Ik woon ergens waar ook vaak evenementen en zo worden gehouden, waaronder een soort 'strand' in de zomer met bijbehorende muziek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Rond deze tijd heb je in mijn buurt van die braderieën met een lokale volkszanger, maar vanwege corona mag dat niet worden georganiseerd. Ik mis het gelukkig ook niet.
Wie zorgt er voor de voorraad?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat doen we altijd met laptops uit het raam.
Queenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
@:Momo een bijzondere voor de verzameling!
[ afbeelding ]
Dat zei ik altijd als een programma crashte op mijn werk laptopquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat doen we altijd met laptops uit het raam.
Oeffff. Hopelijk blijft het bij een overdagje inderdaad. Zal hopelijk wel, ik duim voor je!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blijkbaar is iemand in de straat jarig. Of twee straten verderop. Hoe dan ook: iemand heeft een vrij luid geluidssysteem ingezet om diegene te feliciteren![]()
Maar ik ga niet klagen bij de politie, want ze mogen best een feestje houden. Alleen liever niet al te lang
Neejoh je moet jezelf niet weggooienquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]Ja, dat helpt, maar het gebeurt me wel érg vaak de laatste weken. Ik ben er gewoon klaar mee. Met mezelf, vooral. Maar je kunt jezelf moeilijk weggooien.
![]()
Het komt allemaal wel weer goed maar ik ben echt zó gruwelijk klaar met dat nieuwe normaal.
Drie mensen binnen 24 uur zeiden los van elkaar 'ben je afgevallen, want dan zou ik daar nu rap mee stoppen want je krijgt er echt een ouwe kop van'. Dat soort dingen zijn voor toch al onzekere types echt nogal een enorme knager. Stom he, dat zoiets je dan ook zo kan raken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, nou ja je mag af en toe ook wel eens gewoon balen over dingen natuurlijk, en die stress met je ouders en de hele corona-ellende in het algemeen gaat er ook niet van de ene op de andere dag uit.
En ja, uiteindelijk zit de oplossing in jouzelf maar ik kan wel zeggen dat onzekerheid over hoe je er uit ziet totaal niet terecht is
Haha, leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja
Het was een jongen en een meisje en ze zijn inmiddels al kind.
Jaaa echt ik kijk daar zo naar uit dat we weer kunnen sjoelen zonder aan afstand te hoeven denken en lekker eten zonder moeilijk te doen aan tafel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh je moet jezelf niet weggooien![]()
En iedereen is daar wel klaar mee ja, moet zeggen na die foto's die je gisteren deelde kreeg ik ook wel weer enorm zin in een potje sjoelen en een kaasfondue daar.
Nog eventjes wachten
Ik had iets voor iets van 35 euro de Sims 2 compleet in de Appstorequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een bundel van Sims-packs kopen is duurder dan los kopen.
Allemaal Rotterdammers zekerquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie mensen binnen 24 uur zeiden los van elkaar 'ben je afgevallen, want dan zou ik daar nu rap mee stoppen want je krijgt er echt een ouwe kop van'. Dat soort dingen zijn voor toch al onzekere types echt nogal een enorme knager. Stom he, dat zoiets je dan ook zo kan raken.Maar ze zullen wel gelijk hebben als ze het allen los van elkaar zeggen.
Dat is ook wel toepasselijk ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat zei ik altijd als een programma crashte op mijn werk laptop
Ik wilde gewoon zorgen dat ik niet aan zou komen in die gekke tijd van veel thuis zitten dus ik ging een beetje letten op wat ik at en viel alleen door niet veel te snoepen 7 kilo af. M'n bmi is gewoon 21 dus echt niet te dun, maar het is zo jammer dat je dan óók in je gezicht afvalt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal Rotterdammers zeker
Maar nee dat vind ik niet zo stom hoor, heb ik precies zo. Als het om gewicht gaat is het belangrijkst ook je gezondheid natuurlijk. Als je bijvoorbeeld door de stress daadwerkelijk te veel bent afgevallen mag je tenminste binnenkort wel schaamteloos veel sushi gaan eten
Dat soort mensen verdienen gewoon een sjoelsteen naar hun hoofdquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie mensen binnen 24 uur zeiden los van elkaar 'ben je afgevallen, want dan zou ik daar nu rap mee stoppen want je krijgt er echt een ouwe kop van'. Dat soort dingen zijn voor toch al onzekere types echt nogal een enorme knager. Stom he, dat zoiets je dan ook zo kan raken.Maar ze zullen wel gelijk hebben als ze het allen los van elkaar zeggen.
Logisch hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zorgen dat ik niet aan zou komen in die gekke tijd van veel thuis zitten dus ik ging een beetje letten op wat ik at en viel alleen door niet veel te snoepen 7 kilo af. M'n bmi is gewoon 21 dus echt niet te dun, maar het is zo jammer dat je dan óók in je gezicht afvalt.
En er zijn veel ergere dingen. Maar het is gewoon een aantal dingen bij elkaar die maken dat ik het wel gehad heb even met dit gekke gedoe en hoop dat het echt snel weer wat normaler is.
Eén in de kroeg en twee op m'n werk vandaag. Hahaha. Pfff. En ik weet dat ze gelijk hebben hoor want ik zag het zelf ook al maar arghhhh, als je al zo ziekelijk onzeker bent soms is dat niet echt handig als mensen dat hardop uitspreken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen gewoon een sjoelsteen naar hun hoofdOmdat drie het zeggen wil niet zeggen dat het ook zo is. Uiteindelijk gaat het erom hoe het voor jezelf voelt.
Nee je moet vooral jezelf niet weggooien!quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]Ja, dat helpt, maar het gebeurt me wel érg vaak de laatste weken. Ik ben er gewoon klaar mee. Met mezelf, vooral. Maar je kunt jezelf moeilijk weggooien.
![]()
Het komt allemaal wel weer goed maar ik ben echt zó gruwelijk klaar met dat nieuwe normaal.
Ja zekerquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch hoorWel respect, 7kg eraf in coronatijd
Ze moeten niet zeiken. Je bent mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zorgen dat ik niet aan zou komen in die gekke tijd van veel thuis zitten dus ik ging een beetje letten op wat ik at en viel alleen door niet veel te snoepen 7 kilo af. M'n bmi is gewoon 21 dus echt niet te dun, maar het is zo jammer dat je dan óók in je gezicht afvalt.
En er zijn veel ergere dingen. Maar het is gewoon een aantal dingen bij elkaar die maken dat ik het wel gehad heb even met dit gekke gedoe en hoop dat het echt snel weer wat normaler is.
Volgend keer zeggen dat als ze dat nog een keer zo verwoorden dat ze zelf spontaan een bl-auwe kop krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, nou ja je mag af en toe ook wel eens gewoon balen over dingen natuurlijk, en die stress met je ouders en de hele corona-ellende in het algemeen gaat er ook niet van de ene op de andere dag uit.
En ja, uiteindelijk zit de oplossing in jouzelf maar ik kan wel zeggen dat onzekerheid over hoe je er uit ziet totaal niet terecht is
Koop Peking Duck Hoisin Sauce pringles.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
7 kilo eraf is mijn streef!
Al jaren.
Terwijl ik chips eet.
Ik wil al jaren aankomen maar is nog steeds niet gelukt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
7 kilo eraf is mijn streef!
Al jaren.
Terwijl ik chips eet.
Als ze het maandag bij mij maar niet gaan flikkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad niet direct de politie bellen. Maar irritant is het wel.
Een dergelijke felicitatie schijnt tegenwoordig in te zijn. Paar weken geleden hier ook een iemand uit de straat die op die manier werd gefeliciteerd.
Ten eerste fixedquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén in de kroeg en twee op m'n werk vandaag. Hahaha. Pfff. En ik weet dat ze gelijk hebben hoor want ik zag het zelf ook al maar arghhhh, als je al zo ziekelijk onzeker bent soms is dat niet echt handig als mensen dat hardop uitspreken.
Heb net maar weer een saucijzenbroodje achter de huig gefrommeld. Wie weet helpt het.
Goed om te weten als ik boodschappen ga doen bij de AH.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koop Peking Duck Hoisin Sauce pringles.
Eet je gelijk geen chips meer.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan toch de andere helft op Tinder aanbieden?
Vooral een goed idee om aan ons te vertellen dat je jarig bent. Want ik ben nu al een hele fanfare aan het regelen om je verjaardag luister bij te zetten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze het maandag bij mij maar niet gaan flikkenLiever weet niemand in mijn straat dat ik jarig ben
Moeten we Sieneke draaiorgel er heen sturen😇quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze het maandag bij mij maar niet gaan flikkenLiever weet niemand in mijn straat dat ik jarig ben
Het blijft toch wel jammer dat vet niet uitwisselbaar is tussen mensen. Zou een stuk makkelijker zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wil al jaren aankomen maar is nog steeds niet gelukt.
Volgende week kan ik je meer info gevenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik boodschappen ga doen bij de AH.
Dat is pas het begin. Daarna komt Verka met 'Eins, zwei, gratuliere!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moeten we Sieneke draaiorgel er heen sturen😇
Ik vind veel pringles sowieso wel tegenvallen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dustin the turkey daarnaquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is pas het begin. Daarna komt Verka met 'Eins, zwei, gratuliere!
Noten, avocado, vis, alles met gezonde vetten zou moeten helpen. (en eiwitten natuurlijk als je sport)quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wil al jaren aankomen maar is nog steeds niet gelukt.
Met jouw afwijkende smaakpapillen zou je Pringles Rice Fusions Peking Duck Hoisin zomaar ook lekker kunnen vindenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind veel pringles sowieso wel tegenvallen.
Vind alleen die groene wel lekker en salt & vinegar. Hoewel als je daar teveel van eet heel je lippen gaan afbladderendat spul is niet echt goed.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
Salt & Vinegar.![]()
Maar inderdaad, dat spul doet wat met je lippen.
Echt hè, nu al twee keer gehad dat de vellen erbij hingen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
Salt & Vinegar.![]()
Wat een kutopmerkingquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa echt ik kijk daar zo naar uit dat we weer kunnen sjoelen zonder aan afstand te hoeven denken en lekker eten zonder moeilijk te doen aan tafel.![]()
Geen idee wat een instagram TV is maar dat klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:36 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn heel lief en ik moet om jullie lachen.Bestond er af en toe maar een toverstafje om stomme gevoelens weg te toveren. Het zou het leven zo veel makkelijker maken.
Oh trouwens, ik zag dat jullie af en toe meeten via een videoding (ofzo, toch?) en Henk wil binnenkort een online bingo met Joop doen zodat iedereen thuis kan meedoen (geen idee hoe dat werkt
) via Instagram tv (??). Dus zodra ik de datum weet en tijd gil ik het hier, dan kunnen jullie kijken of je het leuk vindt.
Ja hier ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zekerBij mij is het eerder 7 kilo niet eraf en daarnaast nog eens 7 kilo niet eraf
Je mag toch binnenkort naar de sportschool 😉quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hier ookIk probeer wel te bewegen met wandelen en fietsen enzo, maar de 4/5 keer in de week naar de sportschool tikt toch wel aardig aan hier
Daar heb je ook zeker gelijk in ja. Iedereen heeft wel iets aan zichzelf waarvan diegene denkt "wat lélijk, dat ziet er niet uit!' en dan valt het eigenlijk anderen helemaal niet opquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:28 schreef ijs_beer het volgende:
Desondanks is het ook helemaal niet zo vreemd om wat onzeker te zijn over je lijf. Ik denk dat we dat allemaal wel herkennen. Juist die ene plek of die ene buts valt jezelf altijd meer op.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Och als je dat leuk vindt moet je het doen, maar wel in jouw buurtquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral een goed idee om aan ons te vertellen dat je jarig bent. Want ik ben nu al een hele fanfare aan het regelen om je verjaardag luister bij te zetten.
Och hemel nee, er was vorige week zo'n ding hier in de straat, wilde spontaan ineens boodschappen doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moeten we Sieneke draaiorgel er heen sturen😇
Inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijft toch wel jammer dat vet niet uitwisselbaar is tussen mensen. Zou een stuk makkelijker zijn.
Sims 2 heb ik allemaal nog op cd-rom.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had iets voor iets van 35 euro de Sims 2 compleet in de Appstore
JAAAAAAA medestander!quote:
Nog eenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
Salt & Vinegar.![]()
Hij appte het als IGtv dus ik zei 'ja klinkt leuk al heb ik geen idee wat het is' en toen zei hij Instagram tv alsof ik dan wél zou weten wat het is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee wat een instagram TV is maar dat klinkt wel leuk ja
Hahaquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zekerBij mij is het eerder 7 kilo niet eraf en daarnaast nog eens 7 kilo niet eraf
Ik ben bijna geneigd om straks een bus Salt en vinegar te kopen nu pringles toch in de bonus is, want ik begin aan mijn eigen smaak te twijfelenquote:
Nee, het is écht vies.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben bijna geneigd om straks een bus Salt en vinegar te kopen nu pringles toch in de bonus is, want ik begin aan mijn eigen smaak te twijfelen
Echt he? Maar hopelijk helpt het je wel wat om het even hier te droppen. Gewoon zoiets van je af schrijven lucht vaak al zo op!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:36 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn heel lief en ik moet om jullie lachen.Bestond er af en toe maar een toverstafje om stomme gevoelens weg te toveren. Het zou het leven zo veel makkelijker maken.
Ja, via Jitsi elke woensdagavond! Instagram TV ken ik niet, maar ik zou het speciaal ervoor gaan aanmaken!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:36 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ik zag dat jullie af en toe meeten via een videoding (ofzo, toch?) en Henk wil binnenkort een online bingo met Joop doen zodat iedereen thuis kan meedoen (geen idee hoe dat werkt
) via Instagram tv (??). Dus zodra ik de datum weet en tijd gil ik het hier, dan kunnen jullie kijken of je het leuk vindt.
Als op de zoekpagina van IG gaat zie daar igtv staan. Volgen mij dus iets met filmpjes.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appte het als IGtv dus ik zei 'ja klinkt leuk al heb ik geen idee wat het is' en toen zei hij Instagram tv alsof ik dan wél zou weten wat het is.
Zou trouwens helemaal tof zijn als hij ook een keer een pubquiz gaat doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appte het als IGtv dus ik zei 'ja klinkt leuk al heb ik geen idee wat het is' en toen zei hij Instagram tv alsof ik dan wél zou weten wat het is.
Ja dat klopt, maar de afgelopen maanden nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je mag toch binnenkort naar de sportschool 😉
Ah, ja daar moet je dan een aparte schijf voor hebben ja. Bij de meeste laptops/computers zit dat er niet meer bij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sims 2 heb ik allemaal nog op cd-rom.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben bijna geneigd om straks een bus Salt en vinegar te kopen nu pringles toch in de bonus is, want ik begin aan mijn eigen smaak te twijfelen
Jaaaaaaquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou trouwens helemaal tof zijn als hij ook een keer een pubquiz gaat doen
dat zou wel echt leuk zijnquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen![]()
En dan volgende week woensdag op Jitsi al onze live reviews tegelijk!
Nee! Die zijn NIET te vertrouwen! Nooit!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer gelij-
Maar jij bent een patat man kan ik die wel vertrouwen
[ afbeelding ]
Ach ja, ik heb het wel makkelijk, want weet toch al dat ik het lekker vindquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als op de zoekpagina van IG gaat zie daar igtv staan. Volgen mij dus iets met filmpjes.![]()
quote:En zo zei Mozes tot zijn geliefde broeder Aaron: "Als op de zoekpagina van IG, gast. En zie daar, igtv staan." En Aaron knikte en begreep het. "Op naar Israël, broeder," klonk het tweestemmig.
Patat people, best people.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer gelij-
Maar jij bent een patat man kan ik die wel vertrouwen
[ afbeelding ]
Dan mag jij iets anders gaan reviewen. Iets wat je nog niet hebt gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb het wel makkelijk, want weet toch al dat ik het lekker vind
Top ideequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou trouwens helemaal tof zijn als hij ook een keer een pubquiz gaat doen
Jij hebt hier niks in te kiezenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och als je dat leuk vindt moet je het doen, maar wel in jouw buurt
'I want my dingdong to look bigger than what is there'quote:
Ik ben terug, zij zijn wegquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeffff. Hopelijk blijft het bij een overdagje inderdaad. Zal hopelijk wel, ik duim voor je!
Ai.quote:
Hoaxquote:
Ja maar halloooooo we zouden salt & vinegar chips etenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan mag jij iets anders gaan reviewen. Iets wat je nog niet hebt gehad.
quote:
Jawééééél, dan ben ik gewoon spontaan even een paar maanden ouder gewordenquote:
Samequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nog even eyeliners inslaan, geen enkele winkel heeft zulke fijne eyeliners als de Hema
Wat is dit voor Spanjolen-logica..quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:57 schreef Strani het volgende:
Als je een gebakken ei bestelt, zie je dan op de menukaart eerder 'brood met ei' staan of 'brood met gebakken'?
Precies, en dáárom is het patat.
Ja nu je blijkbaar medestanders hebt ben ik bang dat je het nog echt lekker vindt ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar halloooooo we zouden salt & vinegar chips etenJe zei vanmorgen zelf dat je wilde zien dat ik het had om te zien dat ik geen zure kop erbij ging trekken, als bewijs dat ik het echt lekker vond
Misschien dat zoveel "patatquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van jobi
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:57 schreef Strani het volgende:
Als je een gebakken ei bestelt, zie je dan op de menukaart eerder 'brood met ei' staan of 'brood met gebakken'?
Precies, en dáárom is het patat.
Ho ho ho ho ho, ik vind die heerlijk hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef Meke het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik zoveel quote-alerts had, maar was even vergeten dat ik in mijn pauze een vraag had gesteldBen wel teleurgesteld dat er zo weinig mede-ribbelchipsstanders zijn hoor!
Nee okee truequote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho, ik vind die heerlijk hoor!Ik hou alleen óók van geen-ribbel. Het maakt me niet zoveel uit
quote:
Nee dat heeft er weinig mee te maken! Hier noemen ze het immers patatas fritas.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van jobi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |