Wat is er mis met deugen?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zijn alleen nog maar bezig hoe ze kunnen deugen door zich af te zetten tegen Baudet/Wilders.
Dat trucje was enorm vermoeiend na een tijdje. Hij had Wilders bijna nodig om zich te profileren.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is er mis met deugen?
Erg Baudet/Wilders taaltje.
Heb ik ook op gestemd in het verleden inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De beste d66 man was Boris HamGOAT. Jammer dat Pechtold hem heeft weggejaagd.
Nee, Kaag is de droomkandidaat... Koolmees mist al helemaal de uitstraling en Jetten gaat zijn hoofd niet op het hakblok leggen tegen Kaag...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Wie heeft D66 nog meer dan, Koolmees? Wil die partijleider worden?
Linkse meisjesquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had gedacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Zou haar wel helemaal uit elkaar trekken jaquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Ik vind haar wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had verwacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Op BLACKED is het altijd donker.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
Hier in het hoge noorden hebben we daar altijd alle profijt vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
Sexy vrouw en slim. Zou wel een avondje willen doorzakken met haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.quote:
Trump heeft een beetje vertrouwen nodig. Dus gaat ie een rally houden in Trumpcountry.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom Oklahama? Is dat inmiddels ook al een swingstate geworden?
Mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.
Pauw houdt het voorlopig bij één vrouw hè. Of zou het een open relatie zijn?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Onder die logica test Pauw zich ook niet op SOA's.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij in Nederland ons altijd zo druk maken om de verkiezingen in de VS.
Kan mij het schelen
Ik heb de onderwerpen niet gekozen, Hansquote:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
Twee bejaarden: een idiote en een saaie.
Blijft een vreemde keus.
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
Toch jammer dat Bernie het niet is geworden.
Vind dat we nu wel genoeg hebben gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Tulsi Gabbard.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Vind dat we nu wel goed noeg hebben gelachen.
Jullie doen net alsof jullie er persoonlijk last van hebben, en dat is niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.
Zit ook helemaal niemand op te wachten behalve wat internetrukkertjes.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mooie vrouw, maar daar red je het niet mee.
Met een kater op de bank, die ouwe lul van mij is over 2 weken jarig zie 'm dan wel weerquote:
quote:
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste wekenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:
We zijn meer buiten, werken meer thuis, houden afstand, wassen onze handen meer dan ooit....
Dat is op zich al een behoorlijke gedragsverandering.
Ik ben niet meer buiten hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:
We zijn meer buiten, werken meer thuis, houden afstand, wassen onze handen meer dan ooit....
Dat is op zich al een behoorlijke gedragsverandering.
Precies. Maar om even serieus te doen ; normaal sport ik 3 x in de week, geef ik nog één avond training en fiets ik elke dag naar werk/school. Nu niet.quote:
Gedeeltelijk in plaats van openbaar vervoer, is een stuk minder efficient.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste weken
Ik sport niet meer, ga niet meer naar de horeca en al het klantencontact gaat via Teams/bellen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hou mij al zeker 2 maanden niet meer bezig met corona en doe gewoon mijn ding
Inderdaad, wij kregen 2 weken geleden het vriendelijke doch dringende verzoek weer minimaal 50% van de tijd op de zaak te verschijnen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Thuis werken is niet overal meer een ding, mokerdruk op de weg de laatste weken
Ja oké dat zal een reden zijnquote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Gedeeltelijk in plaats van openbaar vervoer, is een stuk minder efficient.
Mijn werk is nooit veranderd, heb geen kantoorbaanquote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik sport niet meer, ga niet meer naar de horeca en al het klantencontact gaat via Teams/bellen.
Edit: Oh ja, wel tennissenMaar geen sportschool
O nee, die niet.quote:
Dat is denk ik op veel meer plaatsen zo, de laatste 2 weken is het alweer treintje rijden op de A7quote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, wij kregen 2 weken geleden het vriendelijke doch dringende verzoek weer minimaal 50% van de tijd op de zaak te verschijnen.
Makkelijk lullen dan inderdaadquote:
Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zoquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
ze hebben wel humor bij het RIVMquote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef matthijst het volgende:
"Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep” en andere toppers.
Een hoop mensen vereenzamen toch wel, zo zonder collega's.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Thuiswerken bevalt nog steeds prima. Ik hoef niet meer terug naar vijf dagen per week ergens in een kantoor zitten.
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Help je ons als locatiewerkers ook heel veel mee, ik zeg prima zo
Ja snap ik, ik hoop dat door deze crisis mensen leren dat het ook anders kan.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook niet zo zeer bij mij of mijn werkgever. Het zijn vaak klanten die per de willen dat externen ergens aanwezig zijn omdat ze dan het idee hebben dat ze dan meer waar voor hun geld krijgen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |