Wat is er mis met deugen?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zijn alleen nog maar bezig hoe ze kunnen deugen door zich af te zetten tegen Baudet/Wilders.
Dat trucje was enorm vermoeiend na een tijdje. Hij had Wilders bijna nodig om zich te profileren.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt willen zeggen. Ze waren na paars aardig weggezakt, maar Pechtold heeft er een populistische koers tegenaan gegooid met een flink electoraal succes als gevolg. Had van mij niet gehoeven.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is er mis met deugen?
Erg Baudet/Wilders taaltje.
Heb ik ook op gestemd in het verleden inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De beste d66 man was Boris HamGOAT. Jammer dat Pechtold hem heeft weggejaagd.
Nee, Kaag is de droomkandidaat... Koolmees mist al helemaal de uitstraling en Jetten gaat zijn hoofd niet op het hakblok leggen tegen Kaag...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Wie heeft D66 nog meer dan, Koolmees? Wil die partijleider worden?
Linkse meisjesquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had gedacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Zou haar wel helemaal uit elkaar trekken jaquote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had gedacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Ik vind haar wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had verwacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Op BLACKED is het altijd donker.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
Hier in het hoge noorden hebben we daar altijd alle profijt vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds niet donker. Langste dag van het jaar genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |