Wie is die man in het midden?quote:
Doet een premier dat?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Regilio_ het volgende:
Ik wil haar wel eens een menigte zien toespreken met deze timide Beatrixtoon.
quote:
quote:
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Oké ik stem niet op haar, ze snapt er helemaal niets van
Op campagne misschien?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Doet een premier dat?
Meer iets voor een vakbondsman of -vrouw.
Juist, geldt voor bijna al die bekende Nederlanders die nu staan te schreeuwenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze kijkt niet eens naar VI maar heeft er wel een mening over.
Een echte politicusquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.
Je moet je ook helemaal niet tot dat niveau laten verlagen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze doet het wel slim ze neemt nergens hard afstand van en kiest steeds voor de middenweg bij elke vraag.
Eens. Fuck de radicale partijen op de flankenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet je ook helemaal niet tot dat niveau laten verlagen.
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv ditquote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv dit
Moet Fidan maar geen simpele gesloten vraag stellen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch moet er een mening bij, zeg dan gewoon dat je je met de kern van het probleem bezig bent ipv dit
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeer intelligente vrouw, maar ik denk dat ze te weinig straatvechter is om stemmen te trekken. Beetje hetzelfde probleem dat Cohen had.
Ik kan persoonlijk D66 nooit peilen, zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.
Ik denk juist dat ze het bij de potentiële D66-stemmer wel aardig zou kunnen doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeer intelligente vrouw, maar ik denk dat ze te weinig straatvechter is om stemmen te trekken. Beetje hetzelfde probleem dat Cohen had.
Ik denk dat zij juist heel veel stemmen gaat trekken door zich daar boven te plaatsen en niet door Wilders en Baudet uit de tent te laten lokkenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kaag is intelligent en verbaal sterk.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
D66 is juist groot geworden door genuanceerde verhalen. Nu zijn ze juist heel klein doordat ze alle idealen over boord gegooid hebben.
Ik denk dat ze een veel betere prater en debater is dan Cohen. Die was toch vooral heel erg bestuurder.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoi Maurice.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk D66 nooit peilen, zal wel aan mij liggen
De beste d66 man was Boris HamGOAT. Jammer dat Pechtold hem heeft weggejaagd.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |