Le Creuset al zijn die duur maar BK vind ik ook altijd primaquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie tips voor wat goede pannen?
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Crewbash, genote.
nee grapje ik kan wel tegen een stootje.
Ja, dat heeft @Caland verzonnen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Oh wacht je zit niet meer in de appquote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://writingexplained.org/lifes-or-lives-difference
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heeft @:caland verzonnen toch?
Ik heb niet zoveel met zo'n stukje tekst.
Welke app?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh wacht je zit niet meer in de app
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Gelukkig kan GGMM tegen een stootje! Anders had je nu een note te pakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke mongool.
Ja als het hem zou lukken om te stoppen met rokenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Scrummie is een beetje zoals die ex-roker die dan een hekel krijgt aan rokers.
Is dit een sneer naar @GGMM???????????quote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, dat was goeie popcorntime geweestquote:Op maandag 15 juni 2020 14:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar uit ben voor het hele BLM gezeik begon.
Heel goed!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één ruggengraat, vanuit verschillende perspectieven gezien.
Pics van je ijs graagquote:Op maandag 15 juni 2020 14:40 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER![]()
@:elan @:zipportal
Zal wel komen omdat je dik begint te worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
Ik zweet als een otter.
@:zipportal @:Lange_Lans
Die aanname is correct.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat je dik begint te worden.
#zwartepietisracismequote:Op maandag 15 juni 2020 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel jammer, dat was goeie popcorntime geweest
Ik word altijd vrolijk van het muziekjequote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loop je dan achterlijk te doen als de ijscoboer langskomt elke dag?
Of mensen die ineens vegetarier zijn geworden en nu haten op mensen die wel nog vlees etenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Dat bepaalt el-stinho welquote:Op maandag 15 juni 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, je blijft er met je tengels af.
Ik zou je graag willen helpen maat. Maar de e-peen van @GGMM (die hem maar al te graag gaat gebruiken dan) is wat langer dan de mijne.quote:
Waar zie jij mij iets vragen aan @onlogisch?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij onlogisch om hulp vragenwat kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |