Ik zie dat er een beperkte groep daadwerkelijk op het feest mocht komen.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG
Gefeliciteerd!
Zoveel detail erinquote:Op maandag 15 juni 2020 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja die trapte de stoel van arizona omver
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Thanks!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie nu een geheime verjaardag jitsi?
*is achterdochtig over hoe rustig het ineens is*
Nee, ik ben aan het bijkomen van het aftellenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie nu een geheime verjaardag jitsi?
*is achterdochtig over hoe rustig het ineens is*
Sorry ik had je paraplu nodig bij het feestje van tom leebquote:Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie dat er een beperkte groep daadwerkelijk op het feest mocht komen.
Vorig jaar zat je in dat horrorappartement in Parijs hè, of was dat niet rond je verjaardag?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben aan het bijkomen van het aftellenEn gelijk ook maar in bed gaan liggen
Ik was jarig de dag na thuiskomstquote:Op maandag 15 juni 2020 00:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar zat je in dat horrorappartement in Parijs hè, of was dat niet rond je verjaardag?
Hahahaha prachtige verjaardagskaart.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Haha mooiquote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha prachtige verjaardagskaart.
Gefeliciteerd Jobi
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
GEFELICITEERD @:AIOBHIN JOBI ABODINGES!!!!
MUAHHHHHHH
Thanks!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Aoibhin!!
Mooi plaatje, skysherrif
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
![]()
Ja vind je skysherrif een mooi plaatje?
Dankje Billquote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Als hij dat graag wil horen wel hoor. Ik doelde meer op dat wat hij gemaakt had en waar al onze ui's in staan!
Haha snap ikquote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Als hij dat graag wil horen wel hoor. Ik doelde meer op dat wat hij gemaakt had en waar al onze ui's in staan!
Maar goed, waar is het feestmaal en de taart?quote:Op maandag 15 juni 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha snap ikWas gewoon weer een Jobi-grapje
In de kaart van sky!quote:Op maandag 15 juni 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed, waar is het feestmaal en de taart?
Ik ben best trots op die prominente positiequote:Op maandag 15 juni 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de kaart van sky!
Je zit er zelfs pal naast! Sky heeft jou in de opstelling naast mij gezet!
Ja halllooooo ik was de kaarsjes nog aan het uitblazenquote:Op maandag 15 juni 2020 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben best trots op die prominente positie![]()
*eet de taart op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |