Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?quote:
Dat vroeg je moeder ook vannachtquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik al klaar was?
Goede vraag, terechte vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Institutioneel racisme bestaat dus gewoon echt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook vannacht
@:wereldgozer @:elan check deze grap
[..]
Meestal begrijpt Elan grappen pas na 2 keer dus vandaarquote:
Hier ging iets helemaal de mist in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok de ECHTE reden is, ik ging gewoon het lijstje af in het topic. Dat verklaart ook de volgorde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Waarom haal je het dan weer weg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal begrijpt Elan grappen pas na 2 keer dus vandaar
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Ja uiteindelijk had ik zoiets van dat is toch echt zijn probleemquote:
Is dit omdat hij tennist?quote:
Je kunt mensen niet alles voorkauwen in het leven. Ik ben daar bij @onlogisch ook mee gestopt. (normaal zou ik Scrummie taggen en hopen dat hij boos wordt maar dat is een beetje laf als hij een ban heeft)quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk had ik zoiets van dat is toch echt zijn probleem
@Lange_Lans kan jij hier opheldering over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh geen idee, dacht altijd dat hij niet blank is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |