Lulletje rozenwater die jongen, dus ik hoop het welquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kaag gaat Jetten slopen. Gaat hij zich überhaupt nog kandidaat stellen?
Ik denk niet dat Kaag een stemmenmagneet is eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Nope.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kan het wel prima verwoorden allemaalquote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kaag een stemmenmagneet is eerlijk gezegd
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater die jongen, dus ik hoop het wel
Ik denk het wel hoor. Klaver had op Jetten gehoopt denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Beetje low energy.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wel voor traditionele D66 stemmers maar ik denk niet veel VVD en PVDA stemmers. Al zag ik een poll dat dit tegenspreekt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Ronald het volgende:
[..]
Precies, mijn stem heeft ze.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.
Eens jaquote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kaag is gewoon ouderwets D66, elitair grachtengordel die VVD'ers maar domme middenstanders vinden. Jetten is een nog slechtere variant van Jesse Klaver.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier van zwart maken. (Hihi)
Niemand hoort naar Syrië te gaanquote:
Ik ben benieuwd naar de mening van Henk Westbroek.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van Henk Westbroek.
Haar kinderen waren vast geen kleuters meer toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |