
Het is in ieder geval allemaal wel erg emotioneel. Nergens voor nodig op een forum.
Ik heb het al vaker gezegd; geef Airfryer en Akwasi een miljoen euro per jaar, en het enige wat ze daarvoor moeten doen is hun gejank verplaatsen naar alle buitengrenzen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat mij blijft verbazen is dat Europa volgens hen zo'n ontzettend racistisch hell hole is, maar dat ze toch met duizenden bereid zijn de oversteek te maken vanuit Afrika om hier zo ontzettend slecht behandeld te worden. Echt evrschrikkelijk en toch blijven ze komen.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
en dat misselijke mannetje van Boomsma is er na lang wikken en wegen achter dat hij weer veel te snel conclusies trok en die moet dus rectificeren
https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist
wat een misselijk mannetje (mijn mening)
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.quote:„Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Sneijdertje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.
Over 'negers' hebben ze het helemaal niet.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.
Smerig neerkijkend op het programma VI. Met z'n programmatjequote:We hebben alles met dat programmaatje gewonnen wat er te winnen viel.
Maandag zei hij steeds 'lieverd' tegen die advocate. Heb gek genoeg niemand daarover gehoord.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Het zijn ook vaak homo's..klopt.quote:
Belgjes heb ik hem ook regelmatig horen zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |