SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2020 15:38 schreef Puala het volgende:
Ik kon niet kiezen
Lag ie in Roemenië?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nieuwegein, nee, dat is het niet geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nieuwegein, nee, dat is het niet geworden.Nette verplaatsingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heej, ja, dat is wel in de buurt inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
@:Treehut362
@:Hi_flyer
@:yvonne
@:la_perle_rouge
@:Dunnevandale
@:moemoe
@:Budapestenaar
@:SevenWonders
@:Myraela
Zin om mee te doen?
Hij mag ook gewoon naar een plaats of dorp ernaast hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik haal m gelijk effe op
Lindsedijk?
Edit, Ringdijk.
Edit2, laat m nog even liggen, want kan m pas dinsdag (brabant) of donderdag (zeeland) verplaatsen.
mblmblquote:Op zondag 17 mei 2020 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
@:Treehut362
@:Hi_flyer
@:yvonne
@:la_perle_rouge
@:Dunnevandale
@:moemoe
@:Budapestenaar
@:SevenWonders
@:Myraela
Zin om mee te doen?
Wow! Dat ging snel! Ik voel een H.I. Ambachtje aankomen, klopt dat?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb 'm in bezit. Hoop morgen een nieuwe plek te vinden op fietsafstand.
Niet waarschijnlijk ;-) Eerder Barendrecht of verder westelijk IJsselmonde.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wow! Dat ging snel! Ik voel een H.I. Ambachtje aankomen, klopt dat?
We proberen de Stok alle plaatsen in Nederland af te laten strepen. Een plaats waar ie nog niet is geweest zou leuk zijn (maar je mag het helemaal zelf weten).quote:Op zondag 17 mei 2020 22:11 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk ;-) Eerder Barendrecht of verder westelijk IJsselmonde.
mooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op zondag 17 mei 2020 20:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej, ja, dat is wel in de buurt inderdaad.
Ja, dat ging vrij vlot.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeeee-taaaannnn-nuuuuuu.
De stok is al weg gegapt.
wat een ekkolsquote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeeee-taaaannnn-nuuuuuu.
De stok is al weg gegapt.
Waar is wat?quote:
Dordrecht.quote:
De 24 uur zijn inmiddel wel verstreken, dus nu kunnen we met recht zeggen:quote:Op zondag 17 mei 2020 21:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb 'm in bezit. Hoop morgen een nieuwe plek te vinden op fietsafstand.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Niet zo ongeduldig
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Alles geven!!!!!!quote:
@liesje1979 ?quote:
Ik laat deze even aan me voorbij gaanquote:
Be careful what you wish for.. straks krijgt die stok een track&trace systeem, een laserpointer en één of andere vage toepassing met Arduino waar hij zelf ook nog niet achter is wat ie er mee gaat doenquote:
Oh briljant!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.. straks krijgt die stok een track&trace systeem, een laserpointer en één of andere vage toepassing met Arduino waar hij zelf ook nog niet achter is wat ie er mee gaat doen
Ik wil dit weekend ook nog wel een stukkie rijden, zit op zich geen limiet op de afstand.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Light het volgende:
Goede reden om morgen eens een stukje te gaan rijden.
Dat GPS-systeem willen we stiekem al jaren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.. straks krijgt die stok een track&trace systeem, een laserpointer en één of andere vage toepassing met Arduino waar hij zelf ook nog niet achter is wat ie er mee gaat doen
Dan moet ik vooral even weten in welke hoek van Nederland ik de stok niet neer moet leggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend ook nog wel een stukkie rijden, zit op zich geen limiet op de afstand.Muziekje op en gaan.
Leg maar lekker neer, ik ga waarschijnlijk toch al naar de andere kant van 't land (met of zonder stok).quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet ik vooral even weten in welke hoek van Nederland ik de stok niet neer moet leggen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
ja weten we meteen wie er jokt over het ophalen en nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat GPS-systeem willen we stiekem al jaren.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het maar iets meer dan 200 km. Enkele reis, dat wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ken zuid Limburg redelijk op mijn duimpje. Dacht ik. Tot ik dus gisterochtend bij het zoeken dit gehuchtje tegen kwam en zoiets had van hmmmm dat vind ik wel een ritje van 300 km waard
Tuurlijk is dat het. Mooie omgeving en een eervolle vermelding op de fokstokwiki, wat wil je nou nog meer?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het maar iets meer dan 200 km. Enkele reis, dat wel.
Ik ga eens kijken of het de reis waard is
Dat @Maringo zn DB t snel weer doetquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat het. Mooie omgeving en een eervolle vermelding op de fokstokwiki, wat wil je nou nog meer?
goh, enkele reis. Vanaf waar? Apeldoorn of ergens anders? Zoveel variabelen. .quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het maar iets meer dan 200 km. Enkele reis, dat wel.
Ik ga eens kijken of het de reis waard is
Apeldoorn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
goh, enkele reis. Vanaf waar? Apeldoorn of ergens anders? Zoveel variabelen. .
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:07 schreef Light het volgende:
En we hebben een nieuwe locatie waar de stok niet eerder gehangen heeft.Zijn dat kampers daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
320km vanaf huis.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
das nog steeds in elk geval 155km tever
Ik heb 'm redelijk in de buurt laten liggenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Dju, had ik dat eerder gezien van Mesch. Dat paaltje is op 2 minuten van thuis
quote:
ik mag de grens niet over van de staatquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb 'm redelijk in de buurt laten liggen
Dan was Mesch ook een probleem geworden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik mag de grens niet over van de staat
met de fiets niet, dan kun je nog wel langs een afzetting gaan. Maar met de auto lukt dat niet, want befehl ist befehl bij de Belgische blauwpetten, en ik mag met geen mogelijkheid door. Komt er op neer dat ik 'm wel kon halen, maar niet echt verder kon brengen. ...quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dan was Mesch ook een probleem geworden.
Ik zag anders nog genoeg auto's met Belgisch kenteken rijden vandaag. En ik ben de grens niet over geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
met de fiets niet, dan kun je nog wel langs een afzetting gaan. Maar met de auto lukt dat niet, want befehl ist befehl bij de Belgische blauwpetten, en ik mag met geen mogelijkheid door. Komt er op neer dat ik 'm wel kon halen, maar niet echt verder kon brengen. ...
Dat kan. Grensgebied met veel grenswerkers die dmv werkgevers attest wel gewoon door mogen of het nu voor het werk is of niet. En via de A2 kun je zonder controle wel richting Nederland, maar terug is er dan wel weer een Waalse politie post die je zonder de juiste papieren gewoon een boete aansmeren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zag anders nog genoeg auto's met Belgisch kenteken rijden vandaag. En ik ben de grens niet over geweest.
Wanneer was ie daar?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Light het volgende:
Ik mis alleen nog de locaties van Hoef en Haag/Vianen
Wanneer verwacht je de nieuwe stek te posten?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hebbes (al een tijdje), onderweg naar weglegplek.
Ah, daar kan ik bij helpen:quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Light het volgende:
En de wiki is ook weer bijgewerkt. Ik mis alleen nog de locaties van Hoef en Haag/Vianen en van Zwijndrecht.
Thanks!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik bij helpen:
Geplaatste speld
In de buurt van Hoef en Haag
Geplaatste speld
In de buurt van Zwijndrecht
Mijn ouders zitten een weekend in Molecaten Wezuperbrug, dus blijf daar lekker een nachtje.quote:
zit gewoon een magneet inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Die stok schiet echt van noord naar zuid en weer terug...
quote:
Ik heb een keer 6 uur gefietstquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:13 schreef Zilverberk het volgende:
5 uur fietsen volgens google maps. Nah, ik sla over.
quote:
Zeg, dat kan ook via WhatsAppquote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Goitske het volgende:
Sorry jij was aan het werk! Kom met de jongens nu naar huis
Jep ligt in de auto ga hem morgen plaatsen voordat ik ga werkenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, dat kan ook via WhatsApp
Stok is mee?
Ach ja, ik ben wel (haast) elke dag online hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 16:25 schreef Goitske het volgende:
Jep ligt in de auto ga hem morgen plaatsen voordat ik ga werken
Long time ago dat ik jou online heb gezien trouwens![]()
Ik was er al bang voor dat jij niet hoefde te zoekenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Te makkelijk dezebij het oude huis van opa en oma, ik ben onderweg
Oh das wel heel kinderachtig zoquote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Te makkelijk dezebij het oude huis van opa en oma, ik ben onderweg
Tja de plek die ik voor ogen had was pas gemaaid en daardoor vol in zichtquote:
dit dusquote:Op maandag 25 mei 2020 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Maakt allemaal toch niet zoveel uit? Het is mooi dat de stok nog zo on the move is steeds.
Zuidplaspolder?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
viel bijna van mijn stoel!
stok gaat morgen op pad, idee was rondom de grote rivieren maar gok nu dat het zo maar weer eens een stukje lager zal gaan zijn
Terrassen zijn bijna weer open.quote:
Polder bij Nieuwkoop dan, ook vrij laag.quote:
Te dikke vingers?quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:24 schreef Goitske het volgende:
Ik had geen problemen met het slot. Behalve dat de cijfers wel makkelijk mee draaien als je de volgende wil doen
Ik dacht dat ik het misschien niet goed gezien had in het donker, maar ook nu lukt het niet. Zal nog steeds wel aan mij liggen, maar ik heb geen spullen om het slot open te breken, dus ik laat deze aan iemand anders.quote:Op woensdag 27 mei 2020 06:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vervelend. Slot soepel open en weer dicht gekregen de laatste twee keer dus geen idee hoe dit kan
Misschien één cijfertje veranderd, dat gebeurt ook nog wel eens bij dit soort sloten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het misschien niet goed gezien had in het donker, maar ook nu lukt het niet. Zal nog steeds wel aan mij liggen, maar ik heb geen spullen om het slot open te breken, dus ik laat deze aan iemand anders.
Kan zijn, maar ik ga niet nog een keer kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien één cijfertje veranderd, dat gebeurt ook nog wel eens bij dit soort sloten.
Die breekt zo'n fietsslotje met zijn knuisten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
aKboR heeft toch nog een betonschaar liggen, van de vorige keer?
DM met de code voor de zekerheid..quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef boertie het volgende:
Ik wil komend weekend wel een poging wagen. Bovendien beschik ik over het juiste gereedschap voor als het slot niet op de reguliere manier open wil.![]()
Ik weet alleen niet of de code hetzelfde is als het vorige slot?
Thanks. Het zal waarschijnlijk zondag worden Dus als er iemand eerder met passend gereedschap wil, be my guest.quote:
Heb alleen een slijptol, met snoer... En een hamer.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Thanks. Het zal waarschijnlijk zondag worden Dus als er iemand eerder met passend gereedschap wil, be my guest.
en leg dat maar eens uit aan de dienstdoende Boa/Agentquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:52 schreef boertie het volgende:
je kan ook een bats meenemen en de paal uitgraven.
Als je de stok te pakken hebt voordat de boa arriveert heb je in ieder geval meer 'wapen' dan de boa.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en leg dat maar eens uit aan de dienstdoende Boa/Agent
DM verstuurd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Mag ik de code in dm? Ik heb de code niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Die breekt zo'n fietsslotje met zijn knuisten.
Als ik ga met betonschaar ben ik weer de l*l voor een nieuw slot.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet jij niet toevallig dit weekend die kant op? En heb je je betonschaar nog?
Als de kosten van t slot het punt zijn zijn er vast wel een paar die met een paar euro bij willen dragen als je een tikkie stuurtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ik ga met betonschaar ben ik weer de l*l voor een nieuw slot.
ik heb er al twee gekocht. (en de betonschaar)
Vind het wel even genoeg.
Als het maandagochtend nog niet gelukt is denk ik er nog een keer over na.
(Terrassen mogen dan weer open)
Geen zichtbare schade?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:25 schreef nostra het volgende:
Geprobeerd maar ook niet gelukt, +1, +2 etc.
Nee, zit gewoon muurvast.quote:
Ook als de code gewoon werkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet aan gedacht maar inderdaad, als het slot niet meer wil moet er een nieuwe gekocht worden.
De LockPickingLawyer heeft zo'n slot sneller open zonder code dan wij met...
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:19 schreef boertie het volgende:
Als hij voor zondag niet gekraakt is sponsor ik wel een nieuw slot. Ik heb al genoeg geweldige momenten met de stok beleeft dus dat is het mij wel waard.
Kan dat zomaar dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Zal wel met de verkeerde code dicht gegaan zijn per ongeluk.
Ja, per ongeluk de code veranderen voor ie weer dicht gaat is zo gebeurd. Ben eigenlijk verrast dat dit niet eerder gebeurd is.quote:
Ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Zal wel met de verkeerde code dicht gegaan zijn per ongeluk.
Ligt een beetje uit de richting, met de vele verplaatsingen afgelopen weken had ik gehoopt hem misschien weer in Noord Holland op te kunnen halen op terugrit vanaf Texelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor, als je wilt proberen het slot te openen.
Als je een tikkie wilt voor een nieuw slot, laat maar weten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ik ga met betonschaar ben ik weer de l*l voor een nieuw slot.
ik heb er al twee gekocht. (en de betonschaar)
Vind het wel even genoeg.
Dat wordt 'm niet, want je moet die nu online reserveren, gekoppeld aan een tijdslot, en ze zullen vast al helemaal volgeboekt zijn...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef aKboR het volgende:
$%^&*@quote:Op zondag 31 mei 2020 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet, want je moet die nu online reserveren, gekoppeld aan een tijdslot, en ze zullen vast al helemaal volgeboekt zijn...
Nee niet echt. Ik ga altijd op de bonnefooi.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of had je al een restaurant in gedachten? Je kunt een poging wagen...
Imgur, Tinypic en vele anderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef boertie het volgende:
On my wayen in de pocket.
Iemand nog suggesties voor het mobiel uploaden van foto's?
Anders moet het maar wachten tot ik thuis ben
https://postimages.org/quote:Op zondag 31 mei 2020 16:14 schreef boertie het volgende:
Stok is met een nieuw slot met dezelfde code weer uitgezet. Helaas nog geen foto's want imgur loopt vast en tinypic doet niet meer.
Nu onderweg naar huis. Eens kijken of m'n pc wel doet wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have phun
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:24 schreef boertie het volgende:
Na een kwartiertje prutsen met het slot toch maar opgegeven en wat grof geschut erbij gepakt![]()
[ afbeelding ]
Maar niet getreurd. De Stok is met een nieuw slot welke dezelfde code heeft aangekomen in het altijd pittoreskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have phun![]()
![]()
Wel of geen slot/sleutel/code. De Stok blijft maar gaanquote:Op zondag 31 mei 2020 19:27 schreef Maanvis het volgende:
het is ook altijd hetzelfde liedje met die stok!
Ook een voorkeur voor waarheen?quote:Op maandag 1 juni 2020 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit spel loopt al 15 jaar... And it never gets old.
De nieuwe lokatie is nog wel een tikkie te ver weg maar heb goede hoop dat 'ie al snel weer verplaatst wordt.
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:24 schreef boertie het volgende:
Na een kwartiertje prutsen met het slot toch maar opgegeven en wat grof geschut erbij gepakt![]()
[ afbeelding ]
Maar niet getreurd. De Stok is met een nieuw slot welke dezelfde code heeft aangekomen in het altijd pittoreskeDat is voor mij wel te doen, alleen het pinpointen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have phun.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
eitje.. dr staat KERKSTRAAT op de abriquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel te doen, alleen het pinpointen nog.
Waar danquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eitje.. dr staat KERKSTRAAT op de abri
Ligt alleen niet in de Kerkstraat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
abri
[..]
en zoveel kerkstraten zijn er niet in dat dorpje ;P
Weer? De vorige keer is de stok toch met slot en al verdwenen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weer een slot kapot ja?
Kan iemand mij de code sturen? in principe zou het nog steeds moeten zijn wat ik al had, maar goed, voordat ik een keer voor Jan Lul rijd....
Whut what wait... Held..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:05 schreef boertie het volgende:
Ik heb btw het slot kunnen kraken en ook de ketting weer gefixt. Hij is alleen een schakeltje korter geworden![]()
Dus als het weer eens misgaat dan heb ik nog een reserveslot.![]()
[ afbeelding ]
De code was veranderdquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Whut what wait... Held..
Maar wat was het nou.?
Nou je het zegt was me nog niet opgevallen..quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:10 schreef Light het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is de code ook echt helemaal veranderd.
Correct.. al is het beter dan een verdwenen stok denk ik persoonlijk?quote:
Nou hèhè, vorig jaar augustus één keer. En met het slot is niets mis, dat werkt gewoon zoals het hoortquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien een idee om volgende keer een slot te kopen waarvan de code niet aangepast kan worden? Want met dit type slot is nu denk ik al 3-4 keer gedoe mee geweest?
Geen idee ook, beetje verwarrend met al die berichten.quote:
Dat gaat met dit soort sloten dus heel gemakkelijk per ongeluk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
voor alle duidelijkheid, de code heb ik natuurlijk niet veranderd![]()
Ik vermoed dat dat ook gebeurt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gaat met dit soort sloten dus heel gemakkelijk per ongeluk.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Light het volgende:
Stokje ligt inmiddels niet meer in Kleijenborg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
en doorrrrrrrMet het vliegtuig zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doorrrrrrrIs junior de code van het slot aan het aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt even 10.000 mogelijkheden proberen. Als je gewoon op de bank kunt zitten, is dat wel te doen.quote:
en doorrrrrrrLigt'ie nu dichter in de buurt van Nijkerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... and I hope it's not bothering you.
en doorrrrrrrDuurt lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil het geval dat ik hier nog ergens een reserveslot heb liggenquote:
quote:
Als @Maringo er geen zin meer in heeft, wil ik ook wel kijken of ik iets kan opzetten. Maar ik heb geen zin om helemaal vanaf nul te beginnen.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja @:Maringo heeft geen haast geloof ik![]()
en via google cache lukt t ook niet meer
Ik denk ook niet dat de data verloren is gegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:54 schreef Light het volgende:
[..]
Als @:Maringo er geen zin meer in heeft, wil ik ook wel kijken of ik iets kan opzetten. Maar ik heb geen zin om helemaal vanaf nul te beginnen.
In ieder geval moeten nog:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mis wel de site van Maringo
Ik ben m'n overzicht kwijt van wat er in NH nog bezocht moest worden.... en los daarvan, liefst breng ik de stok naar plekken die nog niet geweest zijn en daar was Maringo's site echt ideaal voor.
Natuurlijk heeft ie die nog. Maar ik bedoel stel dat ie niet meer op FOK! terugkeert ofzo, we moeten toch verderquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
lijkt me sterk dat @:Maringo de database niet meer heeft.. en als je die maar hebt kom je natuurlijk al een behoorlijk eind
Dat wordt dan ook nattestok.nlquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Fokstok.nattekat.nl
Dat is het ook net niet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:58 schreef Puala het volgende:
Kan ik vrijdag wel doen, ben dan in de buurt. Als ie er dan nog ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:58 schreef Puala het volgende:
Waar de fuck ligt ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!! Ik ga hem morgen ophalen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het zoeken ook opgegeven.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar de fuck ligt ie!!!!! Ik ga hem morgen ophalen.
quote:
Ah, ik zie het al, zat er steeds verkeerd naar te kijken. Die hele Weistraat over het hoofd gezien, keek steeds naar de Langstraat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor, zo moeilijk is dat nou ook weer niet
De rode lijn snijdt door de wegen waar de komborden staan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |