abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193763426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op de een of andere manier vinden negers het ook humor om zich te verkleden als vrouw. Jandino en Raymann deden het allebei, maar ik vind mannen die zich als vrouwen verkleden altijd tenenkrommend. Welke normale man verkleedt zich als vrouw? Niemand toch. Maar Surinamers lachen zich suf
Ja, dit vroeg ik me ook eens af.
Is het een Surinaams ding?
Vakman pur sang
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:31:14 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:21 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik wel. Genoeg herinneringen ....

Even terug op die achterlijke Derksen die nu de handdoek in de ring gooit. Hij heeft dus geen ruggengraat, hij is een slappeling, een vieze oude man. Derksen vindt dat hij alles mag zeggen, alles moet kunnen, zeker als het 'grappig' bedoeld is. De vraag is wat humor is, zeker als hele groepen zich gediscrimineerd, geminacht of gegriefd voelen. Derksen en zijn enge vriendjes beledigen homo's, donkere mensen, Nederlanders van Marokkaanse afkomst, transgenders en ga maar zo door. Genee, Derksen en Gijp zijn de laatste der mohikanen, een ras dat gedoemd is uit te sterven onder het grote applaus van het weldenkende deel der natie.

Godzijdank verdwijnt dit kutprogramma van de buis om voor iets anders, positievers plaats te maken.
het programma verdwijnt helemaal niet, het gaat gewoon nog een jaar of twee door. denk je dat je dat kan overleven, of knalt je hart uit je borstkas uit pure frustratie? Enorme gefrustreerde stumpert dat je der zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:48:18 #128
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763571
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh mensen voelen zich beledigd 😪😪🤧
Nee, gediscrimineerd, geminacht of gegriefd.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:49:34 #129
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

het programma verdwijnt helemaal niet, het gaat gewoon nog een jaar of twee door. denk je dat je dat kan overleven, of knalt je hart uit je borstkas uit pure frustratie? Enorme gefrustreerde stumpert dat je der zit.
Het zit je wel dwars dat er mensen zijn die geen fan zijn van dit walgelijke programma hè? :)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_193763600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:48 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

En dat alles door een grapje van een man die ze haten. Dacht je alles gehoord te hebben. Ik vind het echt een ramp hoor, die Derksen. Hoe durft hij. :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:51:46 #131
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193763608
quote:
Wat een held. Spijker op zijn kop, niet zo janken allemaal. Echte problemen oplossen maar stop alsjeblieft met dat gejank.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:52:57 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:49 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars dat er mensen zijn die geen fan zijn van dit walgelijke programma hè? :)
Dat je geen fan bent was me wel duidelijk, dat je desondanks een van de mensen bent die het vaakst post in een topic over dat programma wijst op een ongezonde dosis frustratie. Stiekem zit je elke week te kijken om je honger te stillen, niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 24-06-2020 07:59:25 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:58:50 #133
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193763675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat je geen fan bent was me wel duidelijk, dat je desondanks een van de mensen bent die het vaak post in een topic over dat programma wijst op een ongezonde dosis frustratie. Stiekem zit je elke week te kijken om je honger te stillen, niet?
Is een man van 62. Hoop dat ik tegen die leeftijd niet zo frusti ben...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193763819
quote:

[..]

Even terug op die achterlijke Derksen die nu de handdoek in de ring gooit. Hij heeft dus geen ruggengraat, hij is een slappeling, een vieze oude man. Derksen vindt dat hij alles mag zeggen, alles moet kunnen, zeker als het 'grappig' bedoeld is. De vraag is wat humor is, zeker als hele groepen zich gediscrimineerd, geminacht of gegriefd voelen. Derksen en zijn enge vriendjes beledigen homo's, donkere mensen, Nederlanders van Marokkaanse afkomst, transgenders en ga maar zo door. Genee, Derksen en Gijp zijn de laatste der mohikanen, een ras dat gedoemd is uit te sterven onder het grote applaus van het weldenkende deel der natie.

Godzijdank verdwijnt dit kutprogramma van de buis om voor iets anders, positievers plaats te maken.
Het verdwijnt helemaal niet van de buis, en er zit een knop op je tv, je bent niet verplicht om te kijken als je het programma zo haat
pi_193763850
NoPicNic is denk ik een zwarte transgender met een homo als vader, vandaar die haat
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:33:01 #136
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193763906
quote:
Adverteerders trekken zich terug of willen gesprek na uitspraken Johan Derksen.

Als de kijkcijfers hoog blijven, komen ze vanzelf terug. En zo niet, dan springen anderen in de opengelaten ruimte.

En door!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:34:50 #137
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763917
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dat alles door een grapje van een man die ze haten. Dacht je alles gehoord te hebben. Ik vind het echt een ramp hoor, die Derksen. Hoe durft hij. :(
Ik vind Derksen een domme, eigenwijze man die zich er niet van bewust is dat zijn uitlatingen munitie zijn voor mensen die wél racistisch zijn.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:36:21 #138
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193763927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:20 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Het verdwijnt helemaal niet van de buis, en er zit een knop op je tv, je bent niet verplicht om te kijken als je het programma zo haat
Het verdwijnt wel want jullie TV-vriendjes zijn boos op elkaar. Ze vechten elkaar de tent uit en ik ga dat allemaal volgen en toosten op de goede afloop.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:36:58 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193763938
Ah, racisme is nu dus aan perceptie onderhevig.
Dus als je maar lang genoeg gilt dat iets racisme is, ongeacht of het waar is, moet de rest van de wereld het maar voor waar aannemen. Waarom? Omdat de roeper een kleurtje heeft?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:38:59 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_193763959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het verdwijnt wel want jullie TV-vriendjes zijn boos op elkaar. Ze vechten elkaar de tent uit en ik ga dat allemaal volgen en toosten op de goede afloop.
Gijp heeft in een emotionele bui laten weten dat het nooit meer goed komt, om die keutel na enkele uren alweer in te trekken. Jammer joh, ze dienen gewoon hun contract uit, nog twee jaar ellende voor je. :W
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:40:38 #141
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193763968
quote:

[..]

Derksen maakt een persoonlijke opmerking over ene Quasie. Hoe ben jij gediscrimineerd, dan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_193763981
quote:

[..]

Dan is het tijd om een psychiater te bezoeken denk ik.
pi_193763987
quote:

[..]

Serieuze vraag: heb je dit programma echt gevolgd de laatste jaren, of toevallig wat fragmentjes op facebook?

Ik denk dat laatste, anders had je geweten dat de heren over iedereen grappen maken, vooral ook over zichzelf.

Dus je tirade raakt echt kant noch wal.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:44:53 #144
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193764000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind Derksen een domme, eigenwijze man die zich er niet van bewust is dat zijn uitlatingen munitie zijn voor mensen die wél racistisch zijn.
Benieuwd wat je dan vindt van Simons, of Akwasi. Die twee zijn de grootste munitieproducenten sinds Dresden.

Gloria Wekker niet te vergeten; die vrouw is puur racisme. (En komt er gewoon mee weg)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193764031
quote:

[..]

Nee jij komt over als een helder licht wil je zeggen. Khadaffi had nog meer respect voor andere meningen dan jij.
pi_193764092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

OK, nou succes met je zielige leven
pi_193764172
quote:

[..]

Dan zijn het de mensen die vinden dat dit munitie is dom. En de mensen die er in mee gaan zoals jij zijn nog dommer. Hoe kan je nou zo'n groot probleem maken van een grap in een komisch praatprogramma? Hoe treurig is je leventje dan?
Facts don't care about your feelings
pi_193764176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Benieuwd wat je dan vindt van Simons, of Akwasi. Die twee zijn de grootste munitieproducenten sinds Dresden.

Gloria Wekker niet te vergeten; die vrouw is puur racisme. (En komt er gewoon mee weg)
Gloria Wekker krijgt gewoon een goed pensioen van Universiteit Utrecht.
pi_193764195
quote:

[..]

Ok je bent dus of een trol, of achterlijk. Weten we dat ook weer, hoef ik geen tijd meer aan jou te besteden in ieder geval.
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:11:36 #150
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193764242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:07 schreef wpor het volgende:

[..]

Ok je bent dus of een trol, of achterlijk. Weten we dat ook weer, hoef ik geen tijd meer aan jou te besteden in ieder geval.
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.

Of durf je niet met je grote bek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')