Nouquote:Op zondag 21 juni 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
Dit had natuurlijk moeten winnen he @:Strani?
quote:Op zondag 21 juni 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
Dit had natuurlijk moeten winnen he Straan?
Doet nog steeds pijn he?quote:
Ik hoop maar gewoon dat het een lawaaiige minderheid is.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
We doen en hebben het nog steeds heel goed ja. We zijn nog steeds top tien in de wereld als het om de belangrijkste zaken gaat. Maar we zijn wel iets aan het wegzakken en kunnen absoluut beter.
Maar daar gaat de meeste onvrede niet over. Bij de meeste mensen lijkt het net alsof we in een derde wereld land leven. Inclusief volledig corrupte en dictatoriale overheid. Wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Die mensen beseffen niet hoe goed ze het hebben.
Plus dat ze vaak denken dat alle problemen worden opgelost door uit de EU te stappen en/of de grenzen te sluiten. Slaat ook weer nergens op. Maar ja die mensen moeten iemand de schuld kunnen geven natuurlijk.
Ben ik echt al zo oudquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Beastie Boys, Blur, The Cure, Foo Fighters, Green Day, Nirvana, Oasis, Pearl Jam, Radiohead
Eftelingquote:Op zondag 21 juni 2020 07:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Uit de regionale krant, not kidding:
‘Complexdenker’ Gerda uit Oldenzaal is laaiend over noodwet: ‘Kom niet aan mijn vrijheid’
OLDENZAAL - Gerda Hofste is anti-vaxxer en wantrouwt 5G. En ze is laaiend over de noodwet die het kabinet wil om de coronacrisis te beteugelen. Hofste vroeg de koning in te grijpen. „Ze moeten niet aan mijn grondwettelijke vrijheid komen.”
Klaar voor weer een dagje Eftelingdus ja, het lijkt inderdaad op een leven
Hopelijk vandaag wel wat minder druk dan gisteren. Ookal
wilde je 1,5m afstand houden, in de wandelpaden was dat gewoon niet altijd praktisch mogelijk, puur door het aantal gasten, niet door onwil.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had naaktfoto's gestuurd zodat ze weer een beetje wisten hoe ik er uit zag en zo.
Nee hoorIk had via Whatsapp voorgesteld dat wij een paar minuten eerder zouden arriveren zodat we vast aan tafel konden gaan zitten en als zij dan aankwamen konden ze ook gewoon gaan zitten in plaats van dat we elkaar ongemakkelijk bij de ingang tegenkomen.
En normaal brengen ze ons ook altijd even naar huis na afloop maar ik had al aangegeven dat we deze keer zouden lopen. Duidelijkheid heeft iedereen baat bij.
Een bed denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok is stil vannacht
heeft iedereen een leven
Hahaha die gekke Gerdaquote:Op zondag 21 juni 2020 07:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
‘Complexdenker’ Gerda uit Oldenzaal is laaiend over noodwet: ‘Kom niet aan mijn vrijheid’
OLDENZAAL - Gerda Hofste is anti-vaxxer en wantrouwt 5G. En ze is laaiend over de noodwet die het kabinet wil om de coronacrisis te beteugelen. Hofste vroeg de koning in te grijpen. „Ze moeten niet aan mijn grondwettelijke vrijheid komen.”
wilde je 1,5m afstand houden, in de wandelpaden was dat gewoon niet altijd praktisch mogelijk, puur door het aantal gasten, niet door onwil.
Altijd met ESF terug kijken. Ik heb niet gekeken hoor, 2008 vind ik een matig jaar op Oekraïne, Servië, Noorwegen en Turkije na.quote:Op zondag 21 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok is stil vannacht
heeft iedereen een leven
Vroeger was Fok in het weekend druk 's avonds en 's nachts tegenwoordig is het door de week drukkerquote:
Tijden veranderen.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger was Fok in het weekend druk 's avonds en 's nachts tegenwoordig is het door de week drukker
Ja daar kwam ik pas laat achter dat dat was. Maar geheel Fok is rustig, niet alleen hier.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:57 schreef ato het volgende:
[..]
Altijd met ESF terug kijken. Ik heb niet gekeken hoor, 2008 vind ik een matig jaar op Oekraïne, Servië, Noorwegen en Turkije na.
Zondag rustquote:Op zondag 21 juni 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik pas laat achter dat dat was. Maar geheel Fok is rustig, niet alleen hier.
Gaat het een beetje met je?
Haha!quote:Op zondag 21 juni 2020 07:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik was echt heel moe ineensquote:Op zondag 21 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok is stil vannacht
heeft iedereen een leven
Sterkte nog verder!quote:Op zondag 21 juni 2020 11:04 schreef ato het volgende:
[..]
Zondag rust![]()
Ja nu wel, slechte nacht ivm dat ik iets meer wat eten heb gegeten wat mijn darmen aankonden in combinatie met de vreselijke pillen die ik krijg. Darmen blijven een ramp.
Maar vandaag weer okay, gelukkig niet verder afgevallen.
Vandaag ook een rustig dagje op een verjaardag van de dochter van mijn vriendin na, werd 7.
Klinkt gematigd positief! En gefeliciteerdquote:Op zondag 21 juni 2020 11:04 schreef ato het volgende:
[..]
Zondag rust![]()
Ja nu wel, slechte nacht ivm dat ik iets meer wat eten heb gegeten wat mijn darmen aankonden in combinatie met de vreselijke pillen die ik krijg. Darmen blijven een ramp.
Maar vandaag weer okay, gelukkig niet verder afgevallen.
Vandaag ook een rustig dagje op een verjaardag van de dochter van mijn vriendin na, werd 7.
Ik zat ff die puntentelling mee te kijken. Kan me van 12 jaar terug serieus niet meer herinneren dat die gast zo uber gay was, en dat voor Ruslandquote:Op zondag 21 juni 2020 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was echt heel moe ineensDus heb mijn leven in dromenland opgezocht.
Of ik werd gewoon moe van Dima Bilan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |