Dan weten we ook de oorzaak van hun problemen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom eigenlijk zelden bij de Hema.
Net als voorheen met de V&D.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan weten we ook de oorzaak van hun problemen.
Jaquote:Op maandag 15 juni 2020 09:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je al gezien dat op die kaart jouw stoeltje is omver gegooid door de Shetland pony?![]()
Sky heeft echt aan de details gedacht
quote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG
Gefeliciteerd!
Ik heb niet veel met Mark van Bommel, maar dit is toch wel een gevalletje ‘ach gossie’quote:
Thanks!quote:
Wat balen zeg! Hopelijk is er inderdaad iets dat je darmklachten kan verzachten!quote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
@:momo niet best, ik heb een harde bolle buik, terwijl ik niet veel eet.
Dat doet zeer, tel de misselijkheid maar op.
Huisarts komt zo langs, afgelopen weekend is er 2x een clysma ingebracht. Met iets resultaat.
Ik lijk wat verslechterd , maar hoop dat de huisarts komt met een wondermiddel.
Mijn vrienden komen iedere dag langs, maken zich zorgen.
Ah rot zeg, vermoeidheid is erg lastig met tentamenweek en concentratievermogen enzoquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
Dat was weer een vreselijke nacht voor de tweede dag op rij. Slapen met dit weer gaat me echt heel slecht af. Ik zat net binnen een kwartier echt 5 keer te gapen. Chille omstandigheden om de tentamenweek mee in te gaan
Rot om zo te lezen. Heel lief wel van je vrienden dat ze iedere dag langskomenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
Huisarts komt zo langs, afgelopen weekend is er 2x een clysma ingebracht. Met iets resultaat.
Wat jammer om te horen dat je zoveel last hebt.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef ato het volgende:
Lieve schatten bedankt voor de mooie bloemen.
Zeer lief, dank je. Ik ben niet handig hier een foto te plaatsen maar doe het via onze groeps app.
Misschien kan iemand het digitaal plaatsen?![]()
Wat naar om te lezen zo. Heel veel sterkte. Wat een fijne vrienden dat ze zo langskomen en je steunenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:
Yep, maar even niets aan te doen. Gewoon volle bak aan de slag. We gaan het zie, anders ga ik voor de herkansingquote:Op maandag 15 juni 2020 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah rot zeg, vermoeidheid is erg lastig met tentamenweek en concentratievermogen enzoVeel succes!
Hulde nog hiervoor trouwens Skyquote:Op maandag 15 juni 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
DE SC VIERT FEEST WANT JOBI IS JARIG
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |