Je krijgt weinig bijval.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:15 schreef GGMM het volgende:
Moeten er nu aparte kopjes komen omdat @:coco. zich schuldig voelt dat hij iemand vergeten is?
Ik vind dit heel verwarrend. De OP was ooit om met plezier naar te kijken en nu lijkt het één of ander politiek spel te worden.
Ik distantieer me daarom vanaf nu van deze OP.
Tegen discriminatie is misschien een betere verwoording.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch is iedereen racist maar er zijn gedragsregels om dat in goede banen te leiden
Ze hadden echte Hollandse nieuwequote:
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
@El-Stinho check deze gastquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
Nouja ik vind het wel lekker, ik had altijd maar een half theelepeltje suiker erin maar toch mis ik dat wel nog steeds. Had verwacht dat het sneller zou wennen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.
vind koffie nog altijd kkgoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolkquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Ik treed niet in conclaaf met @Caland .quote:
Ik vind hem soms ook eng.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik treed niet in conclaaf met @:Caland .
Dat vind ik maar heel soms lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolk
Ik weet van wie ik de volle laag wel of niet wil krijgen.quote:
Vooral Niels voegt echt wel wat toe. Dit weet heel veel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die sidekicks ook konden praten. Ik dacht dat die alleen maar 'hahahahahahah' deden.
doe mijn bestquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven typisch
Er zijn al genoeg anderen!!!
Zou je Celine raken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “En gaat hij Zwarte Piet nog in zijn gezicht trappen?”
CELINEGENOT @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |