quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Er waren genoeg hooligans aanwezig. Haar tweet klopt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Om die lui nou meteen 'hooligans' te noemen.
De spreekwoordelijke rapen he..quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Zouden ze Akwasi en zijn BLM-aanhang ook eens knuppelen, dan zijn de rapen gaar..
Lulletje rozenwater die jongen, dus ik hoop het welquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kaag gaat Jetten slopen. Gaat hij zich überhaupt nog kandidaat stellen?
Ik denk niet dat Kaag een stemmenmagneet is eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Nope.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kan het wel prima verwoorden allemaalquote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kaag een stemmenmagneet is eerlijk gezegd
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater die jongen, dus ik hoop het wel
Ik denk het wel hoor. Klaver had op Jetten gehoopt denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Beetje low energy.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wel voor traditionele D66 stemmers maar ik denk niet veel VVD en PVDA stemmers. Al zag ik een poll dat dit tegenspreekt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Precies, mijn stem heeft ze.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.
Eens jaquote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier van zwart maken. (Hihi)
Niemand hoort naar Syrië te gaanquote:
Ik ben benieuwd naar de mening van Henk Westbroek.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van Henk Westbroek.
Haar kinderen waren vast geen kleuters meer toen.quote:
Wie is die man in het midden?quote:
Doet een premier dat?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Regilio_ het volgende:
Ik wil haar wel eens een menigte zien toespreken met deze timide Beatrixtoon.
quote:
quote:
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Oké ik stem niet op haar, ze snapt er helemaal niets van
Op campagne misschien?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Doet een premier dat?
Meer iets voor een vakbondsman of -vrouw.
Juist, geldt voor bijna al die bekende Nederlanders die nu staan te schreeuwenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze kijkt niet eens naar VI maar heeft er wel een mening over.
Een echte politicusquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.
Je moet je ook helemaal niet tot dat niveau laten verlagen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.
Eens. Fuck de radicale partijen op de flankenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet je ook helemaal niet tot dat niveau laten verlagen.
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv ditquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv dit
Moet Fidan maar geen simpele gesloten vraag stellen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv dit
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeer intelligente vrouw, maar ik denk dat ze te weinig straatvechter is om stemmen te trekken. Beetje hetzelfde probleem dat Cohen had.
Ik kan persoonlijk D66 nooit peilen, zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.
Ik denk juist dat ze het bij de potentiële D66-stemmer wel aardig zou kunnen doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeer intelligente vrouw, maar ik denk dat ze te weinig straatvechter is om stemmen te trekken. Beetje hetzelfde probleem dat Cohen had.
Ik denk dat zij juist heel veel stemmen gaat trekken door zich daar boven te plaatsen en niet door Wilders en Baudet uit de tent te laten lokkenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kaag is intelligent en verbaal sterk.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoi Maurice.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk D66 nooit peilen, zal wel aan mij liggen
De beste d66 man was Boris HamGOAT. Jammer dat Pechtold hem heeft weggejaagd.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.
Wat is er mis met deugen?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zijn alleen nog maar bezig hoe ze kunnen deugen door zich af te zetten tegen Baudet/Wilders.
Dat trucje was enorm vermoeiend na een tijdje. Hij had Wilders bijna nodig om zich te profileren.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is er mis met deugen?
Erg Baudet/Wilders taaltje.
Heb ik ook op gestemd in het verleden inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De beste d66 man was Boris HamGOAT. Jammer dat Pechtold hem heeft weggejaagd.
Nee, Kaag is de droomkandidaat... Koolmees mist al helemaal de uitstraling en Jetten gaat zijn hoofd niet op het hakblok leggen tegen Kaag...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Wie heeft D66 nog meer dan, Koolmees? Wil die partijleider worden?
Linkse meisjesquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had gedacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Zou haar wel helemaal uit elkaar trekken jaquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Ik vind haar wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had verwacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Op BLACKED is het altijd donker.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
Hier in het hoge noorden hebben we daar altijd alle profijt vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
Sexy vrouw en slim. Zou wel een avondje willen doorzakken met haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.quote:
Trump heeft een beetje vertrouwen nodig. Dus gaat ie een rally houden in Trumpcountry.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom Oklahama? Is dat inmiddels ook al een swingstate geworden?
Mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.
Pauw houdt het voorlopig bij één vrouw hè. Of zou het een open relatie zijn?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Onder die logica test Pauw zich ook niet op SOA's.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij in Nederland ons altijd zo druk maken om de verkiezingen in de VS.
Kan mij het schelen
Ik heb de onderwerpen niet gekozen, Hansquote:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
Twee bejaarden: een idiote en een saaie.
Blijft een vreemde keus.
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
Toch jammer dat Bernie het niet is geworden.
Vind dat we nu wel genoeg hebben gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Tulsi Gabbard.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Vind dat we nu wel goed noeg hebben gelachen.
Jullie doen net alsof jullie er persoonlijk last van hebben, en dat is niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.
Zit ook helemaal niemand op te wachten behalve wat internetrukkertjes.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mooie vrouw, maar daar red je het niet mee.
Met een kater op de bank, die ouwe lul van mij is over 2 weken jarig zie 'm dan wel weerquote:
quote:
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste wekenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:
We zijn meer buiten, werken meer thuis, houden afstand, wassen onze handen meer dan ooit....
Dat is op zich al een behoorlijke gedragsverandering.
Ik ben niet meer buiten hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:
We zijn meer buiten, werken meer thuis, houden afstand, wassen onze handen meer dan ooit....
Dat is op zich al een behoorlijke gedragsverandering.
Precies. Maar om even serieus te doen ; normaal sport ik 3 x in de week, geef ik nog één avond training en fiets ik elke dag naar werk/school. Nu niet.quote:
Gedeeltelijk in plaats van openbaar vervoer, is een stuk minder efficient.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste weken
Ik sport niet meer, ga niet meer naar de horeca en al het klantencontact gaat via Teams/bellen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hou mij al zeker 2 maanden niet meer bezig met corona en doe gewoon mijn ding
Inderdaad, wij kregen 2 weken geleden het vriendelijke doch dringende verzoek weer minimaal 50% van de tijd op de zaak te verschijnen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste weken
Ja oké dat zal een reden zijnquote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Gedeeltelijk in plaats van openbaar vervoer, is een stuk minder efficient.
Mijn werk is nooit veranderd, heb geen kantoorbaanquote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik sport niet meer, ga niet meer naar de horeca en al het klantencontact gaat via Teams/bellen.
Edit: Oh ja, wel tennissenMaar geen sportschool
O nee, die niet.quote:
Dat is denk ik op veel meer plaatsen zo, de laatste 2 weken is het alweer treintje rijden op de A7quote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, wij kregen 2 weken geleden het vriendelijke doch dringende verzoek weer minimaal 50% van de tijd op de zaak te verschijnen.
Makkelijk lullen dan inderdaadquote:
Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zoquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
ze hebben wel humor bij het RIVMquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef matthijst het volgende:
"Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep” en andere toppers.
Een hoop mensen vereenzamen toch wel, zo zonder collega's.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zo
Ja snap ik, ik hoop dat door deze crisis mensen leren dat het ook anders kan.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.
Messen afgepakt?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
bokslessen voor de leerlingen van de koksopleidiing
Hier geef ik 3 N's voor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Laat ze maar werken op de katoenplantage, hebben ze ook geen tijd meer voor die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Groepsdruk in goed Nederlands. Heeft verder weinig met sociologen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Helemaal gehersenspoeld met sociologisch jargon.
'peer pressure'
De hele dag op straat hangen is niet goed voor ze. Op die leeftijd had ik een bijbaantje in de supermarkt, tennisles, pianoles en leren voor de toets scheikunde ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Zonder grap, laat ze gewoon keihard werken, als je dan aan het eind van de dag helemaal kapot bent heb je geen zin meer in die gangsterpraktijken
Zonder grap, stages zijn een beetje een probleem.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Zonder grap, laat ze gewoon keihard werken, als je dan aan het eind van de dag helemaal kapot bent heb je geen zin meer in die gangsterpraktijken
Precies, invulling van je leven.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De hele dag op straat hangen is niet goed voor ze. Op die leeftijd had ik een bijbaantje in de supermarkt, tennisles, pianoles en leren voor de toets scheikunde ofzo.
Niks stages, gewoon werken na je school.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:31 schreef svann het volgende:
[..]
Zonder grap, stages zijn een beetje een probleem.
Voetballen en rappen dan. Mohammed wil natuurlijk niet paardrijden met Olivier en Anne-Fleurquote:
Rellen bij een voetbalclub kan je ook goed doen. Lekker ontladen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ja dus gewoon gaan werken, krijg je ook nog geld voor ook
Beetje rennen, ook nog lekker gezond ookquote:Op zondag 21 juni 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rellen bij een voetbalclub kan je ook goed doen. Lekker ontladen.
Frustraties kwijt op een ME'er.
Nummer 1 van Op1quote:Op zondag 21 juni 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha Jeroen Pauw kan zo geweldig interviewen. Genot.
Die verhalen hoor je steeds vaker inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
In Duitsland gaan ze niet met bosjes dood ofzo...virus lijkt een stuk minder dodelijk geworden.
Lachwekkendquote:Op maandag 22 juni 2020 22:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Jan Slagter, de man die ambassadeur was voor Stoptober maar zelf faalde
Wijnproeverij verhaal was wel goedquote:Op maandag 22 juni 2020 22:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat is daar gebeurd?quote:Op maandag 22 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nog helemaal van slag door Veronica Inside.
Het is nu iig duidelijk dat Genee een rat is.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
SadTrombone.mp3quote:Op maandag 22 juni 2020 22:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Rollercoaster.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Eensquote:Op maandag 22 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Een enorme rat.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is nu iig duidelijk dat Genee een rat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |