Messen afgepakt?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
bokslessen voor de leerlingen van de koksopleidiing
Hier geef ik 3 N's voor.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Laat ze maar werken op de katoenplantage, hebben ze ook geen tijd meer voor die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Groepsdruk in goed Nederlands. Heeft verder weinig met sociologen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Helemaal gehersenspoeld met sociologisch jargon.
'peer pressure'
De hele dag op straat hangen is niet goed voor ze. Op die leeftijd had ik een bijbaantje in de supermarkt, tennisles, pianoles en leren voor de toets scheikunde ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Zonder grap, laat ze gewoon keihard werken, als je dan aan het eind van de dag helemaal kapot bent heb je geen zin meer in die gangsterpraktijken
Zonder grap, stages zijn een beetje een probleem.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Zonder grap, laat ze gewoon keihard werken, als je dan aan het eind van de dag helemaal kapot bent heb je geen zin meer in die gangsterpraktijken
Precies, invulling van je leven.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De hele dag op straat hangen is niet goed voor ze. Op die leeftijd had ik een bijbaantje in de supermarkt, tennisles, pianoles en leren voor de toets scheikunde ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |