Er is ook weleens een donkere keeper die een bal tegenhoudtquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ABNAMRO toernooi nog gewonnen zelfs
[ afbeelding ]
Monfils
Onanagodquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is ook weleens een donkere keeper die een bal tegenhoudt
En Tjacka onder superlidquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
@:Muskusboktor57
Kan jij @:Lange_Lans toevoegen onder een nieuw kopje "Erelid"
En @:PicoMMP regulier
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
Ja, ik vind dit een behoorlijke blunder. (bij het volgende topic zullen weer allemaal hilarische grappen volgen)quote:
Done.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
Moeten we Pico nou elke keer herinneren aan zijn jeugdzonde? Ja, hij is met zijn zatte kop in de auto gestapt. Maar volgens zijn psycholoog is hij geen alcoholist want hij is niet thuisgekomen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten we Pico nou elke keer herinneren aan zijn jeugdzonde? Ja, hij is met zijn zatte kop in de auto gestapt. Maar volgens zijn psycholoog is hij geen alcoholist want hij is niet thuisgekomen.
Toch een beetje het troetelkindje van de sc die Pico. Je kan nooit echt boos op hem zijnquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten we Pico nou elke keer herinneren aan zijn jeugdzonde? Ja, hij is met zijn zatte kop in de auto gestapt. Maar volgens zijn psycholoog is hij geen alcoholist want hij is niet thuisgekomen.
Was een gebbetje, keurig gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Done.
Erelid vind ik overdreven.
Ik ga nu halen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:24 schreef Caland het volgende:
2 Hollandse nieuwe op
Was erg lekker
@:coco.
Oh wist niet dat die sidekicks ook konden praten. Ik dacht dat die alleen maar 'hahahahahahah' deden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.mediacourant.(...)gaat-diep-door-stof/
Media courant
Hef die kutsite maar op.
Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “En gaat hij Zwarte Piet nog in zijn gezicht trappen?”quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.mediacourant.(...)gaat-diep-door-stof/
Media courant
Hef die kutsite maar op.
Topfan Anniequote:“Mag ik ook iets zeggen? Jij schreeuwt harder dan Beau, hè?”, beet De Bever hem toe. Akwasi daarop getergd: “Wie is dit? Wie is deze gast?”
De Bever vervolgens: “Praat een beetje normaal, man.”
Fans van De Bever vinden het heel goed dat hij Akwasi op zijn plek heeft gezet. Zijn Facebook stroomt vol met complimenten. “Vond het klasse van je dat je ingreep“, zegt Rietje. En Margriet: “Respect voor jou, je zei het hem toch maar. Echt top, zo hoort het.”
Marietje is ook blij met haar idool. “Je had gelijk. Hij kreeg mijn inziens te veel aandacht en tijd om te spreken. Zijn uitleg over zwarte piet in elkaar slaan was niet plausibel.”
‘Topfan’ Annie: “Goed gedaan John, hij ging een beetje te ver.”
En Rosemarie: “John, jouw gezicht zei ons meer dan duizend woorden en terecht. Zijn gedrag was niet hoe wij zijn opgevoed, respect voor jou.”
Nel: “Goedemorgen John, ja ook ik heb zitten kijken en je had gelijk dat je er tussen kwam en je sprak goed tegen hem, met z’n grote mond tegen Beau. Het was weer gezellig met je.”
Je krijgt weinig bijval.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef GGMM het volgende:
Moeten er nu aparte kopjes komen omdat @:coco. zich schuldig voelt dat hij iemand vergeten is?
Ik vind dit heel verwarrend. De OP was ooit om met plezier naar te kijken en nu lijkt het één of ander politiek spel te worden.
Ik distantieer me daarom vanaf nu van deze OP.
Tegen discriminatie is misschien een betere verwoording.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch is iedereen racist maar er zijn gedragsregels om dat in goede banen te leiden
Ze hadden echte Hollandse nieuwequote:
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
@El-Stinho check deze gastquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
Nouja ik vind het wel lekker, ik had altijd maar een half theelepeltje suiker erin maar toch mis ik dat wel nog steeds. Had verwacht dat het sneller zou wennen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.
vind koffie nog altijd kkgoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolkquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Ik treed niet in conclaaf met @Caland .quote:
Ik vind hem soms ook eng.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik treed niet in conclaaf met @:Caland .
Dat vind ik maar heel soms lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolk
Ik weet van wie ik de volle laag wel of niet wil krijgen.quote:
Vooral Niels voegt echt wel wat toe. Dit weet heel veel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die sidekicks ook konden praten. Ik dacht dat die alleen maar 'hahahahahahah' deden.
doe mijn bestquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven typisch
Er zijn al genoeg anderen!!!
Zou je Celine raken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “En gaat hij Zwarte Piet nog in zijn gezicht trappen?”
CELINEGENOT @:zipportal
Wij trappen hier niet in. We weten dat je een proleet bent, maar hier vallen we niet voor. Volgende keer beter maat.quote:
Mietjequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat verslaafd?
Krijg hoofdpijn na een dag geen koffie.
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je Celine raken?
@:jr-style-93
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
hij is allergisch voor plasticquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)
quote:
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja smaakloze mensen vinden het vast mooi.
Door de oude ook heen gezakt gewoon die smerige bigquote:
Echt hé.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"
Echt, hoe zielig
Jij gelooft niet dat Caland voor zichzelf kan denken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat Stijn dat je deze grappen ten overvloede tegenkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
De ''Haha Jesus Corona heet Corona hahahaha'' woordgrappen moeten nog erger zijn dan de pandemie zelf.
Ik vind de shirts van willem 2 meestal wel nice.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal een review geven.
2/10
Ik vind het gewoon geen mooi shirt, René. Dat heeft verder weinig met het logo te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
hij scoort net zo lekker als het virus momenteelquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
De ''Haha Jesus Corona heet Corona hahahaha'' woordgrappen moeten nog erger zijn dan de pandemie zelf.
Ja jij komt altijd heel objectief over. Maakt ook niet uit verder.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooi shirt, René. Dat heeft verder weinig met het logo te maken.
Noem eens 3 uit-shirts van Ajax die je wel mooi vindt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooi shirt, René. Dat heeft verder weinig met het logo te maken.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat Stijn dat je deze grappen ten overvloede tegenkomt.
Kan toch gewoon je smaak niet zijn??quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
Ik het thuisshirt van Ajax ook. Uit maken ze er regelmatig een bende van.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de shirts van willem 2 meestal wel nice.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hoe hoog schat je de kans in dat @:caland bij een willekeurig Ajax shirt wel had gezocht dat hij het mooi vindt?
Natuurlijk, maar hoe hoog schat je de kans in dat @Caland bij een willekeurig Ajax shirt wel had gezegd dat hij het mooi vindt?quote:
@Tarado postte laatst zo'n mooi lichtblauw TDK shirt, die vond ik mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem eens 3 uit-shirts van Ajax die je wel mooi vindt?
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)eer-toe-bij-fc-portoquote:Hij scoort de eerste treffer voor FC Porto na de, jawel, coronapauze
Wtf, welke tools heeft hij nodig voor het vervangen van een wc-bril?quote:
Hij is nu eenmaal de sterkste persoonlijkheid in de SC dus daar wil ik me logischerwijs graag mee identificeren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig hoe jij altijd voor Caland opkomt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eer-toe-bij-fc-porto
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel eens hoor maar blijkbaar ziet de doelgroep dat toch anders, al zag ik net Man City uit en Arsenal uit voorbij komen in vergelijking daarmee is dat Ajax shirt een juweelquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik het thuisshirt van Ajax ook. Uit maken ze er regelmatig een bende van.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wtf, welke tools heeft hij nodig voor het vervangen van een wc-bril?
Pics?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens hoor maar blijkbaar ziet de doelgroep dat toch anders, al zag ik net Man City uit en Arsenal uit voorbij komen in vergelijking daarmee is dat Ajax shirt een juweel
Felle kleurtjes en clownprints doen het goed bij de jeugd blijkbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens hoor maar blijkbaar ziet de doelgroep dat toch anders, al zag ik net Man City uit en Arsenal uit voorbij komen in vergelijking daarmee is dat Ajax shirt een juweel
Is dit serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:31 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje corona.
[ afbeelding ]
Stukje menstruatie.
Ik weet toevallig een beetje welke stijl zijn voorkeur genoot omdat er laatst een polletje in het Feyenoord-topic stond over welke shirts je het mooiste vond. Dat was dat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, maar hoe hoog schat je de kans in dat @:caland bij een willekeurig Ajax shirt wel had gezegd dat hij het mooi vindt?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet toevallig een beetje welke stijl zijn voorkeur genoot omdat er laatst een polletje in het Feyenoord-topic stond over welke shirts je het mooiste vond. Dat was dat niet.
Ik vind het ook een oerlelijk shirt eerlijk gezegd, die van vorig seizoen of 2 jaar geleden vond ik dan persoonlijk mooier puur qua kleurstelling en print.
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vindt @:caland wel mooi
Behalve dat Celtic-shirtquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.
Dat heeft hij zojuist al gedaan dus die vraag hoef ik niet meer te beantwoorden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Felle kleurtjes en clownprints doen het goed bij de jeugd blijkbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft hij zojuist al gedaan dus die vraag hoef ik niet meer te beantwoorden.
Dat is ook gewoon een lijp shirt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had laatst een voetbalshirt aan tijdens het sporten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.
Ik heb van heel veel clubs die ik wel geinig vind shirts, denk 90% nooit gedragen.quote:
Dat past niet helemaal in mijn "jij vindt niks van Ajax mooi"-straatje, dus ik doe alsof dat nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
Ondertussen reageer je niet op mijn top3 Ajaxshirts.
baasquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een verfijnde smaak weten elkaar vaak feilloos te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig hoe jij altijd voor caland opkomt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met een verfijnde smaak weten elkaar vaak feilloos te vinden.
Andersom ook trouwens. Daarom zit jij constant met @:Scrummie2.1 opgescheept.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die elkaar vaak feilloos weten te vinden hebben een verfijnde smaak?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
eens, volwassenen die dat dragen zijn niet serieus te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso zijn voetbalshirts voor kinderen dus verder ook niet zo boeiend. Al vind ik dat felgele van Barca niet fijn om naar te kijken.
ajaxshirtoverjas.jpgquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, volwassenen die dat dragen zijn niet serieus te nemen
ARE YOU WATCHING KYRAN?!?!!?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
RIVM: slechts 2 nieuwe sterfgevallen, 3 ziekenhuisopnames
Op naar het JAAP-GOD topic
EN DE OVERHEID DOET NIETS!quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
De kerkklokken luiden hier (wederom). Ik word daar altijd erg onrustig van.
@aTypisch @Elanquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef Vissenkom3 het volgende:
Iemand nog tips voor het vinden van een betaalbare woning (koop of sociale huur)? Sta nu 5 jaar ingeschreven op woningnet en nog steeds op nummer 1837842594298
Gewoon eerst hard werken voor je kankergeld en dan een fatsoenlijk huis kopen. Niet afhankelijk willen zijn van anderen of instanties.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef Vissenkom3 het volgende:
Iemand nog tips voor het vinden van een betaalbare woning (koop of sociale huur)? Sta nu 5 jaar ingeschreven op woningnet en nog steeds op nummer 1837842594298
Volgens user @aTypisch stort de woningmarkt binnenkort helemaal in dus ik zou nog even wachten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef Vissenkom3 het volgende:
Niet voor iedereen een optie.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon eerst hard werken voor je kankergeld en dan een fatsoenlijk huis kopen. Niet afhankelijk willen zijn van anderen of instanties.
Zorgen dat je minimumloon krijgt en dan meteen villa kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef Vissenkom3 het volgende:
nopequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens user @:atypisch stort de woningmarkt binnenkort helemaal in dus ik zou nog even wachten.
Ook niet voor iedereen een optie.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan een partner zoeken. Dan kun je altijd wel een starterswoning kopen.
Tijd voor een vrachtwagenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik pak er even wat popcorn bij en ga dan lekker die comments lezen
Brb
Ik ben helemaal geen racistisch maar die Akwasi is wel een vervelende lul.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Brb
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, we hebben dat beiden nooit gezegd
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen racistisch maar die Akwasi is wel een vervelende lul.
maar ik denk niet dat dit gedoe goed is voor de woningmarkt neequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
het is ook wel een beetje janken hoor, hij is mad as hell en gooit er dan wat doms uitquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.
Ik ken hem alleen van Expeditie Robinson en daar was hij strontvervelend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.
Oh dat soort onzin kijk ik nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Expeditie Robinson en daar was hij strontvervelend.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit het gezicht-trap-evenement?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Brb
Ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat soort onzin kijk ik nooit. Was wel leuker zonder 'BN-ers'.
Zwart licht hebben wel wat leuke plaatjes uitgebracht vroegah.
*racistquote:
Zoals wel vaker de schuld van @onlogisch met zijn suggestieve manier van posten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Iets gezondere prijzen lijken me wel goed juist.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat dit gedoe goed is voor de woningmarkt nee
Bedankt voor de verbetering. Ik snapte er niks van.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk.
[..]
*racist
Hele vermoeiende discussie.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Even discussie bij Beau kijken. We zien alvast veel variatie aan tafel. (volledig donker)
ik begrijp sowieso niet dat Afrikanen hier zo'n grote smoel hebben zeker als ze kind/kleinkind van economische vluchtelingen zijn zoals hij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doet Ryan Babel daar?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje cringe, Beau was ook net te lief.
wutquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet dat Afrikanen hier zo'n grote smoel hebben zeker als ze kind/kleinkind van economische vluchtelingen zijn zoals hij.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Hij noemt zichzelf een woordkunstenaar.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jinek had die negers wel aangepakt. En zij haar na de aftiteling.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel hele eenzijdige tafel, was bij M ook al zo. Dan moet de presentator wel erg sterk zijn. (kan alleen Pauw imo)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Met uitzondering van Akwasi was ik het volledig eens met die drie jongens.
of wilfredgodquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel hele eenzijdige tafel, was bij M ook al zo. Dan moet de presentator wel erg sterk zijn. (kan alleen Pauw imo)
je impliceert dat je geen grote bek moet hebben als je ouders of voorouders hier naar toe zijn gekomen met economische motieven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
John de Bever.![]()
Pure cringe was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn uitleg was sowieso bullshit. Die bedreigingen waren zogenaamd woordspelingen. Rot op man.blablablabla
Dat was een mooi verzonnen verhaaltje ja. (niet dat ik zijn uitroep nou zo erg vind hoor)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Pure cringe was dat.
Zijn uitleg was sowieso bullshit. Die bedreigingen waren zogenaamd woordspelingen. Rot op man.
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je impliceert dat je geen grote bek moet hebben als je ouders of voorouders hier naar toe zijn gekomen met economische motieven?
ah okay, mee oneens welquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.
Dus er zijn gradaties op basis van afkomst m.b.t hoe grote bek je mag hebben? Godzijdank ben ik blank, blond haar en blauwe ogen zodat ik meer kritiek mag leveren dan mijn medemens van Afrikaanse komaf.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.
De schoonmaker bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de facilitair medewerker (een ZWARTE man) van mijn vorige werkgever van LinkedIn verwijderd, nu wil hij mij opnieuw toevoegen.
Ben ik een RACIST?
Niet zo erg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een mooi verzonnen verhaaltje ja. (niet dat ik zijn uitroep nou zo erg vind hoor)
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de facilitair medewerker (een ZWARTE man) van mijn vorige werkgever van LinkedIn verwijderd, nu wil hij mij opnieuw toevoegen.
Ben ik een RACIST?
Ik vind het ook een beetje een vreemde opmerking maar misschien begrijp ik Tarado verkeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er zijn gradaties op basis van afkomst m.b.t hoe grote bek je mag hebben? Godzijdank ben ik blank, blond haar en blauwe ogen zodat ik meer kritiek mag leveren dan mijn medemens van Afrikaanse komaf.
Weet ik eigenlijk niet, ben na de 'discussie' gaan slapen.quote:
Belastingadviseurquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ben na de 'discussie' gaan slapen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo erg?
Het is natuurlijk wachten tot een paar van zijn geflipte volgelingen dat advies letterlijk gaan opvolgen en ergens in december in Amsterdam West een zwarte piet dood trappen.
Daag me niet uitquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja hoor. Als dat ooit gaat gebeuren post ik nooit meer op FOK!. Overdrijf niet zo man.
het gaat even over die BLM, je kan kan jezelf als 2e generatie Afrikaanse immigrant toch niet gaan vergelijken met nazaten van NL slaven alleen omdat die ook zwart zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er zijn gradaties op basis van afkomst m.b.t hoe grote bek je mag hebben? Godzijdank ben ik blank, blond haar en blauwe ogen zodat ik meer kritiek mag leveren dan mijn medemens van Afrikaanse komaf.
Zal hier wel meevallen. (in de provincie dan) Wel zonde van al die mooie beelden in o.a. USA.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd wat er zaterdag allemaal in Engeland te gebeuren staat.
Die zooi kan wel eens gaan overwaaien.
jup, kutzooiquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd wat er zaterdag allemaal in Engeland te gebeuren staat.
Die zooi kan wel eens gaan overwaaien.
We noteren het even.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja hoor. Als dat ooit gaat gebeuren post ik nooit meer op FOK!. Overdrijf niet zo man.
dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat even over die BLM, je kan kan jezelf als 2e generatie Afrikaanse immigrant toch niet gaan vergelijken met nazaten van NL slaven alleen omdat die ook zwart zijn?
Die gaan heus geen ZP doodtrappen omdat meneer Akwasi het zegt. Maar als ik me vergis mag je me quoten en dan ga ik.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
We noteren het even.
Een klein deel van wat daar op De Dam stond is volkomen gestoord en zeker vatbaar voor dat soort oproepen.
En als het niet gebeurt vertrekt @Elanquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan heus geen ZP doodtrappen omdat meneer Akwasi het zegt. Maar als ik me vergis mag je me quoten en dan ga ik.
je haalt het uit het verband, zal het gebrek aan koolhydraten zijnquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig wel
tenzij je ouders over de grens zijn geboren, blijkbaar
Je zou hem nog gaan missen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het niet gebeurt vertrekt @:Elan
Deal!
Waar moet ik dan heen ze willen me nergens.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het niet gebeurt vertrekt @:Elan
Deal!
Dan doet hij het zelf wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef Buitendam het volgende:
Op dit moment is het nog niet gebeurd, dus @:Elan logt nu uit en mag pas terugkomen als het wél is gebeurd. Zie ik dit zo goed?
Dat lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef Buitendam het volgende:
Op dit moment is het nog niet gebeurd, dus @:Elan logt nu uit en mag pas terugkomen als het wél is gebeurd. Zie ik dit zo goed?
Daarom ben ik hier ook maatquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen ze willen me nergens.
Ja, maar hij stond er tenminste vanaf het begin af aan in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik die OP goed begrijp is jouw inbreng op zijn zachtst gezegd discutabel.
Coco. is gewoon een achterlijk varken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik die OP goed begrijp is jouw inbreng op zijn zachtst gezegd discutabel.
Er wordt hier niet geroddeld.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Coco. is gewoon een achterlijk varken.
Dit klopt niet, @Coco. heeft mij er pas later ingezet om mij te pesten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond er tenminste vanaf het begin af aan in.
Dat kan @:lange_lans niet zeggen
Ja bedanktquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:coco.
Of, zoals @:buitendam zou zeggen
@:coco
Er is vast wel ergens in de wereld een neger doodgeschopt vandaag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens in de wereld een neger doodgeschopt vandaag.
Beetje uitgebreide review hoor. Die 9/10 verklapt al dat je het een prima film vond.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima film.
9/10
@:lenny_leonard check deze review
Voor de analfabeten onder ons @Caland is dit waarschijnlijk wat een te lange review.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima film.
9/10
@:lenny_leonard check deze review
AND THE WHITE MAN MARCHES ONquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe die film wordt geadopteerd door racisten terwijl het de tegenovergestelde boodschap weergeeft.
Hoe gaat het met demonstraties in Friesland?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hier wel meevallen. (in de provincie dan) Wel zonde van al die mooie beelden in o.a. USA.
Dat zijn vaak de teringdebielen die halverwege zo'n film al in slaap zijn gevallen en zo het einde hebben gemist.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe die film wordt geadopteerd door racisten terwijl het de tegenovergestelde boodschap weergeeft.
Dit heb ik gister al verteld en hier heb je op gereageerd, maar; er is zaterdag een demonstratie in Leeuwarden. (hier in de dorpen vindt iedereen het doorgaans onzin, zijn ook weinig donkere mensen). De tegendemonstratie is afgelast omdat de initiatiefnemer met de dood werd bedreigd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met demonstraties in Friesland?
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Wat een domme conclusie zeg. Heb je de film niet kunnen volgen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.
Kan je beter racist blijven (volgens die film dan)
Ja en de 'neger' vermoordt de 'goodguy'.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.
Ja dat wist ik al, ik bedoel zijn er nog nieuwe in aantocht? of nog nieuwe calamiteiten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heb ik gister al verteld en hier heb je op gereageerd, maar; er is zaterdag een demonstratie in Leeuwarden. (hier in de dorpen vindt iedereen het doorgaans onzin, zijn ook weinig donkere mensen). De tegendemonstratie is afgelast omdat de initiatiefnemer met de dood werd bedreigd.
Komt hier toch weer dat oude zeer van Once upon a time in Hollywood bovendrijven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een domme conclusie zeg. Heb je de film niet kunnen volgen ofzo?
spoilers!quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zaterdag pas hé, zal wel niet veel gebeuren. Krijg er verder ook weinig van mee, lekker laten gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
JA dat wist ik al, ik bedoel zijn er nog nieuwe in de aantocht? of nog nieuwe calamiteiten.
Verstandigquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag pas hé, zal wel niet veel gebeuren. Krijg er verder ook weinig van mee, lekker laten gaan.
Je mist het punt. Een klein beetje maar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @GGMM hier heel serieus was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist het punt. Een klein beetje maar.
Volgens mij snapte iedereen dat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier heel serieus was.
Bij jou had ik er niet op gereageerd maar het is wel @GGMM die het zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier heel serieus was.
Hou je bek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij snapte iedereen dat.
Behalve Caland en Elan.
Die is altijd wel scherp op dit soort dingen. (vooral op twitter, daar blijven mensen ook maar reageren)quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou had ik er niet op gereageerd maar het is wel @:GGMM die het zegt.
In het tempo dat Vechain vandaag in de benen heeft zou dat wel eens de duur tot mijn pensioen kunnen worden.quote:
watquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
In het tempo dat Vechain vandaag in de benen heeft
Of je leert Nederlands?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik koop wel een woordenboek voor je. Of een hele fucking bibliotheek.
Of zoals forum admin @GGMM zou zeggen ; lanksquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus geeft @:onlogisch er flink van langs.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of zoals forum admin @:GGMM zou zeggen ; lanks
Beetje schaapjes houdenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moet jij met een kinderboerderij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje schaapjes houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haal even onze expert in voetbalshirts erbij.
@:lange_lans
Was je aan het voetballen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had laatst een voetbalshirt aan tijdens het sporten.
@:lange_lans dit kan toch niet?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond er tenminste vanaf het begin af aan in.
Dat kan @:lange_lans niet zeggen
Nee. Ik heb het druk. (eigen bedrijf)quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Pers er nog even een 4 op een rij uit voordat dit topic sluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |