Ik ben helemaal geen racistisch maar die Akwasi is wel een vervelende lul.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik pak er even wat popcorn bij en ga dan lekker die comments lezen
Brb
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, we hebben dat beiden nooit gezegd
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen racistisch maar die Akwasi is wel een vervelende lul.
maar ik denk niet dat dit gedoe goed is voor de woningmarkt neequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
het is ook wel een beetje janken hoor, hij is mad as hell en gooit er dan wat doms uitquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.
Ik ken hem alleen van Expeditie Robinson en daar was hij strontvervelend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kende hem van hiervoor al wel maar vind hem eigenlijk wel een prima spreker over het algemeen. Jammer dat hij dit nodig had.
Oh dat soort onzin kijk ik nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Expeditie Robinson en daar was hij strontvervelend.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit het gezicht-trap-evenement?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik pak er even wat popcorn bij en ga dan lekker die comments lezen
Brb
Ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat soort onzin kijk ik nooit. Was wel leuker zonder 'BN-ers'.
Zwart licht hebben wel wat leuke plaatjes uitgebracht vroegah.
*racistquote:
Zoals wel vaker de schuld van @onlogisch met zijn suggestieve manier van posten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik abuis, excuses. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Iets gezondere prijzen lijken me wel goed juist.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat dit gedoe goed is voor de woningmarkt nee
Bedankt voor de verbetering. Ik snapte er niks van.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk.
[..]
*racist
Hele vermoeiende discussie.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Even discussie bij Beau kijken. We zien alvast veel variatie aan tafel. (volledig donker)
ik begrijp sowieso niet dat Afrikanen hier zo'n grote smoel hebben zeker als ze kind/kleinkind van economische vluchtelingen zijn zoals hij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doet Ryan Babel daar?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje cringe, Beau was ook net te lief.
wutquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet dat Afrikanen hier zo'n grote smoel hebben zeker als ze kind/kleinkind van economische vluchtelingen zijn zoals hij.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Hij noemt zichzelf een woordkunstenaar.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje cringe, Beau was ook net te lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |