Ik weet toevallig een beetje welke stijl zijn voorkeur genoot omdat er laatst een polletje in het Feyenoord-topic stond over welke shirts je het mooiste vond. Dat was dat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, maar hoe hoog schat je de kans in dat @:caland bij een willekeurig Ajax shirt wel had gezegd dat hij het mooi vindt?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet toevallig een beetje welke stijl zijn voorkeur genoot omdat er laatst een polletje in het Feyenoord-topic stond over welke shirts je het mooiste vond. Dat was dat niet.
Ik vind het ook een oerlelijk shirt eerlijk gezegd, die van vorig seizoen of 2 jaar geleden vond ik dan persoonlijk mooier puur qua kleurstelling en print.
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vindt @:caland wel mooi
Behalve dat Celtic-shirtquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.
Dat heeft hij zojuist al gedaan dus die vraag hoef ik niet meer te beantwoorden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Felle kleurtjes en clownprints doen het goed bij de jeugd blijkbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft hij zojuist al gedaan dus die vraag hoef ik niet meer te beantwoorden.
Dat is ook gewoon een lijp shirt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had laatst een voetbalshirt aan tijdens het sporten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik wel wat hebben ja, zou er alleen niet in gaan lopen maar dat heb ik sowieso bij voetbalshirts.
Ik heb van heel veel clubs die ik wel geinig vind shirts, denk 90% nooit gedragen.quote:
Dat past niet helemaal in mijn "jij vindt niks van Ajax mooi"-straatje, dus ik doe alsof dat nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
Ondertussen reageer je niet op mijn top3 Ajaxshirts.
baasquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een verfijnde smaak weten elkaar vaak feilloos te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig hoe jij altijd voor caland opkomt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met een verfijnde smaak weten elkaar vaak feilloos te vinden.
Andersom ook trouwens. Daarom zit jij constant met @:Scrummie2.1 opgescheept.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die elkaar vaak feilloos weten te vinden hebben een verfijnde smaak?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
eens, volwassenen die dat dragen zijn niet serieus te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso zijn voetbalshirts voor kinderen dus verder ook niet zo boeiend. Al vind ik dat felgele van Barca niet fijn om naar te kijken.
ajaxshirtoverjas.jpgquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, volwassenen die dat dragen zijn niet serieus te nemen
ARE YOU WATCHING KYRAN?!?!!?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
RIVM: slechts 2 nieuwe sterfgevallen, 3 ziekenhuisopnames
Op naar het JAAP-GOD topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |