Ik zie dat er een beperkte groep daadwerkelijk op het feest mocht komen.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG
Gefeliciteerd!
Zoveel detail erinquote:Op maandag 15 juni 2020 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja die trapte de stoel van arizona omver
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Thanks!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie nu een geheime verjaardag jitsi?
*is achterdochtig over hoe rustig het ineens is*
Nee, ik ben aan het bijkomen van het aftellenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie nu een geheime verjaardag jitsi?
*is achterdochtig over hoe rustig het ineens is*
Sorry ik had je paraplu nodig bij het feestje van tom leebquote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie dat er een beperkte groep daadwerkelijk op het feest mocht komen.
Vorig jaar zat je in dat horrorappartement in Parijs hè, of was dat niet rond je verjaardag?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben aan het bijkomen van het aftellenEn gelijk ook maar in bed gaan liggen
Ik was jarig de dag na thuiskomstquote:Op maandag 15 juni 2020 00:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar zat je in dat horrorappartement in Parijs hè, of was dat niet rond je verjaardag?
Hahahaha prachtige verjaardagskaart.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Haha mooiquote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha prachtige verjaardagskaart.
Gefeliciteerd Jobi
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
GEFELICITEERD @:AIOBHIN JOBI ABODINGES!!!!
MUAHHHHHHH
Thanks!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Aoibhin!!
Mooi plaatje, skysherrif
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
![]()
Ja vind je skysherrif een mooi plaatje?
Dankje Billquote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Als hij dat graag wil horen wel hoor. Ik doelde meer op dat wat hij gemaakt had en waar al onze ui's in staan!
Haha snap ikquote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Als hij dat graag wil horen wel hoor. Ik doelde meer op dat wat hij gemaakt had en waar al onze ui's in staan!
Maar goed, waar is het feestmaal en de taart?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha snap ikWas gewoon weer een Jobi-grapje
In de kaart van sky!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed, waar is het feestmaal en de taart?
Ik ben best trots op die prominente positiequote:Op maandag 15 juni 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de kaart van sky!
Je zit er zelfs pal naast! Sky heeft jou in de opstelling naast mij gezet!
Ja halllooooo ik was de kaarsjes nog aan het uitblazenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben best trots op die prominente positie![]()
*eet de taart op
Oh nou ja dat heb ik wel over voor een goeie taart!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halllooooo ik was de kaarsjes nog aan het uitblazenNu staat je bek in brand
Ik heb nooit verjaardagsplannenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja dat heb ik wel over voor een goeie taart!
En wat zijn de plannen verder voor morgen?
Klinkt in elk geval goed allemaal! Wat voor fiets wordt het?quote:Op maandag 15 juni 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nooit verjaardagsplannen![]()
Ik was eigenlijk van plan om mijn nieuwe fiets uit te proberen met een mooie tocht, maar die nieuwe fiets is er nog nietMisschien wel dat ik morgen even bij een andere winkel ga kijken.
Verder heb ik morgenavond Zoom toneelrepetitie met waarschijnlijk een quiz achteraan, dus dat wordt vast gezellig
Het maakt mij niet heel veel uit eigenlijk, zolang hij niet té oud is of echt heel veel eigenaren heeft gehad.quote:Op maandag 15 juni 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval goed allemaal! Wat voor fiets wordt het?
Is het geen mogelijkheid om je fiets in de hal te zetten? Al kan hij natuurlijk altijd gestolen worden als je ergens heen moet en hem daar parkeertquote:Op maandag 15 juni 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit eigenlijk, zolang hij niet té oud is of echt heel veel eigenaren heeft gehad.
Een nieuwe vind ik te duur en vind ik als inwoonster van een fietsendiefstal-stad wat te riskant ook.
Oh thuis is sowieso geen probleem, want we hebben een achterpoort met een apart fietsenschuurtjequote:Op maandag 15 juni 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het geen mogelijkheid om je fiets in de hal te zetten? Al kan hij natuurlijk altijd gestolen worden als je ergens heen moet en hem daar parkeert
Ja ik snap het wel hoor, zou me ook niet op mijn gemak voelen met een echt mooie nieuwe fiets in de binnenstadquote:Op maandag 15 juni 2020 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh thuis is sowieso geen probleem, want we hebben een achterpoort met een apart fietsenschuurtje![]()
En in de binnenstad zijn er een paar bewaakte fietsenstallingen, dus dat moet ook goed komen. Maar ik kom daar ook wel buiten, en dan vind ik het toch een eng idee om een gloednieuwe fiets te hebben, zelfs met extra slot.
Nee dat klopt en dan zou ik ook wel een goed slot nemen hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel hoor, zou me ook niet op mijn gemak voelen met een echt mooie nieuwe fiets in de binnenstad
Al nemen fietsendieven meeestal niet de moeite als je een echt goed slot er op hebt zitten.
Ah ja dat is ook zo natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit eigenlijk, zolang hij niet té oud is of echt heel veel eigenaren heeft gehad.
Een nieuwe vind ik te duur en vind ik als inwoonster van een fietsendiefstal-stad wat te riskant ook.
maar ik pas toch beter in VBL dan jijquote:Op maandag 15 juni 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom moet je dan zonodig mod zijn op BNW dan kan ik toch ook niet ruilen ofzo
Maar misschien zie ik morgen hopelijk wel watquote:
Misschien kan je morgen even kijken how life is in ankara, of kopenhagen nog cute is en stockholm nog altijd in waterloo ligtquote:Op maandag 15 juni 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar misschien zie ik morgen hopelijk wel watMoet mijn tocht alleen nog even wachten
Vandaag heb ik de sadistische kant van jobi meegemaaktquote:Op maandag 15 juni 2020 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Sky net kennis laten maken met Double Date en voel me nu echt even heel gemeen
Nu pas?quote:Op maandag 15 juni 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vandaag heb ik de sadistische kant van jobi meegemaakt
quote:Op maandag 15 juni 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien kan je morgen even kijken how life is in ankara, of kopenhagen nog cute is en stockholm nog altijd in waterloo ligt
kende ik dit maar een dagje eerderquote:Op maandag 15 juni 2020 01:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Toch wel handig soms he? Slechte ESF inzendingen?Brengt je dan toch op ideeën!
quote:Op maandag 15 juni 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kende ik dit maar een dagje eerder
dan kon ik de kaart afsluiten met HELLO FROM ROTTERDAM
TommekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Aoibhin!
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader kwam net binnen.
'Van harte gefeliciteerd met... eh... hoe oud je bent geworden.'
Ik: 'Raad eens?'
*vader kijkt even heel angstig*
'Eh.... *loopt rood aan* 27? Toch?'
*ik antwoord niet meteen en paniek schiet in zijn ogen*
'Oh nee dat is toch niet fout he? Toch?'
![]()
Had je al gezien dat op die kaart jouw stoeltje is omver gegooid door de Shetland pony?quote:Op maandag 15 juni 2020 06:59 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin van harte gefeliciteerd![]()
![]()
@:skysherrif mooi gemaakt hoor
Ja je was er een paar dagen niet en ik begon me toch een beetje zorgen te makenquote:Op maandag 15 juni 2020 07:18 schreef Em31 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Aoibhin!![]()
maak er een leuke dag van!
![]()
![]()
en je vraag waar ik was, even een korte FOK-break om wat andere dingen te doenmaar ben er vast snel weer
Nou ik voel me vereerdquote:Op maandag 15 juni 2020 08:05 schreef Arizona het volgende:
De feestmuziek staat hier in ieder geval aan @:aoibhin. De bouwvakkers hebben speciaal voor jou "mama woar is mien pils" opgezet
Ja, mijn vader is ook vaak wat verstrooidquote:Op maandag 15 juni 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Is ook lastig hoor, leeftijd, verandert ieder jaar weer.
Misschien voelt het voor hem als 30.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, mijn vader is ook vaak wat verstrooid
Was ook afgelopen oktober toen mijn ouders 29 jaar getrouwd waren. Mijn vader helemaal vrolijk 's ochtends 'al 30 jaar getrouwd!'
Thanks!quote:Op maandag 15 juni 2020 09:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Congrats @:Aoibhin!![]()
![]()
🥳
En dan lijkt de Hema ook nog gered vandaag!
Wat een prachtig kunstwerk trouwens @:skysherrif
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien voelt het voor hem als 30.
Hehe, ja. Dat ie de dag wel goed weet, is op zich wel knap al. Meestal is dat het probleem. Of is dat enkel zo op tv?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd waar hij komende oktober mee gaat komen
Ja de dag heeft hij wel altijd goed!quote:Op maandag 15 juni 2020 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe, ja. Dat ie de dag wel goed weet, is op zich wel knap al. Meestal is dat het probleem. Of is dat enkel zo op tv?
Thanks!quote:
Dan weten we ook de oorzaak van hun problemen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom eigenlijk zelden bij de Hema.
Net als voorheen met de V&D.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan weten we ook de oorzaak van hun problemen.
Jaquote:Op maandag 15 juni 2020 09:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je al gezien dat op die kaart jouw stoeltje is omver gegooid door de Shetland pony?![]()
Sky heeft echt aan de details gedacht
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Ik heb niet veel met Mark van Bommel, maar dit is toch wel een gevalletje ‘ach gossie’quote:
Thanks!quote:
Wat balen zeg! Hopelijk is er inderdaad iets dat je darmklachten kan verzachten!quote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
@:momo niet best, ik heb een harde bolle buik, terwijl ik niet veel eet.
Dat doet zeer, tel de misselijkheid maar op.
Huisarts komt zo langs, afgelopen weekend is er 2x een clysma ingebracht. Met iets resultaat.
Ik lijk wat verslechterd , maar hoop dat de huisarts komt met een wondermiddel.
Mijn vrienden komen iedere dag langs, maken zich zorgen.
Ah rot zeg, vermoeidheid is erg lastig met tentamenweek en concentratievermogen enzoquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
Dat was weer een vreselijke nacht voor de tweede dag op rij. Slapen met dit weer gaat me echt heel slecht af. Ik zat net binnen een kwartier echt 5 keer te gapen. Chille omstandigheden om de tentamenweek mee in te gaan
Rot om zo te lezen. Heel lief wel van je vrienden dat ze iedere dag langskomenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
Huisarts komt zo langs, afgelopen weekend is er 2x een clysma ingebracht. Met iets resultaat.
Wat jammer om te horen dat je zoveel last hebt.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef ato het volgende:
Lieve schatten bedankt voor de mooie bloemen.
Zeer lief, dank je. Ik ben niet handig hier een foto te plaatsen maar doe het via onze groeps app.
Misschien kan iemand het digitaal plaatsen?![]()
Wat naar om te lezen zo. Heel veel sterkte. Wat een fijne vrienden dat ze zo langskomen en je steunenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
Yep, maar even niets aan te doen. Gewoon volle bak aan de slag. We gaan het zie, anders ga ik voor de herkansingquote:Op maandag 15 juni 2020 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah rot zeg, vermoeidheid is erg lastig met tentamenweek en concentratievermogen enzoVeel succes!
Hulde nog hiervoor trouwens Skyquote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |