Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?quote:
Dat vroeg je moeder ook vannachtquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik al klaar was?
Goede vraag, terechte vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Institutioneel racisme bestaat dus gewoon echt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook vannacht
@:wereldgozer @:elan check deze grap
[..]
Hier ging iets helemaal de mist in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok de ECHTE reden is, ik ging gewoon het lijstje af in het topic. Dat verklaart ook de volgorde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet bij Personae non grata?
Waarom haal je het dan weer weg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal begrijpt Elan grappen pas na 2 keer dus vandaar
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Lans staat er niet in vanwege zijn kleurtje denk ik. (moderators durfde Coco er niet uit te laten)
Je kunt mensen niet alles voorkauwen in het leven. Ik ben daar bij @onlogisch ook mee gestopt. (normaal zou ik Scrummie taggen en hopen dat hij boos wordt maar dat is een beetje laf als hij een ban heeft)quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk had ik zoiets van dat is toch echt zijn probleem
@Lange_Lans kan jij hier opheldering over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh geen idee, dacht altijd dat hij niet blank is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |