Hopelijk iets moeilijker dit keer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Prachtig. Je hebt al een nieuwe lokatie bedacht?
Een bord in Amsterdam zonder omgevingsfoto.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk iets moeilijker dit keer.
Ja, ik heb ook geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef Houniet het volgende:
Jezus, ik kan het echt niet vinden. Niet overal in dat gehucht is Streetview. Dat wordt rondrijden.
51.894885, 5.258825quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef Houniet het volgende:
Jezus, ik kan het echt niet vinden. Niet overal in dat gehucht is Streetview. Dat wordt rondrijden.
Ik heb verdomme een gigantische hint gegevenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef Houniet het volgende:
Dat heb ik ook gedaan om 'm te plaatsenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef Houniet het volgende:
Onderweg kalm G.quote:
Lekkere dikke stok in je handen!quote:
Allemaal op de bonnefooi stok aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:26 schreef nostra het volgende:
Wat is iedereen gruizig hier, lente zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rob op 12-06-2020 20:42:00 ]
Je hebt nog een kwartiertje, dan is de avond om.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef Houniet het volgende:
Ok, goede plek gevonden. Vanavond de foto's.
Duurt lang!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef Houniet het volgende:
Ok, goede plek gevonden. Vanavond de foto's.
Wel lastig dat er geen makkelijkere manier is om zo'n overzicht te krijgen...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval moeten nog:
Sint Maartensbrug
Sijbekarspel
Onderdijk
Oostwoud
Nibbixwoud
Medemblik
Midwoud
Lambertschaag
Hauwert
Benningbroek
De Weere
Oosterblokker
Schellinkhout
Wijdenes
Een plaats kiezen en dan kijken of ie al is geweest is toch niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:31 schreef Light het volgende:
[..]
Wel lastig dat er geen makkelijkere manier is om zo'n overzicht te krijgen...
Na een stuk of 3 plaatsen ben ik dat ook wel weer zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een plaats kiezen en dan kijken of ie al is geweest is toch niet zo moeilijk
Spannend!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:36 schreef Light het volgende:
[..]
Na een stuk of 3 plaatsen ben ik dat ook wel weer zat.
Anyway, stokje is weer onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:21 schreef Light het volgende:
Zo, nieuwe plek uitgekozen. En ik heb de foto's.Oehh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mijn teller staat op 3, maar dat is nooit echt een doel geweest, eerder om N-H vol te krijgen, en hem dus vooral daar te leggenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:22 schreef Light het volgende:
[..]
De lijst van provincies waar ik de stok nog nooit neergelegd heb, wordt steeds kleiner.
Leerzaam spel hèquote:Op zondag 14 juni 2020 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch erg... Elke keer als de stok een nieuwe plaats aandoet moet ik even Googlen om te kijken waar het precies ligt.
net op tijdquote:Op zondag 14 juni 2020 11:39 schreef Light het volgende:
[..]
Zo te zien moet je je reisdoel een beetje bijstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere koffie en appelgebak dichtbijstok aan brug valt dan minder op
[ Bericht 16% gewijzigd door Rob op 14-06-2020 13:49:17 ]
quote:Op zondag 14 juni 2020 13:25 schreef aKboR het volgende:
Die plek had ik ook nog in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere koffie en appelgebak dichtbij
Ik zit ff op terrasje in Enkhuizen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee bij de STOK! ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit valt inderdaad minder op.
Je hoefde niet van tevoren online die terrasstoel te reserveren?
Helaas, ik was vanmiddag in Medemblik op het terras bij het Radboud kasteel, maar heb het forum niet gecheckt.quote:
nee ik ben naar huis, maar wil nog wlel een keer voor 20:00 uur of de regenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie blijven net zolang op het terras zitten vandaag tot er een nieuwe verplaatsing is geweest?
Nee, had er vanochtend al geen vertrouwen in dat dat ging gebeurenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie blijven net zolang op het terras zitten vandaag tot er een nieuwe verplaatsing is geweest?
Uhh, ik voel me vereerd?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
@:oscarmopperkont
@:Toverstokje
@:nostra
Of misschien wat nieuwe deelnemers
@:essnhills
@:mathijz
@:Olga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, ik voel me vereerd?Users die in de omgeving wonen (volgens de usermap van Kree)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Beetje druk, misschien van het weekend.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
@:oscarmopperkont
@:Toverstokje
@:nostra
Of misschien wat nieuwe deelnemers
@:essnhills
@:mathijz
@:Olga
Ah vandaarquote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Users die in de omgeving wonen (volgens de usermap van Kree)
Tijd om mee te spelenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef Leonos het volgende:
Ik volg dit een beetje door die topic reports, maar waar de fuck is ie nu dan
Topic reports? Alleen maar heiligen hier immersquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef Leonos het volgende:
Ik volg dit een beetje door die topic reports, maar waar de fuck is ie nu dan
Om de titel te veranderen in de nieuwe plaatsquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Topic reports? Alleen maar heiligen hier immers
ah geen treiterijen, gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Om de titel te veranderen in de nieuwe plaats
wat let jequote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef Light het volgende:
Ik geloof dat de stok aan de andere kant van het IJsselmeer meer beweging heeft.
Yup, maar geen tijd denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Morgen (zondag) na 13:26uur weer.
Dat is na een week
*hèquote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:15 schreef aKboR het volgende:
[..]Die vaders ook hé. Die kosten wat onderhoudstijd
Ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*hè
De laatste loodjes voor studie. Maandag inleveren. Daarna praktisch vakantie, vrijdag nog even presenteren.
Dat is het nou juist, ze hebben daar een partij turbines neergezet, die zijn gigantisch.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch nog een plek gevonden in NH waar geen turbines staan...
quote:
Ja, iemand anders is me alleen voor geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt als dat je nog even een tripje gaat maken vanmiddag...
quote:
Je bent niet van suiker toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef Light het volgende:
Mijn timing is natuurlijk lekker. Ben ik op de plek waar ik de stok neer wil leggen, regent het behoorlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Hoezo vlakbij? Het is dat Topweer geen plaatsnaambord heeft.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Je klaagt over regen, en wat ligt er vlakbij? "Topweer"
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:03 schreef Light het volgende:
Zo, gelukt.Wat opende je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Rondje Afsluitdijk. Vond ik sowieso wel een goed idee, was al lang niet meer over de Afsluitdijk geweest. En ik had eerst getankt, dus die 482 km waren geen probleemquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was even speuren maar de lokatie eindelijk gevonden...
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt als dat je nog even een tripje gaat maken vanmiddag...
Net waar de actieve spelers zijn, altijd zo geweest.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:13 schreef DW457 het volgende:
Wonderbaarlijk hoe die stok toch iedere keer weer in het hoge noorden belandt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door gebrokenglas op 22-06-2020 12:23:57 ]
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoax, dit is een josephine bord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Hoe bedoel je? Is het niet goed?quote:
Nouja ik wist niet of er wat speelde, ik volg het helaas niet altijd...quote:
leugens!quote:Op maandag 22 juni 2020 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
yes yes...
De stok ligt er nog hoor... Ben huiswaarts, bijna thuis...
Grappen maken is dan ook gewoon een beroep.quote:
Hoi aKboRquote:Op maandag 22 juni 2020 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
en jezelf na de verplaatsing trakteren op een lekkere kop koffie met appelgebak op een terras, ergens in een rustiek landelijk dorpje...
quote:
OPquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Komop mensen, mooie dagen voor een verplaatsing.
?quote:
het is geen raadsel en correct.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een raadsels, en dat met dit warme weer.
Dat klopt. Alleen begrepen we de context niet.quote:
Ja, alle zitplaatsen mogen weer gebruikt worden... Alleen wel met een mondkapje....quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja! @:nattekat kan weer OV-racen over een weekje
hebben we nog steeds treinen zonder klimaat beheersingquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, alle zitplaatsen mogen weer gebruikt worden... Alleen wel met een mondkapje....
Dat lijkt me erg afzien, in zo'n warme trein met zo'n ding voor de mond, uren lang.
Zal tegenwoordig niet meer zijn nee.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hebben we nog steeds treinen zonder klimaat beheersing![]()
tijden geleden dat ik met de trein geweest ben....quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal tegenwoordig niet meer zijn nee.
Mijn herinneringen echter met treinreizen zijn niet best op dit vlak...
flesje water mee en een goed boek.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hebben we nog steeds treinen zonder klimaat beheersing![]()
Een boek? Hoezo boek? Wat boek? Dat is ouderwets, tegenwoordig lees je gewoon je ontspanning online...quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
flesje water mee en een goed boek.
Alleen kalmte kan je dan redden
koelbox met 6 pack water en 6 pack bier mee.. wat snacksquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een boek? Hoezo boek? Wat boek? Dat is ouderwets, tegenwoordig lees je gewoon je ontspanning online...![]()
De horror dat de trein stilvalt ergens tussen de weilanden, in de provincie, de airco valt daarbij ook uit, en zit je samen met nog 200 mensen in die hete oven, uren te wachten voor er hulp is en je de trein mag verlaten.
Woopwoopquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja! @:nattekat kan weer OV-racen over een weekje
Hopelijk krijg ik morgen mijn auto weer terug.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mondkapje, laat maar.
Mijn auto is ook niet echt meer snelweg-waardig op dit moment, dus die laat ik ook staan voor de lange stukken
Mistach terug in actiequote:Op woensdag 24 juni 2020 23:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik morgen mijn auto weer terug.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was de wiki. Ook nog even 40 locaties van ronde 12 toegevoegd. Lekker het pinpointen geoefend.
Wat een kut streek van je autoquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mondkapje, laat maar.
Mijn auto is ook niet echt meer snelweg-waardig op dit moment, dus die laat ik ook staan voor de lange stukken
Tuitjenhorn al geweest?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:31 schreef Light het volgende:
[..]
Wel lastig dat er geen makkelijkere manier is om zo'n overzicht te krijgen...
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nog voldoende keus in NH.... Maar eerst is Friesland aan zet...quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja.
Deze plaatsen in Noord-Holland moeten nog:
nog genoeg plaatsenquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog voldoende keus in NH.... Maar eerst is Friesland aan zet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Zo, daar is best wat veranderd inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Denk de pinpoint gemaakt te hebben - maar het ziet er wat anders uit in Maps dan op de foto's....
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
Godnondeju. Daar ben ik afgelopen woensdag nog langs gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Wel een goede plek @nostra .quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wel een goede plek @:nostra .
Stok ligt onder camera bewaking zo te zien
Nee, niet naar binnen geweest. Ze hadden wel een driegangenmenu voor 16,50. Maar dat kan je ook negatief uitleggen.quote:Heb je toevallig ook dat eetcafé aangedaan?
zo ja .. is het de moeite waard?
Ik heb net de menukaart bekeken, trekt me precies om die reden niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Klopt.Daar komt niemand aan.
[..]
Nee, niet naar binnen geweest. Ze hadden wel een driegangenmenu voor 16,50. Maar dat kan je ook negatief uitleggen.
aKboR staat klaar in de startblokken...quote:
niet zonder pinpointquote:Op zondag 28 juni 2020 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aKboR staat klaar in de startblokken...
Ik denk dat de stok in Noord-Brabant blijft dus je kunt alvast een beetje die kant op tuffen...
Zou ik ook niet doen inderdaad.quote:
Dat had ik wel leuk gevondenquote:Op zondag 28 juni 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen inderdaad.
Het was wel jammer vrijdag want als ik die Esch lokatie van Spockjuh_ 2 uur eerder had geweten was ik er nog langsgekomen en had ik de stok terug mee naar Groningen of Friesland kunnen nemen...
het gaat hem niet meer worden vandaagquote:Op zondag 28 juni 2020 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar 'ie is nu? aKboR heeft zin in koffie.
Huh? Jij mag toch nog niet?quote:
Oja, natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok ligt in de auto, dit was de ophaalfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
Waar? Empel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
mij te cryptisch. ik kan alles vinden behalve de wilgenbocht en stoklocatie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry dat het wat langer duurde dan jullie van me gewend zijn, maar:
Stokkie:
[ afbeelding ]
6.45 van huis 22 uur thuisquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er even een toeristisch uitje van gemaakt...
klerelijer pin point gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6.45 van huis 22 uur thuis
(Moeders afgezet bij de boot in Harlingen, betovergrootouders bezocht op begraafplaats on Drenthe, nog op bezoek geweest bij familie op camping in Gelderland)
Ja, was een lang dagje.
Jajaja, verplaats die Stok nou maarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 01:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
klerelijer pin point gemaakt.![]()
Als ik je IRL weer eens tegenkom krijg je maat 48 tegen je toges![]()
Als ik vroeg klaar ben met werk dan doe ik het vandaag nog.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jajaja, verplaats die Stok nou maarEn wat heb je met je UI gedaan.
Medemblikgemmedemblikquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste mod.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps.quote:
Ik zal komende tijd oppassen voor rode Chryslers.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dagoduck een schop onder zijn reet geven, jou een pak voor je fl....
ik krijg het nog druk
Nee misschien morgen weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je even doorrijdt naar de nieuwe lokatie?
Oei.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee misschien morgen weer.
Ik ik ben doorgereden naar mijn boot om e.e.a. te checken en toen naar huis
Ik ben net wakker. Ik kijk het even aan tot 14:00 uur als niemand anders gaat dan ga ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
En aKboR, zit je reeds in de auto? De nieuwe lokatie is maar een klein eindje rijden voor je gelukkig.
De Weere en Onderdijk onder andere.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:12 schreef aKboR het volgende:
@:dagoduck wat is er nog leeg in de omgeving??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
[ Bericht 4% gewijzigd door Rob op 05-07-2020 17:03:48 ]
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:12 schreef aKboR het volgende:
Lokatie is volgens mij hier: OosteindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meervolgt als ik thuis ben
Oosteinde, 1647 AA Berkhout
https://maps.app.goo.gl/DwZAaZAcj37JN51n6
bespaard mij extr uploadsquote:Op zondag 5 juli 2020 16:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lokatie is volgens mij hier: Oosteinde
Zilverberkhout.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lokatie is volgens mij hier: Oosteinde
264 vanaf onze vakantielocatiequote:Op maandag 6 juli 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanaf 230km afstand kijken wij gespannen toe...
Je kunt HIER een ctrl-F-je doen om te kijken of ie ergens al gelegen heeft.quote:Op maandag 6 juli 2020 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
NAH ook al is het maar 108km enkeltje..
maar kan hem nu nergens leuk weg leggen
Weet ik... Maar dan ga ik ruim over de 24u heenquote:Op maandag 6 juli 2020 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kunt HIER een ctrl-F-je doen om te kijken of ie ergens al gelegen heeft.
Ronde 13 heb ik er ook in staan nu en geüpdate:
https://fokstok.fandom.com/nl/wiki/Ronde_13
Leg je hem toch meteen weg als je hem ophaalt. Verplaatsen gaat boven neerleggen op plek waar ie nog niet geweest isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Weet ik... Maar dan ga ik ruim over de 24u heen
En dat mag ook naar buiten NH.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Zou mooi zijn als ie voor vrijdag of zaterdag weer twee keer verplaatst is
We hebben een nieuw teamlid bij Noord-Holland.quote:
Je zal er maar wonenquote:
Yup, geen probleem.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:01 schreef nostra het volgende:
[..]
We hebben een nieuw teamlid bij Noord-Holland.
Nette username.quote:
Nu nog een streepje naar links (accent grave) op de e, hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |