Ik ga zo visje halen, want het is donderdagquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
Te twijfelen om zo al een visje te halen
Is alleen nog geen vrijdag, hmm.
En dan sta je ook niet in de OP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Zou vandaag toch best redelijk weer worden? Wat een 2K weer!
Gewoon lekker naar de pico gaan dan toch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Zou vandaag toch best redelijk weer worden? Wat een 2K weer!
Prima weer om lekker buiten te blijven sporten totdat de sportscholen open gaanquote:
Dan komt ze bij hem, 'Hai knapperd!', deze bril dragend:quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iefd-op-andere-vrouw
Dirkgod.
weet ik nog niet, is 2kg dus doe denk ik 2 bereidingen, vanavond beetje teppanyaki stijl en dan morgen (misschien zaterdag) het dikke gedeelte op de huid gebakken met beurre blanc, is altijd lekker.quote:
Ook nog een mede psv-fan die deze OP heeft gemaakt. Ik zou woest zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Prima TT.
(Waarom sta ik niet in de op? Is dit een hint?)
Woest niet per se. Wel heel erg teleurgesteld. @Coco.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog een mede psv-fan die deze OP heeft gemaakt. Ik zou woest zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Woest niet per se. Wel heel erg teleurgesteld. @:coco.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:48 schreef Coco. het volgende:
Ik wacht op "waarom sta ik naast user x" "ik wil tussen user y en z" "waarom sta ik niet in de OP?"
Ik wilde eerst toestemming van @Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat Lans niet in de Op staat maar Elan en Wereldgozer wel.
Schei nou eens uit tegen @Wereldgozerquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutsmoes!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst toestemming van @:Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.
Oh dat vroeg je verder aan niemand anders.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst toestemming van @:Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.
Zelfs Error staat er in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Dat over Elan vond je wel oke?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schei nou eens uit tegen @:Wereldgozer
Oké, die jongen die tennist, maar jij hebt ook zo je dingen.
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?quote:
Dat vroeg je moeder ook vannachtquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik al klaar was?
Goede vraag, terechte vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Institutioneel racisme bestaat dus gewoon echt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook vannacht
@:wereldgozer @:elan check deze grap
[..]
Hier ging iets helemaal de mist in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok de ECHTE reden is, ik ging gewoon het lijstje af in het topic. Dat verklaart ook de volgorde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Waarom haal je het dan weer weg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal begrijpt Elan grappen pas na 2 keer dus vandaar
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Je kunt mensen niet alles voorkauwen in het leven. Ik ben daar bij @onlogisch ook mee gestopt. (normaal zou ik Scrummie taggen en hopen dat hij boos wordt maar dat is een beetje laf als hij een ban heeft)quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk had ik zoiets van dat is toch echt zijn probleem
@Lange_Lans kan jij hier opheldering over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh geen idee, dacht altijd dat hij niet blank is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |