Le Creuset al zijn die duur maar BK vind ik ook altijd primaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie tips voor wat goede pannen?
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Crewbash, genote.
nee grapje ik kan wel tegen een stootje.
Ja, dat heeft @Caland verzonnen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Oh wacht je zit niet meer in de appquote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://writingexplained.org/lifes-or-lives-difference
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heeft @:caland verzonnen toch?
Ik heb niet zoveel met zo'n stukje tekst.
Welke app?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh wacht je zit niet meer in de app
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Gelukkig kan GGMM tegen een stootje! Anders had je nu een note te pakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Ja als het hem zou lukken om te stoppen met rokenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Scrummie is een beetje zoals die ex-roker die dan een hekel krijgt aan rokers.
Is dit een sneer naar @GGMM???????????quote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, dat was goeie popcorntime geweestquote:Op maandag 15 juni 2020 14:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar uit ben voor het hele BLM gezeik begon.
Heel goed!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één ruggengraat, vanuit verschillende perspectieven gezien.
Pics van je ijs graagquote:Op maandag 15 juni 2020 14:40 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER![]()
@:elan @:zipportal
Zal wel komen omdat je dik begint te worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
Ik zweet als een otter.
@:zipportal @:Lange_Lans
Die aanname is correct.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat je dik begint te worden.
#zwartepietisracismequote:Op maandag 15 juni 2020 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel jammer, dat was goeie popcorntime geweest
Ik word altijd vrolijk van het muziekjequote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loop je dan achterlijk te doen als de ijscoboer langskomt elke dag?
Of mensen die ineens vegetarier zijn geworden en nu haten op mensen die wel nog vlees etenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Dat bepaalt el-stinho welquote:Op maandag 15 juni 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, je blijft er met je tengels af.
Ik zou je graag willen helpen maat. Maar de e-peen van @GGMM (die hem maar al te graag gaat gebruiken dan) is wat langer dan de mijne.quote:
Waar zie jij mij iets vragen aan @onlogisch?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij onlogisch om hulp vragenwat kansloos
Erg mooi.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het muziekje
je hebt het iig niet gekregenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar zie jij mij iets vragen aan @:onlogisch?
Onze nieuwe R&P modquote:Op maandag 15 juni 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie de fuck is @:Lenny77 dan weer?
Dat zou wel erg Noord-Koreaans, Sovjet-achtig zijn.quote:
Koekoektwitter:disclosetv twitterde op maandag 15-06-2020 om 08:03:37Serious unrest in #Dijon after a 16-year-old Czech was attacked by North African drug dealers.
https://t.co/BhuqdRlzUE reageer retweet
Nou vooruit dan laat ik hem zoquote:Op maandag 15 juni 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou wel erg Noord-Koreaans, Sovjet-achtig zijn.
Mimimimimimiquote:Op maandag 15 juni 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
VBL / [FAQ en FB #161]
WERK AAN DE WINKEL @:ONLOGISCH
Eens, veel zieliger dan het aanpassen van een TT omdat je graag een vingertje extra in Stijn's kont wil drukken.quote:
Woestquote:Op maandag 15 juni 2020 14:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens, veel zieliger dan het aanpassen van een TT omdat je graag een vingertje extra in Stijn's kont wil drukken.
Slappe drol.
Jij vond Scrummie in eerste instantie geen recht op een mening hebben?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit dan laat ik hem zo
Bedankt dat je me op het rechte pad houdt Stijn
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij vond Scrummie in eerste instantie geen recht op een mening hebben?
Ik had je al gementiontquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Eigenlijk twijfel ik nog steeds.
[..]
Ik had je al gementiont
783, noem het maar nietsquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Het gaat de laatste tijd niet meer zo hard met mijn notes
Iemand tips?
Ga weer in COR posten.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Het gaat de laatste tijd niet meer zo hard met mijn notes
Iemand tips?
Dat zegt je moeder ook altijd vlak voordat er weer een lading mannenpap richting haar gezichtje wordt afgevuurd.quote:
Goeie genade.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook altijd vlak voordat er weer een lading mannenpap richting haar gezichtje wordt afgevuurd.
Uh, goeie.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook altijd vlak voordat er weer een lading mannenpap richting haar gezichtje wordt afgevuurd.
Duit in het zakje gedaanquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/1272494160310939649
Mijn poging tot een combo is aardig gelukt
De teringquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Reactie gezetquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/1272494160310939649
Mijn poging tot een combo is aardig gelukt
kusjequote:Op maandag 15 juni 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Nu ik zie dat @:scrummie2.1 ook leuk meedoet heb ik er weer gelijk spijt van dat ik hem boos probeerde te maken.
Sorry @:scrummie2.1 je bent een echte vriend
Ik ontken noch bevestig deze aanname.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
@:coco. is duidelijk wat gefrustreerd.
Zal wel komen omdat hij wat dik begint te worden.
Napoleon Dynamitequote:
Misschien is Op1 nog wel wat? (lol)quote:Op maandag 15 juni 2020 16:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in die Valentijn en Danny Vera.
@Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 15-06-2020 om 11:20:55Zo laatste vloertje met de pomp storten want mijn werphengel is net tekort https://t.co/zqSu3nDKE1 reageer retweet
Goeden grapquote:Op maandag 15 juni 2020 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is Op1 nog wel wat? (lol)
'Dezelfde talkshow, elke dag anders'quote:Op maandag 15 juni 2020 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is Op1 nog wel wat? (lol)
Ik deze week ook die dagen.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
Dinsdag en donderdag (volgende week) ga ik naar kantoor.
Genot.
Ja bij ons zijn woensdag en vrijdag onderbezet.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik deze week ook die dagen.
Sowieso zijn dat populaire dagen, want die dagen is ons kantoor 'vol', en de rest van de dagen niet.
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Dezelfde talkshow, elke dag anders'
Met anders bedoelen ze deze dagen een andere huilneger
Wie?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet JR93 naar de ersonae non gratae in de OP? Die ONZ user staat er nog niet bij.
Afgehandeld.quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 10:50:28Bart B. begint weer met een spraakwaterval. ,,De achterliggende reden was dat ik haar wilde begraven op de plekken waar ze gelukkig is geweest." Hij begint met een verhaal over een bootje dat ze hadden waar ze enorm veel plezier aan beleefden. #Miranda reageer retweet
Waar zou jij begraven willen worden?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een goedzak, je vrouw die van de trap gevallen is in stukken zagen en begraven op plekken waar ze gelukkig geweest is. Deze man moet wel onschuldig zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 10:50:28Bart B. begint weer met een spraakwaterval. ,,De achterliggende reden was dat ik haar wilde begraven op de plekken waar ze gelukkig is geweest." Hij begint met een verhaal over een bootje dat ze hadden waar ze enorm veel plezier aan beleefden. #Miranda reageer retweet
Nog nooit over nagedacht, het maakt me weinig uit.quote:
Gemiste kans om Mascotter te gebruiken.quote:
AadGODquote:Op maandag 15 juni 2020 16:12 schreef Coco. het volgende:
@:Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 15-06-2020 om 11:20:55Zo laatste vloertje met de pomp storten want mijn werphengel is net tekort https://t.co/zqSu3nDKE1 reageer retweet
Wij hebben opa ooit uitgestrooid op de linksbuitenplek in de Kuip. Zoiets lijkt me wel mooi.quote:
Gat in spijkerbroek?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben opa ooit uitgestrooid op de linksbuitenplek in de Kuip. Zoiets lijkt me wel mooi.
Mocht eigenlijk niet, maar dat geheel terzijde en ter info.
@Old_Palquote:Op maandag 15 juni 2020 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een goedzak, je vrouw die van de trap gevallen is in stukken zagen en begraven op plekken waar ze gelukkig geweest is. Deze man moet wel onschuldig zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 10:50:28Bart B. begint weer met een spraakwaterval. ,,De achterliggende reden was dat ik haar wilde begraven op de plekken waar ze gelukkig is geweest." Hij begint met een verhaal over een bootje dat ze hadden waar ze enorm veel plezier aan beleefden. #Miranda reageer retweet
Nah, gewoon de urn meegenomen. Dat wel.quote:
Ze heeft je door, René.twitter:NunuTheYetiBoi twitterde op maandag 15-06-2020 om 16:05:24@Rene51945738641 @Fr1908Mark @Dachshu27266144 @NOS AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA no way dat dit serieus is toch reageer retweet
Nunu is zeker de slimste van zijn klas.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Ze heeft je door, René.twitter:NunuTheYetiBoi twitterde op maandag 15-06-2020 om 16:05:24@:Rene51945738641 @:Fr1908Mark @:Dachshu27266144 @:NOS AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA no way dat dit serieus is toch reageer retweet
Waarom linksbuiten?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben opa ooit uitgestrooid op de linksbuitenplek in de Kuip. Zoiets lijkt me wel mooi.
Mocht eigenlijk niet, maar dat geheel terzijde en ter info.
Willibrordgod vanavond bij Op1.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgehandeld.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Waarom kijk je die onzin?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willibrordgod vanavond bij Op1.
Maar ook Jörgen Raymann.
De overige gasten ook gezien. Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ook Jörgen Raymann.
Ik kijk wel eens wat items terug, ja.quote:
Dit lijkt me geen antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens wat items terug, ja.
Oh zo, ik dacht dat je een vaste kijker was.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens wat items terug, ja.
Ik kijk alleen wat fragmenten terug de komende tijdquote:Op maandag 15 juni 2020 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De overige gasten ook gezien. Ik ga niet kijken.
De komende weken wordt het sowieso lastig want er is latenightfootball.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je een vaste kijker was.
Een bepaald item terugkijken kan ik wel begrijpen.
Zelfs Pauw viel gisteren door de mand.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De komende weken wordt het sowieso lastig want er is latenightfootball.
En talkshows bekoren me toch niet vanwege het feit dat er bar weinig goede presentatoren zijn.
Sven Kockelmeijer is nodig.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Pauw viel gisteren door de mand.
dus je kookt eerst het water?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pan water op het vuur gezet (ga rijst koken)
Dit even ter info.
Oh thanksquote:Op maandag 15 juni 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit heeft vast met de TT te maken
Ja water koken, rijst erin, deksel erop en 8 minuutjes zacht doorkoken.quote:
Ja stel je voor dat je zelf wat creativiteit laat zienquote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja water koken, rijst erin, deksel erop en 8 minuutjes zacht doorkoken.
Dat staat op de verpakking en daar hou ik mij strikt aan
Het is fucking rijst.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je zelf wat creativiteit laat zien
Racist.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh thanks
Ik dacht hij zal @:el-stinho wel weer uitlachen omdat hij TV kijkt ofzo maar vond dat niet echt logisch
Lachen om deze achterlijke TT is een stuk logischer
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb een airco binnen trouwens
Van een maat overgekocht voor 8 tientjes. Oud ding maar werkt uitstekend!
Dit even ter info.
Zo'n mobiel ding?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb een airco binnen trouwens
Van een maat overgekocht voor 8 tientjes. Oud ding maar werkt uitstekend!
Dit even ter info.
Bedankt voor je mening GGMM.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon mokerdom van je
Net als 95% van al je politieke statements.
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening GGMM.
Doen we niets mee.
Vieze vetkwab dat je daar in je stoel gedrukt zit.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja water koken, rijst erin, deksel erop en 8 minuutjes zacht doorkoken.
Dat staat op de verpakking en daar hou ik mij strikt aan
nog makkelijker is als je het in de magnetron doetquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.
Ik heb niet van die inductieplaten die zo lekker hard gaan helaasquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun rijst in de magnetron doen neem ik niet serieus.
Ik haal soms nog wel eens van die magnetronbakjes van lassie als ik haast heb. Dat werkt opzich nog best prima, alleen net iets minder lekker.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun rijst in de magnetron doen neem ik niet serieus.
raymannquote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ook Jörgen Raymann.
Hoezo? (ik heb niet gekeken)quote:Op maandag 15 juni 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Pauw viel gisteren door de mand.
Heeft dit topic ook deugers? #dtvquote:Op maandag 15 juni 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was volledig op de hand van het deugvolk.
Rustig aan maat. Eerst nog het offerfeestquote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
Nog 193 dagen tot kerstGOD.
@:yvonne
@:haags_kwartiertje
@:drizzt_dourden
@:nober
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter info: Door dit gifje had ik BIJNA een ban.
Maar dat terzijde.
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig aan maat. Eerst nog het offerfeest
Leuk gifjequote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat terzijde.
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat terzijde.
@flippie negeert mequote:Op maandag 15 juni 2020 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.
Als je hier meer over wil weten dan kun je @:ggmm of @:flippiee een DM sturen.
[ afbeelding ]
TILBURGEDquote:Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter info: door dit gifje had ik een ban.
Wat kunnen we hiervan leren?
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus omdat je zwarte levens waardevol vindt ben je een racist? BLM stelt nergens dat de ene huidskleur belangrijker is dan de andere
Alleen witte mensen kunnen hier racisme in zien omdat zij zo gewend zijn rassen te rangschikken
Onschuldige gifjes modereren is belangrijker dan de werkelijke problemen van dit forum aan te pakken?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat fok een soort tweede stormfront aan het worden is of dat het enge vbl kliekje alles verziekt?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onschuldige gifjes modereren is belangrijker dan de werkelijke problemen van dit forum aan te pakken?
Het was prima, helaas zag ik dit te laat waardoor ik de groetjes niet heb gedaan! Mijn excuses.quote:
Volgens mij heeft @GGMM een mening over mensen die het woord 'deugen' gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was volledig op de hand van het deugvolk.
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:GGMM een mening over mensen die het woord 'deugen' gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat mensen in Canada niet deugen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
Mensen die 'deugen' zeggen kan ik onmogelijk serieus nemen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij snap je stiekem zelf ook dat dit een andere context is
Die kun je gewoon melken. Lekker man.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
[ afbeelding ]
Er deugt niks van zijn insinuatie.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij snap je stiekem zelf ook dat dit een andere context is
Vrij kansloos ook om op zoek te gaan naar posts van iemand met het doel "zelf doe je het ook!!"quote:
Ja dat vind ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrij kansloos ook om op zoek te gaan naar posts van iemand met het doel "zelf doe je het ook!!"
Ja oke eensquote:Op maandag 15 juni 2020 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk niet.
Kan heel erg grappig zijn wanneer je het goed gebruikt
Eens. Vooral posts met Xavi en Clasie doen het goed wat dat betreft.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk niet.
Kan heel erg grappig zijn wanneer je het goed gebruikt
Weet nog dat hij ooit een screenshot van mijn FoBo had gemaakt om me een paar weken later alsnog daarop te pakken omtrent iets.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:27 schreef Coco. het volgende:
User @:Dj_Day-V die hield altijd een mooi fok post archief bij van iedereen.
Dat is wel treurig.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet nog dat hij ooit een screenshot van mijn FoBo had gemaakt om me een paar weken later alsnog daarop te pakken omtrent iets.
Ja waardoor dat uiteindelijk ook gebeurde en daarna ging hij zeggen ja zie je wel!!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:32 schreef Coco. het volgende:
Maar hij dacht ook dat wij alleen maar op hem gingen bij rambo haxball.
Dat dit prima tieten zijnquote:Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal niksquote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
neequote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
Al over het bekerverdriet heen, Paulus?quote:
Ik ga voor Leyla. De enige die iets van kleur in zich heeftquote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
Over haxball gesproken... hoe is het met het EK haxball toernooi?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:32 schreef Coco. het volgende:
Maar hij dacht ook dat wij alleen maar op hem gingen bij rambo haxball.
Mooie tijd was dat.
Racistquote:Op maandag 15 juni 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga voor Leyla. De enige die iets van kleur in zich heeft
Wat zijn die missverkiezingen ook walgelijk wit
TR geplaatstquote:Op maandag 15 juni 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga voor Leyla. De enige die iets van kleur in zich heeft
Wat zijn die missverkiezingen ook walgelijk wit
Kop kaalscherenquote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
Ah oke, dan is het goed.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen witte mensen kunnen racistisch zijn
🐐twitter:brfootball twitterde op maandag 15-06-2020 om 17:22:30Lucas Moura takes his Ajax hat-trick matchball everywhere 🤩 https://t.co/OovgXLnsPJ reageer retweet
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
🐐twitter:brfootball twitterde op maandag 15-06-2020 om 17:22:30Lucas Moura takes his Ajax hat-trick matchball everywhere 🤩 https://t.co/OovgXLnsPJ reageer retweet
Ik ben wel een beetje bang om via mijn gedachten te moeten comudiceren.quote:
Ik hoop dat hij in slaap valt in de wachtrij bij een Wendy's Drive-Through.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Vieze racist.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nou @:Doublepain nog en het kan hier zowaar gezellig worden.
Ik anderhalf uurquote:Op maandag 15 juni 2020 20:36 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:jancees @:caland @:jojoortje
Vroeger had ik een collega van 63 met overgewicht die altijd trots vertelde dag hij elke week 2 keer 3 uur lang tenniste .quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in slaap valt in de wachtrij bij een Wendy's Drive-Through.
quote:
Lenny heeft ballen geraapt jongens!quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ik een collega van 63 met overgewicht die altijd trots vertelde dag hij elke week 2 keer 3 uur lang tenniste .
Dan denk ik, als die gast dat kon dan zal tennis niet echt een sport zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in slaap valt in de wachtrij bij een Wendy's Drive-Through.
Ik kan nooit wennen aan mensen die hun vader "een collega" noemen.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ik een collega van 63 met overgewicht die altijd trots vertelde dag hij elke week 2 keer 3 uur lang tenniste .
Mijn god wat een vreselijk slechte kutgrap je zou je echt kapot moeten schamen.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan nooit wennen aan mensen die hun vader "een collega" noemen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan nooit wennen aan mensen die hun vader "een collega" noemen.
Ik noteer een 6/10 van René.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god wat een vreselijk slechte kutgrap je zou je echt kapot moeten schamen.
Is nog dicht. 1 juli pas open.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat, derde setje in het clubhuis?
Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een bericht dat de competitie hervat wordt. Genot.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De horeca bij mijn 'sport' is al wel weer open
Ook genoeg dikke voetballers in bierelftallen (of bij Volendam onder de lat HAHAHA)quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.
Je conclusie is ongefundeerd en hiermee afgehandeld.
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.
Je conclusie is ongefundeerd en hiermee afgehandeld.
Van alle sporten die ik heb gedaan vond ik eigenlijk alleen kickboxen/boksen zwaarder dan tennisquote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.
Oude opnames van Richard Krajicek over vrouwentennis.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.
Bedankt Lenny!!!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.
Als je hier meer over wil weten dan kun je @:ggmm of @:flippiee een DM sturen.
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook genoeg dikke voetballers in bierelftallen (of bij Volendam onder de lat HAHAHA)
Eens. Ik als voorbeeld hé @Wereldgozer ?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
[ afbeelding ]
Pijnlijk dat Betis anoniem het seizoen uitgaat.quote:
Ik vond het belachelijk dat Ziggo niks uitzond dus heb niet gekekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat Betis anoniem het seizoen uitgaat.
Ik kan dit beamen. Al staat squash bij mij nog een trede hoger.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Van alle sporten die ik heb gedaan vond ik eigenlijk alleen kickboxen/boksen zwaarder dan tennis
Al ligt het altijd aan je eigen intensiteit natuurlijk
Komend weekend kunnen ze ook beter niet op komen dagen tegen Athletic Club.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het belachelijk dat Ziggo niks uitzond dus heb niet gekeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komend weekend kunnen ze ook beter niet op komen dagen tegen Athletic Club.
#RubiVeteYa
Zijn probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2020 06:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Hans Dorrestijn is vandaag jarig. 80 !!
moet hij wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 06:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Hans Dorrestijn is vandaag jarig. 80 !!
@Coco.twitter:aad300 twitterde op maandag 15-06-2020 om 21:31:25Morgen weer een paar naar binnenslingeren bij @vishandelkorenhof op septemberplein #ehv #hollandsenieuwe https://t.co/0VJv9wg0uy reageer retweet
Die heeft ook wel een lekker visje, alhoewel ik al lang geen vis daar gehaald heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:58 schreef Caland het volgende:
@:coco.twitter:aad300 twitterde op maandag 15-06-2020 om 21:31:25Morgen weer een paar naar binnenslingeren bij @:vishandelkorenhof op septemberplein #ehv #hollandsenieuwe https://t.co/0VJv9wg0uy reageer retweet
jammer dat ze de #hollandseouwe weggooienquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een lekker visje, alhoewel ik al lang geen vis daar gehaald heb.
Aadgod
Waarom was je gestopt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik sta op het punt mijn eerste kop koffie in een week of vier, vijf te drinken.
Hebben ze die bij jou in de shop niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jou in de shop niet?Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, dat is niet echt een optie.quote:Nee.quote:Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |