Beetje uitgebreide review hoor. Die 9/10 verklapt al dat je het een prima film vond.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima film.
9/10
@:lenny_leonard check deze review
Voor de analfabeten onder ons @Caland is dit waarschijnlijk wat een te lange review.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima film.
9/10
@:lenny_leonard check deze review
AND THE WHITE MAN MARCHES ONquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe die film wordt geadopteerd door racisten terwijl het de tegenovergestelde boodschap weergeeft.
Hoe gaat het met demonstraties in Friesland?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hier wel meevallen. (in de provincie dan) Wel zonde van al die mooie beelden in o.a. USA.
Dat zijn vaak de teringdebielen die halverwege zo'n film al in slaap zijn gevallen en zo het einde hebben gemist.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe die film wordt geadopteerd door racisten terwijl het de tegenovergestelde boodschap weergeeft.
Dit heb ik gister al verteld en hier heb je op gereageerd, maar; er is zaterdag een demonstratie in Leeuwarden. (hier in de dorpen vindt iedereen het doorgaans onzin, zijn ook weinig donkere mensen). De tegendemonstratie is afgelast omdat de initiatiefnemer met de dood werd bedreigd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met demonstraties in Friesland?
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
Wat een domme conclusie zeg. Heb je de film niet kunnen volgen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.
Kan je beter racist blijven (volgens die film dan)
Ja en de 'neger' vermoordt de 'goodguy'.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die gast geeft racisme op omdat zijn broer dat zegt en wordt direct doorgeschoten.
Ja dat wist ik al, ik bedoel zijn er nog nieuwe in aantocht? of nog nieuwe calamiteiten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heb ik gister al verteld en hier heb je op gereageerd, maar; er is zaterdag een demonstratie in Leeuwarden. (hier in de dorpen vindt iedereen het doorgaans onzin, zijn ook weinig donkere mensen). De tegendemonstratie is afgelast omdat de initiatiefnemer met de dood werd bedreigd.
Komt hier toch weer dat oude zeer van Once upon a time in Hollywood bovendrijven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een domme conclusie zeg. Heb je de film niet kunnen volgen ofzo?
spoilers!quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zaterdag pas hé, zal wel niet veel gebeuren. Krijg er verder ook weinig van mee, lekker laten gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
JA dat wist ik al, ik bedoel zijn er nog nieuwe in de aantocht? of nog nieuwe calamiteiten.
Verstandigquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag pas hé, zal wel niet veel gebeuren. Krijg er verder ook weinig van mee, lekker laten gaan.
Je mist het punt. Een klein beetje maar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @GGMM hier heel serieus was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist het punt. Een klein beetje maar.
Volgens mij snapte iedereen dat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier heel serieus was.
Bij jou had ik er niet op gereageerd maar het is wel @GGMM die het zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier heel serieus was.
Hou je bek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij snapte iedereen dat.
Behalve Caland en Elan.
Die is altijd wel scherp op dit soort dingen. (vooral op twitter, daar blijven mensen ook maar reageren)quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou had ik er niet op gereageerd maar het is wel @:GGMM die het zegt.
In het tempo dat Vechain vandaag in de benen heeft zou dat wel eens de duur tot mijn pensioen kunnen worden.quote:
watquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
In het tempo dat Vechain vandaag in de benen heeft
Of je leert Nederlands?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik koop wel een woordenboek voor je. Of een hele fucking bibliotheek.
Of zoals forum admin @GGMM zou zeggen ; lanksquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus geeft @:onlogisch er flink van langs.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of zoals forum admin @:GGMM zou zeggen ; lanks
Beetje schaapjes houdenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moet jij met een kinderboerderij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje schaapjes houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haal even onze expert in voetbalshirts erbij.
@:lange_lans
Was je aan het voetballen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had laatst een voetbalshirt aan tijdens het sporten.
@:lange_lans dit kan toch niet?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond er tenminste vanaf het begin af aan in.
Dat kan @:lange_lans niet zeggen
Nee. Ik heb het druk. (eigen bedrijf)quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Pers er nog even een 4 op een rij uit voordat dit topic sluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |