Die puntentelling slaat ook nergens op! Hoezo maximaal 3 punten in plaats van 12quote:
Ik zou daar blijven.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij moet volgend jaar lekker een jaartje naar Eintracht Frankfurt of Freiburg ofzo, om meer speeltijd te krijgen.
quote:Op zondag 14 juni 2020 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die puntentelling slaat ook nergens op! Hoezo maximaal 3 punten in plaats van 12
Is low key nog wel de beste spits ter wereld trouwensquote:
Wat is VBL eigenlijk?quote:
Voetbal subforumquote:
Die kan nog wel minstens twee jaar mee, en dan speel je amper. En wat Skysherrif al zei, ik moet ook nog zien of het echt de absolute top is.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou daar blijven.
Die dinges van Bayern is ook niet zo jong meer? Lewandowski.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja okee, maar hij kan ook zomaar een tijd droog komen te staanquote:Op zondag 14 juni 2020 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is low key nog wel de beste spits ter wereld trouwens
Kan nog wel een jaar of 2 / 3 mee denk ik
quote:Op zondag 14 juni 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Stiekem weet ik het meest van voetbal van iedereen hier, maar ik ben heel bescheiden en laat jullie lekker je eigen amateur analyses doen
Gooi je expertise er ‘ns inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hahaquote:Op zondag 14 juni 2020 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die puntentelling slaat ook nergens op! Hoezo maximaal 3 punten in plaats van 12
Anti antifa, anti 1,5 meter, Luxemburgse vlaggen. Ik vind mooi.quote:
Xabi Alonso is mijn voetballercrush, München is een toffe stad en de bal is nog belangrijker dan de Bal van Duncan.quote:
Zou toch graag dan een journalist zijn en even vragen: 'maar wie is dit nou eigenlijk achter je?'quote:Op zondag 14 juni 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anti antifa, anti 1,5 meter, Luxemburgse vlaggen. Ik vind mooi.
Het treurige is dat dit soort nationalisme nou precies is wat men met dat gedoe over beelden en zo veroorzaakt.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Stiekem weet ik het meest van voetbal van iedereen hier, maar ik ben heel bescheiden en laat jullie lekker je eigen amateur analyses doen
Je weet er sowieso meer van dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
De bal van Duncan heeft ons anders wel meer bloeddrukverhoging opgeleverd dan de voetbal in de voorbije paar jaarquote:Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Xabi Alonso is mijn voetballercrush, München is een toffe stad en de bal is nog belangrijker dan de Bal van Duncan.
Het standbeeld lijkt zijn middelvinger op te stekenquote:Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou toch graag dan een journalist zijn en even vragen: 'maar wie is dit nou eigenlijk achter je?'
Ach met een klein beetje gezonde trots op je land is niet zoveel mis, maar daar sta je dan met je kekke vlaggetjes in je hooliganoutfit voor een beeld waarvan je wss nog nooit had gehoordquote:Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Het treurige is dat dit soort nationalisme nou precies is wat men met dat gedoe over beelden en zo veroorzaakt.
En kijkt ook nog even subtiel naar beneden hehequote:Op zondag 14 juni 2020 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het standbeeld lijkt zijn middelvinger op te steken
Ik weet ook niet wie het is.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach met een klein beetje gezonde trots op je land is niet zoveel mis, maar daar sta je dan met je kekke vlaggetjes in je hooliganoutfit voor een beeld waarvan je wss nog nooit had gehoord
En als het een fontein was geweest hadden ze hem wss nog gesloopt ook
Tuurlijk, dit zijn absolute idioten. Maar mensen aan beide kanten van het spectrum moeten gewoon onthouden dat ze elkaar constant dwingen tot reacties.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach met een klein beetje gezonde trots op je land is niet zoveel mis, maar daar sta je dan met je kekke vlaggetjes in je hooliganoutfit voor een beeld waarvan je wss nog nooit had gehoord
En als het een fontein was geweest hadden ze hem wss nog gesloopt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |