Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ik een collega van 63 met overgewicht die altijd trots vertelde dag hij elke week 2 keer 3 uur lang tenniste .
Dan denk ik, als die gast dat kon dan zal tennis niet echt een sport zijn.
Kreeg vandaag een bericht dat de competitie hervat wordt. Genot.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De horeca bij mijn 'sport' is al wel weer open
Ook genoeg dikke voetballers in bierelftallen (of bij Volendam onder de lat HAHAHA)quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.
Je conclusie is ongefundeerd en hiermee afgehandeld.
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat kan met elke sport toch? Je kunt ook de hele dag in de sportschool hangen en geen fuck uitvoeren.
Je conclusie is ongefundeerd en hiermee afgehandeld.
Van alle sporten die ik heb gedaan vond ik eigenlijk alleen kickboxen/boksen zwaarder dan tennisquote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.
Oude opnames van Richard Krajicek over vrouwentennis.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tennis is gewoon geen sport, iedereen kan het, je hebt er geen conditie of kracht voor nodig of wat dan ook.
Bedankt Lenny!!!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarvoor wordt FEE NIET geopend.
Als je hier meer over wil weten dan kun je @:ggmm of @:flippiee een DM sturen.
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook genoeg dikke voetballers in bierelftallen (of bij Volendam onder de lat HAHAHA)
Eens. Ik als voorbeeld hé @Wereldgozer ?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BOYS![]()
Nog 193 dagen tot kerstGOD.
@:yvonne
@:haags_kwartiertje
@:drizzt_dourden
@:nober
[ afbeelding ]
Pijnlijk dat Betis anoniem het seizoen uitgaat.quote:
Ik vond het belachelijk dat Ziggo niks uitzond dus heb niet gekekenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat Betis anoniem het seizoen uitgaat.
Ik kan dit beamen. Al staat squash bij mij nog een trede hoger.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Van alle sporten die ik heb gedaan vond ik eigenlijk alleen kickboxen/boksen zwaarder dan tennis
Al ligt het altijd aan je eigen intensiteit natuurlijk
Komend weekend kunnen ze ook beter niet op komen dagen tegen Athletic Club.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het belachelijk dat Ziggo niks uitzond dus heb niet gekeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komend weekend kunnen ze ook beter niet op komen dagen tegen Athletic Club.
#RubiVeteYa
Zijn probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2020 06:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Hans Dorrestijn is vandaag jarig. 80 !!
moet hij wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 06:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch
Hans Dorrestijn is vandaag jarig. 80 !!
@Coco.twitter:aad300 twitterde op maandag 15-06-2020 om 21:31:25Morgen weer een paar naar binnenslingeren bij @vishandelkorenhof op septemberplein #ehv #hollandsenieuwe https://t.co/0VJv9wg0uy reageer retweet
Die heeft ook wel een lekker visje, alhoewel ik al lang geen vis daar gehaald heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:58 schreef Caland het volgende:
@:coco.twitter:aad300 twitterde op maandag 15-06-2020 om 21:31:25Morgen weer een paar naar binnenslingeren bij @:vishandelkorenhof op septemberplein #ehv #hollandsenieuwe https://t.co/0VJv9wg0uy reageer retweet
jammer dat ze de #hollandseouwe weggooienquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een lekker visje, alhoewel ik al lang geen vis daar gehaald heb.
Aadgod
Waarom was je gestopt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik sta op het punt mijn eerste kop koffie in een week of vier, vijf te drinken.
Hebben ze die bij jou in de shop niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jou in de shop niet?Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, dat is niet echt een optie.quote:Nee.quote:Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |