abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 juni 2020 @ 21:59:53 #1
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193632626


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag, hoe harig jij het graag ziet, als je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen,, dat jij geen fan was van Star Wars en episode II alleen keek vanwege Hayden Christensen etc.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK



I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193632634
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wie het is. :@
Ik zou het ook moeten gokken, maargoed wij staan er ook niet op onze zondagmiddag :D
pi_193632638
Ik had niet verwacht dat mijn soep nog de TT zou halen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 22:01:34 #4
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193632644
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had niet verwacht dat mijn soep nog de TT zou halen :D
En die van @Guanabana ook! :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193632648
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

En die van @:guanabana ook! :Y
Jaaaa *O* Die was zelfs nog eerder!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193632655
Ik had nog niet verteld hoe idioot ik gedroomd had vannacht:

Ik had drie vrijkaartjes gekregen om opnames bij te wonen van een nieuw TV-programma van Paul de Leeuw op de Belgische TV. Daar ben ik geen fan van ofzo, dus geen idee waarom. Maar goed, ik bevond me op dat moment in Amsterdam, en die opnames vonden plaats in Brugge.

Ik ging er met de trein naartoe met twee vage vrienden die ik al jaren niet heb gesproken. We namen de IC Direct naar Rotterdam en daar op mijn initiatief de Beneluxtrein naar België. Alleen namen we die in de verkeerde richting. Tussen Schiedam en Delft merkte ik op dat het niet helemaal lekker ging. En even later kwamen er prompt conducteurs, die gelukkig begrip hadden voor de situatie en adviseerden in Den Haag over te stappen.

Op Den Haag CS namen we (vanzelfsprekend) de intercity naar Utrecht. In Utrecht aangekomen kochten we extra treinkaartjes voor het stuk naar Rotterdam en gingen we inderdaad naar Rotterdam.

Daar aangekomen vonden die vrienden het allemaal erg lang duren. Maar ik stelde dat we nu wel meteen op het juiste perron stonden, en op de één of andere manier kwam ik daarmee weg.

Daarna ging alles soepel, en kwamen we in Brugge aan. In het gebouw van de omroep was de studio ondergronds op de -9e verdieping, waar we met een grote trap naartoe gingen. Er was alleen een probleem. Door dat gepruts met de trein waren we te laat en was het al begonnen. En blijkbaar was het heel belangrijk want op niveau -5 stonden gewapende militairen, die een menselijk cordon vormden en de ingang blokkeerden. Een nieuwe show van Paul was blijkbaar een zaak op leven en dood.

In plaats van af te druipen, besloten wij met zijn drieën de strijd aan te gaan en door de beveiliging heen te stormen. Of ik in die strijd gesneuveld zou zijn, weet ik niet, want terwijl we ons daarvoor opmaakten, werd ik wakker. Waar dit verder vandaan komt, geen idee :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 juni 2020 @ 22:02:43 #7
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193632660
Ik heb sins ik Gazpacho las zin in soep en toen kwam ook nog de preituinerwtensoep ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193632662
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef Arizona het volgende: [..] Xabi Alonso is mijn voetballercrush, München is een toffe stad en de bal is nog belangrijker dan de Bal van Duncan.
Kijk. Dit zijn nog eens teksten *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 14 juni 2020 @ 22:04:12 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193632676
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik had nog niet verteld hoe idioot ik gedroomd had vannacht:

Ik had drie vrijkaartjes gekregen om opnames bij te wonen van een nieuw TV-programma van Paul de Leeuw op de Belgische TV. Daar ben ik geen fan van ofzo, dus geen idee waarom. Maar goed, ik bevond me op dat moment in Amsterdam, en die opnames vonden plaats in Brugge.

Ik ging er met de trein naartoe met twee vage vrienden die ik al jaren niet heb gesproken. We namen de IC Direct naar Rotterdam en daar op mijn initiatief de Beneluxtrein naar België. Alleen namen we die in de verkeerde richting. Tussen Schiedam en Delft merkte ik op dat het niet helemaal lekker ging. En even later kwamen er prompt conducteurs, die gelukkig begrip hadden voor de situatie en adviseerden in Den Haag over te stappen.

Op Den Haag CS namen we (vanzelfsprekend) de intercity naar Utrecht. In Utrecht aangekomen kochten we extra treinkaartjes voor het stuk naar Rotterdam en gingen we inderdaad naar Rotterdam.

Daar aangekomen vonden die vrienden het allemaal erg lang duren. Maar ik stelde dat we nu wel meteen op het juiste perron stonden, en op de één of andere manier kwam ik daarmee weg.

Daarna ging alles soepel, en kwamen we in Brugge aan. In het gebouw van de omroep was de studio ondergronds op de -9e verdieping, waar we met een grote trap naartoe gingen. Er was alleen een probleem. Door dat gepruts met de trein waren we te laat en was het al begonnen. En blijkbaar was het heel belangrijk want op niveau -5 stonden gewapende militairen, die een menselijk cordon vormden en de ingang blokkeerden. Een nieuwe show van Paul was blijkbaar een zaak op leven en dood.

In plaats van af te druipen, besloten wij met zijn drieën de strijd aan te gaan en door de beveiliging heen te stormen. Of ik in die strijd gesneuveld zou zijn, weet ik niet, want terwijl we ons daarvoor opmaakten, werd ik wakker. Waar dit verder vandaan komt, geen idee :D
Dus...... verder alles goed? :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193632690
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:04 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dus...... verder alles goed? :D
Ik voel me verder vrij normaal :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 juni 2020 @ 22:06:10 #11
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193632713
Ik ga afsluiten, fijne avond!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193632717
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik had nog niet verteld hoe idioot ik gedroomd had vannacht:

Ik had drie vrijkaartjes gekregen om opnames bij te wonen van een nieuw TV-programma van Paul de Leeuw op de Belgische TV. Daar ben ik geen fan van ofzo, dus geen idee waarom. Maar goed, ik bevond me op dat moment in Amsterdam, en die opnames vonden plaats in Brugge.

Ik ging er met de trein naartoe met twee vage vrienden die ik al jaren niet heb gesproken. We namen de IC Direct naar Rotterdam en daar op mijn initiatief de Beneluxtrein naar België. Alleen namen we die in de verkeerde richting. Tussen Schiedam en Delft merkte ik op dat het niet helemaal lekker ging. En even later kwamen er prompt conducteurs, die gelukkig begrip hadden voor de situatie en adviseerden in Den Haag over te stappen.

Op Den Haag CS namen we (vanzelfsprekend) de intercity naar Utrecht. In Utrecht aangekomen kochten we extra treinkaartjes voor het stuk naar Rotterdam en gingen we inderdaad naar Rotterdam.

Daar aangekomen vonden die vrienden het allemaal erg lang duren. Maar ik stelde dat we nu wel meteen op het juiste perron stonden, en op de één of andere manier kwam ik daarmee weg.

Daarna ging alles soepel, en kwamen we in Brugge aan. In het gebouw van de omroep was de studio ondergronds op de -9e verdieping, waar we met een grote trap naartoe gingen. Er was alleen een probleem. Door dat gepruts met de trein waren we te laat en was het al begonnen. En blijkbaar was het heel belangrijk want op niveau -5 stonden gewapende militairen, die een menselijk cordon vormden en de ingang blokkeerden. Een nieuwe show van Paul was blijkbaar een zaak op leven en dood.

In plaats van af te druipen, besloten wij met zijn drieën de strijd aan te gaan en door de beveiliging heen te stormen. Of ik in die strijd gesneuveld zou zijn, weet ik niet, want terwijl we ons daarvoor opmaakten, werd ik wakker. Waar dit verder vandaan komt, geen idee :D
_O- _O- _O-

Geweldig dit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193632720
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:06 schreef Arizona het volgende:
Ik ga afsluiten, fijne avond!
Jij ook fijne avond! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193632732
Iemand een idee waar @Em31 uit kan hangen? Die is er al een paar dagen niet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193632754
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:06 schreef Arizona het volgende:
Ik ga afsluiten, fijne avond!
Droom fijn over Alonso!
  zondag 14 juni 2020 @ 22:10:30 #16
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193632794
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende: [..] De bal van Duncan heeft ons anders wel meer bloeddrukverhoging opgeleverd dan de voetbal in de voorbije paar jaar :P
Tijdens de WK-finale van 2010 was mijn bloeddruk toch wel sky high :X maar misschien is dat te lang geleden. Daarna ook nog wel eigenlijk :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 14 juni 2020 @ 22:11:24 #17
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193632810
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Droom fijn over Alonso!
:D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193632831
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tijdens de WK-finale van 2010 was mijn bloeddruk toch wel sky high :X maar misschien is dat te lang geleden. Daarna ook nog wel eigenlijk :(
Ik was toen in slaap gevallen :X :X Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 22:19:23 #19
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193632950
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tijdens de WK-finale van 2010 was mijn bloeddruk toch wel sky high :X maar misschien is dat te lang geleden. Daarna ook nog wel eigenlijk :(
Stik in hun paella :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook enigste wedstrijd die ik had gezien van het WK :@

[ Bericht 10% gewijzigd door ESF1Gamer op 14-06-2020 22:25:04 ]
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193632973
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik was toen in slaap gevallen :X :X Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
nouja ik sliep de hele nacht op de bank toen ajax voor het laatst de champions league won :@
pi_193633022
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:19 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Stik in hun paella :(
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633061
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

nouja ik sliep de hele nacht op de bank toen ajax voor het laatst de champions league won :@
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633246
In slaap vallen tijdens voetbalwedstrijden doe ik eigenlijk alleen bij van die saaie Champions League-potjes waar twee teams vooral niet willen verliezen.

Ik zap soms wel op onhandige momenten weg. Zoals tijdens de bekerfinale Ajax-PEC Zwolle. Toen het door die rellen was gestaakt was en Ajax 1-0 voorstond, was ik er wel redelijk klaar mee. Toen ik daarna nog even terugging om te kijken hoe de wedstrijd ging, was het opeens 4-1 voor Zwolle :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193633331
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In slaap vallen tijdens voetbalwedstrijden doe ik eigenlijk alleen bij van die saaie Champions League-potjes waar twee teams vooral niet willen verliezen.

Ik zap soms wel op onhandige momenten weg. Zoals tijdens de bekerfinale Ajax-PEC Zwolle. Toen het door die rellen was gestaakt was en Ajax 1-0 voorstond, was ik er wel redelijk klaar mee. Toen ik daarna nog even terugging om te kijken hoe de wedstrijd ging, was het opeens 4-1 voor Zwolle :D
Ik ben 1x echt in slaap gevallen en dat was onlangs nog tegen getafe toen, en saai en slecht en ik was heel moe en lag wel lekker languit op de bank :P

in '95 was ik een paar maanden oud :P
  ESF Reporter zondag 14 juni 2020 @ 22:37:43 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_193633338
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik was toen in slaap gevallen :X :X Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
:o
  ESF Reporter zondag 14 juni 2020 @ 22:37:55 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_193633340
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

in '95 was ik een paar maanden oud :P
:o
  ESF Reporter zondag 14 juni 2020 @ 22:39:22 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_193633371
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik had nog niet verteld hoe idioot ik gedroomd had vannacht:

Ik had drie vrijkaartjes gekregen om opnames bij te wonen van een nieuw TV-programma van Paul de Leeuw op de Belgische TV. Daar ben ik geen fan van ofzo, dus geen idee waarom. Maar goed, ik bevond me op dat moment in Amsterdam, en die opnames vonden plaats in Brugge.

Ik ging er met de trein naartoe met twee vage vrienden die ik al jaren niet heb gesproken. We namen de IC Direct naar Rotterdam en daar op mijn initiatief de Beneluxtrein naar België. Alleen namen we die in de verkeerde richting. Tussen Schiedam en Delft merkte ik op dat het niet helemaal lekker ging. En even later kwamen er prompt conducteurs, die gelukkig begrip hadden voor de situatie en adviseerden in Den Haag over te stappen.

Op Den Haag CS namen we (vanzelfsprekend) de intercity naar Utrecht. In Utrecht aangekomen kochten we extra treinkaartjes voor het stuk naar Rotterdam en gingen we inderdaad naar Rotterdam.

Daar aangekomen vonden die vrienden het allemaal erg lang duren. Maar ik stelde dat we nu wel meteen op het juiste perron stonden, en op de één of andere manier kwam ik daarmee weg.

Daarna ging alles soepel, en kwamen we in Brugge aan. In het gebouw van de omroep was de studio ondergronds op de -9e verdieping, waar we met een grote trap naartoe gingen. Er was alleen een probleem. Door dat gepruts met de trein waren we te laat en was het al begonnen. En blijkbaar was het heel belangrijk want op niveau -5 stonden gewapende militairen, die een menselijk cordon vormden en de ingang blokkeerden. Een nieuwe show van Paul was blijkbaar een zaak op leven en dood.

In plaats van af te druipen, besloten wij met zijn drieën de strijd aan te gaan en door de beveiliging heen te stormen. Of ik in die strijd gesneuveld zou zijn, weet ik niet, want terwijl we ons daarvoor opmaakten, werd ik wakker. Waar dit verder vandaan komt, geen idee :D
Had je wel een mondkapje op?
pi_193633376
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef Cee het volgende:

[..]

:o
We waren op vakantie toen en net een lange dag reizen achter de rug met veel gezeik :') echt ik was de dag erna zo pissed dat ik niet even wakker was gemaakt _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633397
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Had je wel een mondkapje op?
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633450
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben 1x echt in slaap gevallen en dat was onlangs nog tegen getafe toen, en saai en slecht en ik was heel moe en lag wel lekker languit op de bank :P

in '95 was ik een paar maanden oud :P
Ja, bij een matige wedstrijd hou ik het ook niet tegen. Al moet ik zeggen dat het voetbal, zeker in de Champions League, tegenwoordig een stuk vermakelijker is dan eind jaren '90 en in de '00s. Teams als Manchester United, FC Porto, Deportivo La Coruna, AC Milan, Juventus of Atletico Madrid waren toen een garantie voor '0-0 is geen slechte uitslag' als uitgangspunt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193633472
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Had je wel een mondkapje op?
Nee, en ook geen fles jenever.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193633515
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

We waren op vakantie toen en net een lange dag reizen achter de rug met veel gezeik :') echt ik was de dag erna zo pissed dat ik niet even wakker was gemaakt _O-
Toen ik een jaar of 4 was ben ik op Oudejaarsavond rond kwart voor 12 in slaap gevallen en niet wakker gemaakt om middernacht. Daar ben ik nu nog steeds boos over. :(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 juni 2020 @ 22:47:57 #33
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633576
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik was toen in slaap gevallen :X :X Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
WAT :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193633594
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

WAT :o
Ja was echt zo treurig de dag erna ;( Niet alleen maar vanwege de uitslag
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 22:50:05 #35
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633605
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:19 schreef F1gamer het volgende:

[..]
Het was ook enigste wedstrijd die ik had gezien van het WK :@
Dát was het dus! :{w ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 14 juni 2020 @ 22:51:17 #36
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193633627
Ik ben nog nooit zomaar zonder het te willen in slaap gevallen. Daar is m'n hoofd veel te druk voor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 22:51:35 #37
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633633
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja was echt zo treurig de dag erna ;( Niet alleen maar vanwege de uitslag
Ik zag een tijdje geleden een interview met Mark ban Bommel. Die huilde er nog om, ook tijdens dat interview :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193633635
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 4 was ben ik op Oudejaarsavond rond kwart voor 12 in slaap gevallen en niet wakker gemaakt om middernacht. Daar ben ik nu nog steeds boos over. :(
Snap ik ja! :o Was mijn broer bijna overkomen met de milleniumwisseling; mijn ouders dachten er nog net aan om hem wakker te maken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 22:52:07 #39
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633639
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog nooit zomaar zonder het te willen in slaap gevallen. Daar is m'n hoofd veel te druk voor.
Daar zijn pilletjes voor.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193633641
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog nooit zomaar zonder het te willen in slaap gevallen. Daar is m'n hoofd veel te druk voor.
Mijn hoofd is ook vaak heel druk, maar daar droom ik dan vervolgens gewoon over :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633644
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik zag een tijdje geleden een interview met Mark ban Bommel. Die huilde er nog om, ook tijdens dat interview :{
Nou ik snap het volkomen :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193633646
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Daar zijn pilletjes voor.
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 22:53:23 #43
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193633657
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Daar zijn pilletjes voor.
Haha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 22:53:44 #44
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633663
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, bij een matige wedstrijd hou ik het ook niet tegen. Al moet ik zeggen dat het voetbal, zeker in de Champions League, tegenwoordig een stuk vermakelijker is dan eind jaren '90 en in de '00s. Teams als Manchester United, FC Porto, Deportivo La Coruna, AC Milan, Juventus of Atletico Madrid waren toen een garantie voor '0-0 is geen slechte uitslag' als uitgangspunt.
Dat vind ik zo erg, zo’n instelling.
Dat zijn ook altijd vréselijke wedstrijden }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 14 juni 2020 @ 22:54:05 #45
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193633667
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mijn hoofd is ook vaak heel druk, maar daar droom ik dan vervolgens gewoon over :')
Oh :D

Soms lijkt het me wel handig om makkelijk en overal in slaap te kunnen vallen. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn te weten dat ik er niet mee in de problemen zal komen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 22:54:33 #46
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193633674
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou ik snap het volkomen :{
Ik ook :Y
Kan er ook niet meer naar kijken en wil er ook niks meer over horen :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193633702
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh :D

Soms lijkt het me wel handig om makkelijk en overal in slaap te kunnen vallen. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn te weten dat ik er niet mee in de problemen zal komen.
Ik had het als peuter trouwens een tijd heel erg; dat ik zomaar ineens in slaap kon vallen. Zijn nog foto's van vroeger met dat ik op de meest onmogelijke plekken ineens daar slapend lig _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 22:56:24 #48
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193633715
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik had het als peuter trouwens een tijd heel erg; dat ik zomaar ineens in slaap kon vallen. Zijn nog foto's van vroeger met dat ik op de meest onmogelijke plekken ineens daar slapend lig _O-
Haha :D Zelfs toen overkwam dat me niet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193633759
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik zag een tijdje geleden een interview met Mark ban Bommel. Die huilde er nog om, ook tijdens dat interview :{
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193633827
Hallo vrienden
Gino ♥
pi_193633831
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D Zelfs toen overkwam dat me niet.
Ja, bij mij zat dat trekje er al wel vroeg in kennelijk _O-

Dat ik soms ook gewoon ineens random op de grond lag :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 23:09:38 #52
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193633916
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

En die van @:guanabana ook! :Y
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa *O* Die was zelfs nog eerder!
*O*

Nadeel van soep is wel dat je nu weer honger hebt. ;(
Koel en donker bewaren
  zondag 14 juni 2020 @ 23:10:31 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193633930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 01:45 schreef Hamlapjes het volgende:
We hadden het net (oké, wel zo'n uur terug intussen) over technieken in films en series. Ik had @:Redefine nog beloofd iets te posten over The Volume, gebruikt voor The Mandalorian, dus bij deze!
Ik had hier nog niet op gereageerd, maar het is wel een hele interessante en toffe techniek _O_

In het het filmpje hieronder leggen ze die nieuwe techniek nog wat meer naast Green Screen, wat het ook wel interessant maakt (beetje slechte voice-over, maar ja).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 juni 2020 @ 23:12:24 #54
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193633960
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik was toen in slaap gevallen :X :X Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
Zonder grappen, maar kan je niet echt (een vorm van) narcolepsie hebben, hoe vaak jij zomaar in slaap valt?
Koel en donker bewaren
  zondag 14 juni 2020 @ 23:13:32 #55
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193633976
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zonder grappen, maar kan je niet echt (een vorm van) narcolepsie hebben, hoe vaak jij zomaar in slaap valt?
Daarvoor gaat het niet abrupt genoeg denk ik. Maar bijzonder is het wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 23:14:10 #56
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193633986
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog nooit zomaar zonder het te willen in slaap gevallen. Daar is m'n hoofd veel te druk voor.
Dit ja, dat zal mij echt nooit overkomen. :') :P

(Niet bedoeld als 'puh, dat zou mij nooit gebeuren' maar meer van 'zo slecht ben ik in inslapen').
Koel en donker bewaren
  zondag 14 juni 2020 @ 23:14:47 #57
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193633998
Hoewel het de laatste tijd eigenlijk wel prima gaat. Het is nu weer meer het om 5 uur wakker worden elke nacht.
Koel en donker bewaren
pi_193634066
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

*O*

Nadeel van soep is wel dat je nu weer honger hebt. ;(
Ik had gelukkig voor lunch vrij veel gegeten, maar moet zeggen dat ik op een andere avond wel voller had gezeten :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634085
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zonder grappen, maar kan je niet echt (een vorm van) narcolepsie hebben, hoe vaak jij zomaar in slaap valt?
Denk het niet hoor :) In de gevallen dat ik nu soms wel eens in slaap val achter de laptop ofzo, dan ligt ik ook echt in bed als ik ook heel moe ben. Het is meer dat ik dan denk 'joh ik kan nog wel even door', maar dan overschat ik mezelf.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 23:22:49 #60
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193634097
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Denk het niet hoor :) In de gevallen dat ik nu soms wel eens in slaap val achter de laptop ofzo, dan ligt ik ook echt in bed als ik ook heel moe ben. Het is meer dat ik dan denk 'joh ik kan nog wel even door', maar dan overschat ik mezelf.
Ja maar dan nog :P dat je in the midst of things in slaap valt zonder het te willen :P
Koel en donker bewaren
pi_193634098
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Denk het niet hoor :) In de gevallen dat ik nu soms wel eens in slaap val achter de laptop ofzo, dan ligt ik ook echt in bed als ik ook heel moe ben. Het is meer dat ik dan denk 'joh ik kan nog wel even door', maar dan overschat ik mezelf.
je moet nu nog wel even 40 minuutjes wakker blijven he jobiiii
pi_193634117
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:22 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja maar dan nog :P dat je in the midst of things in slaap valt zonder het te willen :P
Als het echt iets belangrijks is (sorry :@ ) dan blijf ik wel wakker hoor. Maar bij zo'n Jitsi meet als ik al in bed lig met mijn hoofd op het hoofdkussen is het soms een kwestie van even de oogjes toe doen en ik kan al gelijk wegdommelen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 juni 2020 @ 23:25:27 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_193634121
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

*O*

Nadeel van soep is wel dat je nu weer honger hebt. ;(
Ik had bruinebonensoep vandaag :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193634122
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

je moet nu nog wel even 40 minuutjes wakker blijven he jobiiii
Jazeker! :D Ik lig dan ook niet in bed nu :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 23:35:42 #65
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193634246
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben 1x echt in slaap gevallen en dat was onlangs nog tegen getafe toen, en saai en slecht en ik was heel moe en lag wel lekker languit op de bank :P

in '95 was ik een paar maanden oud :P
'94 baby's best baby's. 8-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193634281
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:35 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

'94 baby's best baby's. 8-)
Ja dat bouwjaar moest wat goedmaken voor de ellende die het jaar ervoor kwam :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634301
Ik heb nu een DNA match met iemand die als voornaam Huig heeft _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 23:42:17 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193634314
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu een DNA match met iemand die als voornaam Huig heeft _O-
qu'est-ce que? Pourquoi?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 14 juni 2020 @ 23:43:21 #69
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193634324
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu een DNA match met iemand die als voornaam Huig heeft _O-
Meteen grappen maken over de naam, van je familie moet je het hebben hoor!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193634343
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Meteen grappen maken over de naam, van je familie moet je het hebben hoor!
Weinig gejuich voor Huig weer.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193634346
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Meteen grappen maken over de naam, van je familie moet je het hebben hoor!
Het is een verre achterneef, dus familie, tja... _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634368
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is een verre achterneef, dus familie, tja... _O-
Frommel jij je er vooral achter tijdens de familiedag. :{w
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 juni 2020 @ 23:48:22 #73
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193634377
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is een verre achterneef, dus familie, tja... _O-
Ik zou er toch maar niet mee gaan daten voor de zekerheid.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 23:49:25 #74
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193634393
Moet kunnen toch.
Koel en donker bewaren
pi_193634406
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou er toch maar niet mee gaan daten voor de zekerheid.
Ik denk ook niet dat het goed zou komen op een ESF-meet-met-aanhang. Dat Aio dan roept “nou jongens, dit is nou Huig” en iedereen in ongemakkelijk binnensmonds geproest uitbarst.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193634415
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Frommel jij je er vooral achter tijdens de familiedag. :{w
Ja dit was eigenlijk de grap waar ik al op wachtte _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634421
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou er toch maar niet mee gaan daten voor de zekerheid.
Dat stond ook niet op de planning :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het goed zou komen op een ESF-meet-met-aanhang. Dat Aio dan roept “nou jongens, dit is nou Huig” en iedereen in ongemakkelijk binnensmonds geproest uitbarst.
Ik zou zelf al ongemakkelijk binnensmonds proesten bij het voorstellen :D

Deze gast is trouwens in de 50, dus dat wordt hem sowieso niet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634449
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 juni 2020 @ 23:55:51 #80
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193634464
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het goed zou komen op een ESF-meet-met-aanhang. Dat Aio dan roept “nou jongens, dit is nou Huig” en iedereen in ongemakkelijk binnensmonds geproest uitbarst.
Hahaha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 14 juni 2020 @ 23:56:26 #81
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193634472
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:49 schreef Guanabana het volgende:
Moet kunnen toch.
Ach ja je hebt ook gelijk. Moeten we niet te moeilijk over doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193634490
NOG 1 MINUUT
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juni 2020 @ 23:59:43 #83
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193634497
Oh ik snap nu pas waar we naar aftellen :P
Koel en donker bewaren
pi_193634503
JAAAAAAA
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634507
Europe, start traveling now! *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193634513
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:00 schreef Fred_B het volgende:
Europe, start traveling now! *O*
Oh ik telde af naar iets anders :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634519
Maar wel mooi :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 15 juni 2020 @ 00:01:45 #88
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193634523
Gefeliciteerd! :* *O*

Ik wens je een heel wakker ( ;) ) nieuw levensjaar.

Ook niet te wakker natuurlijk.
Koel en donker bewaren
pi_193634525


DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG

Gefeliciteerd! :*
pi_193634526
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh ik telde af naar iets anders :o
Weten we toch :P

Van harte :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193634530
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 15 juni 2020 @ 00:02:34 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_193634531
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh ik telde af naar iets anders :o
Gefeliciteerd :* *O* *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193634539
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:01 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd! :* *O*

Ik wens je een heel wakker ( ;) ) nieuw levensjaar.

Ook niet te wakker natuurlijk.
Thanks! O+ :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 15 juni 2020 @ 00:03:16 #94
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193634544
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, zoveel moeite doen voor een vrouw dat kan maar één ding betekenen!
Koel en donker bewaren
pi_193634553
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG

Gefeliciteerd! :*
JAAAAAAAAA mijn dag kan nu al niet meer stuk, wat mooi! O+ O+ *O* *O*

Dave zit in Tom Leeb _O- Deed je dat bewust zo? :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634561
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou nou, zoveel moeite doen voor een vrouw dat kan maar één ding betekenen!
Dat ze jarig is :o
pi_193634564
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaakt vast ook lekker zonder ui!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634567
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

JAAAAAAAAA mijn dag kan nu al niet meer stuk, wat mooi! O+ O+ *O* *O*

Dave zit in Tom Leeb _O- Deed je dat bewust zo? :D
Wel eh, waar de blik naar heengaat *)
pi_193634569
Thanks allen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193634573
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wel eh, waar de blik naar heengaat *)
Dit valt me nu pas op _O- _O- Geniaal :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')