Sexy vrouw en slim. Zou wel een avondje willen doorzakken met haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Had gedacht dat jullie wel blij zouden zijn met Laila.
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.quote:
Trump heeft een beetje vertrouwen nodig. Dus gaat ie een rally houden in Trumpcountry.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom Oklahama? Is dat inmiddels ook al een swingstate geworden?
Mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geeft in mijn ogen wel een evenwichtig beeld van de Amerikaanse politiek.
Pauw houdt het voorlopig bij één vrouw hè. Of zou het een open relatie zijn?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Onder die logica test Pauw zich ook niet op SOA's.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom wij in Nederland ons altijd zo druk maken om de verkiezingen in de VS.
Kan mij het schelen
Ik heb de onderwerpen niet gekozen, Hansquote:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
Twee bejaarden: een idiote en een saaie.
Blijft een vreemde keus.
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
Toch jammer dat Bernie het niet is geworden.
Vind dat we nu wel genoeg hebben gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat de idioot wint, kunnen we er nog om lachen
Tulsi Gabbard.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bernie is veel te links voor Amerika. Die zou helemaal kansloos zijn geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Vind dat we nu wel goed noeg hebben gelachen.
Jullie doen net alsof jullie er persoonlijk last van hebben, en dat is niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na vier jaar hebben we wel genoeg gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |