Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zoquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
ze hebben wel humor bij het RIVMquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef matthijst het volgende:
"Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep” en andere toppers.
Een hoop mensen vereenzamen toch wel, zo zonder collega's.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zo
Ja snap ik, ik hoop dat door deze crisis mensen leren dat het ook anders kan.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.
Messen afgepakt?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
bokslessen voor de leerlingen van de koksopleidiing
Hier geef ik 3 N's voor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Laat ze maar werken op de katoenplantage, hebben ze ook geen tijd meer voor die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Groepsdruk in goed Nederlands. Heeft verder weinig met sociologen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Helemaal gehersenspoeld met sociologisch jargon.
'peer pressure'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |