Le Creuset al zijn die duur maar BK vind ik ook altijd primaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie tips voor wat goede pannen?
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Crewbash, genote.
nee grapje ik kan wel tegen een stootje.
Ja, dat heeft @Caland verzonnen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Oh wacht je zit niet meer in de appquote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://writingexplained.org/lifes-or-lives-difference
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heeft @:caland verzonnen toch?
Ik heb niet zoveel met zo'n stukje tekst.
Welke app?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh wacht je zit niet meer in de app
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Gelukkig kan GGMM tegen een stootje! Anders had je nu een note te pakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Ja als het hem zou lukken om te stoppen met rokenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Scrummie is een beetje zoals die ex-roker die dan een hekel krijgt aan rokers.
Is dit een sneer naar @GGMM???????????quote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Scrummie is een beetje zoals die ex-roker die dan een hekel krijgt aan rokers.
Wel jammer, dat was goeie popcorntime geweestquote:Op maandag 15 juni 2020 14:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar uit ben voor het hele BLM gezeik begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |