Je moet een gereformeerde korfballer als Arie Boomsma ook helemaal niet laten proberen om de setting van VI te interpreteren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Gijp maakt van alles een verkleinwoord. En heeft het dus over Antilliaantjes en Marokkaantjes.
Over 'negers' hebben ze het helemaal niet.
Wellicht is Ali B een goede vervanger.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.
Of durf je niet met je grote bek?
twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
Jah..en dan staan de volgende in de rij om te cashenquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd; geef Airfryer en Akwasi een miljoen euro per jaar, en het enige wat ze daarvoor moeten doen is hun gejank verplaatsen naar alle buitengrenzen.
Ze zullen hun geld waard zijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet om de vacante positie van Derksen in te nemen? Kan jij de blijde boodschap van haat, minachting en discriminatie jegens minderheden voortzetten.
Of durf je niet met je grote bek?
ooooOOOOOPHEEEEEF incoming!quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wellicht is Ali B een goede vervanger.
Die kan er ook wat van; negers wegzetten als zwarte piet (oei oei oei);twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
1. Nogal een andere venue of je op een Roast staat (doel is zoveel mogelijk supergrove grappen te maken, men weet waarom ze daar zitten) of in een praatshow over voetbal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wellicht is Ali B een goede vervanger.
Die kan er ook wat van; negers wegzetten als zwarte piet (oei oei oei);twitter:dannyboyd_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 00:13:46"Als ik wist dat hier zoveel negers waren had ik mijn schoen gezet." Ik zie een heleboel donkere mensen in de zaal en op de bank lachen. Waarom kan en mag @:AliBouali wel een ZP-"grapje" maken en Johan Derksen niet? #voetbalinside #teamJohanDerksen https://t.co/kGHlgATSgw reageer retweet
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ooooOOOOOPHEEEEEF incoming!
O nee, wacht.
Deze vraag is wat te moeilijk voor hem denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Derksen maakt een persoonlijke opmerking over ene Quasie. Hoe ben jij gediscrimineerd, dan?
Geer en Goor grossieren idd in de foute homo-grappen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Oplossing; vervang Derksen en zet er iemand met een getinte huidkleur neer.
Dan komt er geen ophef als er eens een huidskleur gerelateerd grapje gemaakt.
En als we dan toch bezig zijn, vervang vd Gijp door een bekende homo. Mocht er eens een foute homo grap gemaakt worden, is er ook niets aan de hand.
Lol hele andere toon.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:05 schreef Bocaj het volgende:
Wilfred Genee reageert op de tv-uitzending van maandagavond.
Hij gaf toe dat het geen gepaste grap was, hij heeft geen excuses gemaakt over dat het racistisch zou zijn want dat is het niet. Je hoeft echt niet iedere keer excuses aan te bieden als je wat mensen kwetst. Er is in 2020 namelijk altijd wel iemand gekwetst.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef speknek het volgende:
1. Nogal een andere venue of je op een Roast staat (doel is zoveel mogelijk supergrove grappen te maken, men weet waarom ze daar zitten) of in een praatshow over voetbal.
2. De opmerking van Johan Derksen was enigszins grappig en niemand zegt dat het per se niet gemaakt kan worden, maar het is ook een racistische grap (net zoals die van Ali B). Op het moment dat je daarop gewezen wordt kun je ook gewoon zeggen ja sorry had ik niet moeten doen, en niet vol gaan ontkennen en en trouwens als het wel zo was heb ik dat volste recht en jij moet het maar incasseren.
Fout. Bekijk de intro anders even die er was maandag bij VI.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
1. Nogal een andere venue of je op een Roast staat (doel is zoveel mogelijk supergrove grappen te maken, men weet waarom ze daar zitten) of in een praatshow over voetbal.
2. De opmerking van Johan Derksen was enigszins grappig en niemand zegt dat het per se niet gemaakt kan worden, maar het is ook een racistische grap (net zoals die van Ali B). Op het moment dat je daarop gewezen wordt kun je ook gewoon zeggen ja sorry had ik niet moeten doen, en niet vol gaan ontkennen en en trouwens als het wel zo was heb ik dat volste recht en jij moet het maar incasseren.
Beide formats hebben satirische kenmerken. Het één heeft niet meer recht om over méér dingen grappen te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, Gijp had weer eens behoefte om een gekleurde en succesvolle vrouw kleinerend toe te spreken. En dat voor een man met een ernstig psychisch verleden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maandag zei hij steeds 'lieverd' tegen die advocate. Heb gek genoeg niemand daarover gehoord.
Maandag is al iets later dan de ophef natuurlijk. VI is ook zo goed als weer geuncanceled.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:24 schreef Red_85 het volgende:
Fout. Bekijk de intro anders even die er was maandag bij VI.
En zo is het natuurlijk ook gewoon.quote:Alleen omdat JD geen kleur heeft, mag hij dat grapje niet maken.
Daarbij is ali b de vijand niet in het kozp/blm kamp en JD wel als oudere blanke man.
Zo praat Gijp altijd hoor. Hij is gewoon van de vrouwtjes. Viel me alleen op dat deugend Nederland niks heeft gezegd over dit vreselijke SEKSIMEquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:28 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Klopt, Gijp had weer eens behoefte om een gekleurde en succesvolle vrouw kleinerend toe te spreken. En dat voor een man met een ernstig psychisch verleden.
Wat een racistische opmerking zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:33 schreef speknek het volgende:
"Hey man listen up there, you can say whatever you want, you can say nigger"
"Yeah.. when I last checked that was the only advantage I had for being black. You want to switch places? You scream nigger, and I raise interest rates."
#boycottchrisrockquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een racistische opmerking zeg.
Want iemand "lieverd" noemen is kleinerend?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:28 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Klopt, Gijp had weer eens behoefte om een gekleurde en succesvolle vrouw kleinerend toe te spreken. En dat voor een man met een ernstig psychisch verleden.
Of verf Johan z'n gezicht zwart uit solidariteit met BLM.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Oplossing; vervang Derksen en zet er iemand met een getinte huidkleur neer.
aapquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat Harlequin een eigen talkshow wil. Daar komt de aap dus uit de mouw. Lijkt mij overigens geen aanwinst voor de kijkbuis.
Hij noemt Genee en Boskamp ook vaak lieverd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Want iemand "lieverd" noemen is kleinerend?
Of komt het door haar kleurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |