Bedankt voor je mening GGMM.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon mokerdom van je
Net als 95% van al je politieke statements.
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening GGMM.
Doen we niets mee.
Vieze vetkwab dat je daar in je stoel gedrukt zit.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja water koken, rijst erin, deksel erop en 8 minuutjes zacht doorkoken.
Dat staat op de verpakking en daar hou ik mij strikt aan
nog makkelijker is als je het in de magnetron doetquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.
Ik heb niet van die inductieplaten die zo lekker hard gaan helaasquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe rijst in de pan, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst, deksel erop, dan plaat op z'n hoogste stand totdat het kookt en dan plaat of z'n laagste stand en dan hoef je er niet meer naar om te kijken tot je gaat eten. Ben je in 3 minuten zo'n beetje klaar.
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun rijst in de magnetron doen neem ik niet serieus.
Ik haal soms nog wel eens van die magnetronbakjes van lassie als ik haast heb. Dat werkt opzich nog best prima, alleen net iets minder lekker.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun rijst in de magnetron doen neem ik niet serieus.
raymannquote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willibrordgod vanavond bij Op1.
Maar ook Jörgen Raymann.
Hoezo? (ik heb niet gekeken)quote:Op maandag 15 juni 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Pauw viel gisteren door de mand.
Heeft dit topic ook deugers? #dtvquote:Op maandag 15 juni 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was volledig op de hand van het deugvolk.
Rustig aan maat. Eerst nog het offerfeestquote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
Nog 193 dagen tot kerstGOD.
@:yvonne
@:haags_kwartiertje
@:drizzt_dourden
@:nober
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
Nog 193 dagen tot kerstGOD.
@:yvonne
@:haags_kwartiertje
@:drizzt_dourden
@:nober
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter info: Door dit gifje had ik BIJNA een ban.
Maar dat terzijde.
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig aan maat. Eerst nog het offerfeest
Leuk gifjequote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat terzijde.
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat terzijde.
@flippie negeert mequote:Op maandag 15 juni 2020 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.
Als je hier meer over wil weten dan kun je @:ggmm of @:flippiee een DM sturen.
[ afbeelding ]
TILBURGEDquote:Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter info: door dit gifje had ik een ban.
Wat kunnen we hiervan leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |