Bij hem moet ik ook hier aan denken:quote:Op zondag 21 juni 2020 11:41 schreef ato het volgende:
[..]
Was ook geen symphatiek ventje heeft het nog voor de derde keer geprobeerd voor Rusland, tijdens een voorronde.
Gezellig!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:45 schreef ato het volgende:
Dank jullie wel @:joby, @:Prisha en @:Koen66
Ik ga je ook Jobi noemen, @:aiobhin
Sukkeltjequote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij hem moet ik ook hier aan denken:
Vooral dat stukje vanaf 6:00 dat ze met zijn allen Waterloo gaan zingen en Dima Bilan de tekst niet meezingt maar alleen YEAH YEAH YEAH zit te roepen
Gelukkig, iedere keer struikel ik over je naam. Moet er tenminste hard voor studeren en dat lukt niet meer.quote:
Ik heb je altijd in mijn hoofd als Aoiio. Echt géén idee waarom. Misschien omdat het lijkt op Keiino.quote:
Dan is Jobi wel makkelijker jaquote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef ato het volgende:
[..]
Gelukkig, iedere keer struikel ik over je naam. Moet er tenminste hard voor studeren en dat lukt niet meer.
Bij jou ben ik blij dat m'n keyboard app je Nick al kent @Aoibhinquote:
Oeh! Ik vrees dat ik niet zo goed kan joiken andersquote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb je altijd in mijn hoofd als Aoiio. Echt géén idee waarom. Misschien omdat het lijkt op Keiino.
me win againquote:
Meestal als ik een woord of naam vaker heb gebruikt, dan gaat mijn laptop die op een gegeven moment ook herkennenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij jou ben ik blij dat m'n keyboard app je Nick al kent @:aoibhin
Als je een woord een aantal keren fout typt dat gaat die app ook al raar doen hoerquote:Op zondag 21 juni 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal als ik een woord of naam vaker heb gebruikt, dan gaat mijn laptop die op een gegeven moment ook herkennen
Dat laten we dan aan Fred Buljo overquote:Op zondag 21 juni 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh! Ik vrees dat ik niet zo goed kan joiken anders
Dat snap ik hoer! Dan maar goed typen!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je een woord een aantal keren fout typt dat gaat die app ook al raar doen hoer
Haha!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laten we dan aan Fred Buljo over![]()
Ik wilde ooit weten hoe die man heette en google op Keiino bald en toen kwam een zoek term op Keiino bald guy.
Blijkbaar meer mensen die erop gezicht hadden
Oh jaaa met dat filmpje op dat station of waar was hetquote:
Ja hoer, bij mij ookquote:Op zondag 21 juni 2020 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je een woord een aantal keren fout typt dat gaat die app ook al raar doen hoer
Nee he.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
me win again![]()
Maar. Voor jouw doen is 52 niet eens zo gek!
de batterij percentage van je mobiele telefoonquote:Op zondag 21 juni 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien is het al eerder uitgelegd hoor, maar @:Prisha en @:Luctor.et.Emergo waar komt die procentenmeme vandaan?
Dit is de originele maar die andere is zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa met dat filmpje op dat station of waar was het
Sterkte ato!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:04 schreef ato het volgende:
[..]
Zondag rust![]()
Ja nu wel, slechte nacht ivm dat ik iets meer wat eten heb gegeten wat mijn darmen aankonden in combinatie met de vreselijke pillen die ik krijg. Darmen blijven een ramp.
Maar vandaag weer okay, gelukkig niet verder afgevallen.
Vandaag ook een rustig dagje op een verjaardag van de dochter van mijn vriendin na, werd 7.
Ah op die manier!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
de batterij percentage van je mobiele telefoonLuc zit continue zo laag, ik raak er helemaal in de stress van
Ze komen ook oprecht heel sympathiek overquote:Op zondag 21 juni 2020 11:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gefascineerd door die dude![]()
[ link | afbeelding ]
Kijk dat is prima. Goed veiligquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
de batterij percentage van je mobiele telefoonLuc zit continue zo laag, ik raak er helemaal in de stress van
Ook vaak genoeg dat hij op 5% staat en ik eigenlijk mijn stekker moet pakken maar denk "ach, ik zit net zo lekker, en dat duurt nog wel even" om dan bij de 1% in de stress te schieten op zoek naar dat dingquote:
Ja, maag en darmen prikkelen, mede ook dat ik matig eet.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte ato!Echt vervelend dat je daar zo'n last van hebt steeds, zijn de pillen ook specifiek daarvoor of dat niet?
Wel herkenbaar. Bij 20% krijg ik een melding, dan bij 10% weer. En dan heb ik ook nog wel eens dat ik in beeld krijg: "De accu is leeg, de telefoon wordt binnen 30 seconden uitgeschakeld". Dan ga ik wel gelijk op zoek naar de oplader.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg dat hij op 5% staat en ik eigenlijk mijn stekker moet pakken maar denk "ach, ik zit net zo lekker, en dat duurt nog wel even" om dan bij de 1% in de stress te schieten op zoek naar dat ding![]()
Is denk ik een rare OCD momentje in mijn brein geloof ik. Ik ken niemand die het zo laag laat komen. Hoewel ik m'n phone overal laat slingeren en vaak vergeet bij me te hebben is het een dingetje om niet te laag te komen. En dan kom jij met je 10 - 20 procentquote:Op zondag 21 juni 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom raak jij gestrest van mijn percentage?
VIJF?????quote:Op zondag 21 juni 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg dat hij op 5% staat en ik eigenlijk mijn stekker moet pakken maar denk "ach, ik zit net zo lekker, en dat duurt nog wel even" om dan bij de 1% in de stress te schieten op zoek naar dat ding![]()
Ik heb mijn telefoon altijd bij me en gebruik 'm ook voor een aantal spelletjes, dus dan gaat het percentage ook snel naar beneden.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is denk ik een rare OCD momentje in mijn brein geloof ik. Ik ken niemand die het zo laag laat komen. Hoewel ik m'n phone overal laat slingeren en vaak vergeet bij me te hebben is het een dingetje om niet te laag te komen. En dan kom jij met je 10 - 20 procent
Gisteren ook niet opgeladen, was mijn oplader kwijt. Bleek het niet kwijt te zijn, maar ik had de stekker van de oplader waarschijnlijk laatste keren te ruw uit getrokken en de stekker in oplader niet meer pastte.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij spelletjes en you tube gaat het vaak snel he.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon altijd bij me en gebruik 'm ook voor een aantal spelletjes, dus dan gaat het percentage ook snel naar beneden.
oh vandaar! Maar ER keek je toch niet op je mobiel?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon altijd bij me en gebruik 'm ook voor een aantal spelletjes, dus dan gaat het percentage ook snel naar beneden.
Ja, dat is niet normaal inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:08 schreef ato het volgende:
[..]
Bij spelletjes en you tube gaat het vaak snel he.
En dan is het zo belangrijk om te weten waar je oplader is en weet dat het doet.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Bij 20% krijg ik een melding, dan bij 10% weer. En dan heb ik ook nog wel eens dat ik in beeld krijg: "De accu is leeg, de telefoon wordt binnen 30 seconden uitgeschakeld". Dan ga ik wel gelijk op zoek naar de oplader.
Nee, dat kijk ik gewoon op tv. Ik zou niet weten hoe ik tv op mijn mobiel moet kijken, daarnaast is dat toch een veel te klein schermpje.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh vandaar! Maar ER keek je toch niet op je mobiel?
Je maakt mij nieuwsgierigquote:Op zondag 21 juni 2020 12:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb ook altijd dat als ik @ typ, ik meteen suggesties krijg
Meestal ligt ie wel in de buurt dan, gewoon naast me, binnen handbereik, maar ben ik te lui geweest om 'm te pakken en in het stopcontact te doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:10 schreef ato het volgende:
[..]
En dan is het zo belangrijk om te weten waar je oplader is en weet dat het doet.
Ja haha, herkenbaarquote:Op zondag 21 juni 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Bij 20% krijg ik een melding, dan bij 10% weer. En dan heb ik ook nog wel eens dat ik in beeld krijg: "De accu is leeg, de telefoon wordt binnen 30 seconden uitgeschakeld". Dan ga ik wel gelijk op zoek naar de oplader.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 12:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb ook altijd dat als ik @ typ, ik meteen suggesties krijg
Ja je hebt een vaste plek nodig en ik heb geleerd niet te ruw te doen met mijn telefoon en oplader.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal ligt ie wel in de buurt dan, gewoon naast me, binnen handbereik, maar ben ik te lui geweest om 'm te pakken en in het stopcontact te doen.
Powerbank is extra energie?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:12 schreef Prisha het volgende:
Als ik loop heb ik altijd een app met GPS die aan staat. Strava of MapmyWalk. Plus mijn tracker van Garmin die dan in verbinding staat met mijn telefoon.
Dan gaat het ook hard. Dat was altijd stressen. Ik heb nu altijd een power bank bij me als ik meer dan 4 uur onderweg zal zijn.
Wat goed en dat je er zin in heb.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:14 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen. Heb lekker de ramen open staan, heerlijk weer hier.
Vandaag op zoek naar een nieuwe sport om aan te gaan beginnen
Mijn gps staat altijd aan, want PoGo. En voor fietsen ook Strava inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:12 schreef Prisha het volgende:
Als ik loop heb ik altijd een app met GPS die aan staat. Strava of MapmyWalk. Plus mijn tracker van Garmin die dan in verbinding staat met mijn telefoon.
Dan gaat het ook hard. Dat was altijd stressen. Ik heb nu altijd een power bank bij me als ik meer dan 4 uur onderweg zal zijn.
Ja. Daar kan één of meerdere USB kabels in en dan laad het je apparaat op. Ik heb er een flink aantal. De kleinste is zo groot als een lippenstift en daar kan ik mijn Iphone 2x mee opladen. Die heb ik dan meestal bij me. De grootste is een stuk zwaarder en daar kun je echt heel vaak mee opladen. Ik heb ze van Anker, dat zijn qua prijs/kwaliteit verhouding de beste.quote:
Echt vervelend, hoop heel erg dat je daar snel wat minder last van hebtquote:Op zondag 21 juni 2020 12:05 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, maag en darmen prikkelen, mede ook dat ik matig eet.
Gelukkig bespreek ik dat iedere week met mijn huisarts.
Jij ook een fijne zondag!quote:Op zondag 21 juni 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
Over opladen gesproken. Zo maar even naar buiten. Ik kom niet zo hard op gang vandaag.
Fijne zondag
quote:Op zondag 21 juni 2020 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt vervelend, hoop heel erg dat je daar snel wat minder last van hebt
Veel plezier.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
Over opladen gesproken. Zo maar even naar buiten. Ik kom niet zo hard op gang vandaag.
Fijne zondag
Zo nog even bellen inderdaad. Doe jij er iets aan?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, iedereen een fijne vaderdag.
Nee, mijn vader is volgende week jarig. Dus daarom dat we er eigenlijk nooit iets aan doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo nog even bellen inderdaad. Doe jij er iets aan?
Ik laad altijd op voordat ik weg gaquote:Op zondag 21 juni 2020 12:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook wel een dingetje met mijn batterijpercentage hoor. Want hoewel ik het bijvoorbeeld prima zou redden bij 20% in de avond op een feestje, wil ik hem dan toch altijd wel minimaal 50% hebben. Just to be sure voor als ik het nodig heb. Wie weet
Voordat ik ergens heen ga zorg ik ook altijd dat de boel helemaal is opgeladen. Je weet maar nooitquote:Op zondag 21 juni 2020 12:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook wel een dingetje met mijn batterijpercentage hoor. Want hoewel ik het bijvoorbeeld prima zou redden bij 20% in de avond op een feestje, wil ik hem dan toch altijd wel minimaal 50% hebben. Just to be sure voor als ik het nodig heb. Wie weet
Ik ook, en dan neem ik nog een volle powerbank mee.quote:
Dat is erg rap op elkaar ja. Ik bel ook vandaag naar hem. Wilde eigenlijk langsgaan, maar mijn ouders waren blijkbaar een weekendje weg.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is volgende week jarig. Dus daarom dat we er eigenlijk nooit iets aan doen.
Dat snap ik soms ook niet hoe je de weg kon vinden met alleen een kaart, zonder navigatiesysteem.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook, en dan neem ik nog een volle powerbank mee.
Geen idee hoe ik al die jaren pretelefoon veilig thuisgekomen ben
En mijn moeder is altijd rond moederdag jarig, dus daar doen we ook nooit wat aan.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is erg rap op elkaar ja. Ik bel ook vandaag naar hem. Wilde eigenlijk langsgaan, maar mijn ouders waren blijkbaar een weekendje weg.
Die van mij is ook over een dikke twee weken jarig. En m’n moeder is altijd niet lang voor Moederdag jarig. Op een gegeven moment weet je echt niet meer wat je voor ze moet halen/kopen, soms combineren we het gewoon als we een duurder cadeau op het oog hebben. We hebben volgens mij wel eens beide verjaardagen én Vader- en Moederdag gecombineerd voor 1 cadeau.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader is ook over twee weken jarig![]()
Het komt ook wel eens voor dat het vaderdag is óp mijn verjaardag
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:23 schreef Cee het volgende:
Oh ja, het wordt weer juli, de maand waarin 80% van de wereldbevolking jarig is lijkt het wel.
November hierquote:Op zondag 21 juni 2020 13:23 schreef Cee het volgende:
Oh ja, het wordt weer juli, de maand waarin 80% van de wereldbevolking jarig is lijkt het wel.
Ja zo doen we dat ook wel eens jaquote:Op zondag 21 juni 2020 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij is ook over een dikke twee weken jarig. En m’n moeder is altijd niet lang voor Moederdag jarig. Op een gegeven moment weet je echt niet meer wat je voor ze moet halen/kopen, soms combineren we het gewoon als we een duurder cadeau op het oog hebben. We hebben volgens mij wel eens beide verjaardagen én Vader- en Moederdag gecombineerd voor 1 cadeau.
Ja mijn vader is ook zo; die maak je niet echt blij met het eerste de beste prulding wat je ergens koopt ofzo, en inderdaad ook geen goedkope hobby's waar je wat voor kan kopenquote:Op zondag 21 juni 2020 13:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik doe wel altijd nog een cadeau kopen voor mijn vader op vaderdag.. Ik kom nooit heel veel verder dan iets van de chocolatier hierMijn vader heeft niet echt (goedkope) hobby's waar ik iets voor kan kopen. Speciaalbieren houdt hij niet van, "doe mij maar gewone Hertog Jan" zegt hij dan. Maar om nou met een krat Hertog aan te komen zetten op vaderdag...
Hahaha prachtigquote:Op zondag 21 juni 2020 07:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Uit de regionale krant, not kidding:
‘Complexdenker’ Gerda uit Oldenzaal is laaiend over noodwet: ‘Kom niet aan mijn vrijheid’
OLDENZAAL - Gerda Hofste is anti-vaxxer en wantrouwt 5G. En ze is laaiend over de noodwet die het kabinet wil om de coronacrisis te beteugelen. Hofste vroeg de koning in te grijpen. „Ze moeten niet aan mijn grondwettelijke vrijheid komen.”
Klaar voor weer een dagje Eftelingdus ja, het lijkt inderdaad op een leven
Hopelijk vandaag wel wat minder druk dan gisteren. Ookal
wilde je 1,5m afstand houden, in de wandelpaden was dat gewoon niet altijd praktisch mogelijk, puur door het aantal gasten, niet door onwil.
Daarom schrijft ze ook haar eigen naam goedquote:Op zondag 21 juni 2020 13:42 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat deze Gerda redelijk normaal schrijft op FB (natuurlijk heb ik gecheckt!)
Misschien loop jij wel achterquote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat raar dat jij ruim vier maanden voorloopt?
Eigenlijk is Gerda gewoon één en al teleurstellingquote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom schrijft ze ook haar eigen naam goed
Dat is ook wel sneu dan. Mijn vader reist wel nogal veel voor z'n werk, maar ik weet eigenlijk nooit wanneer en waarheen. Plus dat in deze tijd een papieren reisgids eigenlijk een beetje onnodig is, dus die optie valt ook afquote:Op zondag 21 juni 2020 14:04 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn vader heeft ook niet echt hobby’s, gaat soms dan ook maar braaf met mijn ma mee. Zijn hobby is eigenlijk werken.
Voor ons is het ook echt niet makkelijk dus. Het wordt meestal een bon voor uit eten.
In het verleden hebben we regelmatig bonnen voor diners in bijzondere omgevingen gegeven (bijv uit eten in het donker) en een weekendje Praag. Maar dan gaan ze gewoon niet :’)
Ik pas niet in @Cee d'r 80%quote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat raar dat jij ruim vier maanden voorloopt?
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:23 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |