Omdat ik mensen ook inwerk ben ik uitgenodigd om in de eerste testfase van weer naar kantoor gaan mee te doen. Maar is vrijwillig.quote:
ik ook?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:23 schreef Doublepain het volgende:
Als ik ooit een appartementje in hartje Sevilla heb gekocht ben je altijd welkom @:El-stinho
Gaan we naar BetisGod en Sevilla
Op donderdag 11 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
kom ik niet eens binnenquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso maat, wij maken club Utopia onveilig samen
Spanje is goedkoperquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[[ afbeelding ] Op donderdag 11 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
stelling:
portugal is chiller dan spanje
Zeker wel, het stikt van toeristen die ze leegtrekken. Aan Spanjaarden verdienen ze weinig aan in clubsquote:
Malaga, Cordoba, Sevilla, Granada, Cadiz....quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeker, maar de rest van Andalusië is ook mooi.
Geef mij maar palendansclubs in Boekarestquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker wel, het stikt van toeristen die ze leegtrekken. Aan Spanjaarden verdienen ze weinig aan in clubs
In Budapest ben ik in de bar geweest waar Kees werd opgelicht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef mij maar palendansclubs in Boekarest
Hahaha echtquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Budapest ben ik in de bar geweest waar Kees werd opgelicht.
Kan het me niet herinneren hoeveel precies, we waren ook met velen. Was niet goedkoop dat weet ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha echt
Ben je ook opgelicht daar
de gogo girls in Sunny beach was ook genotquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren hoeveel precies, we waren ook met velen. Was niet goedkoop dat weet ik wel.
Preciesquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Malaga, Cordoba, Sevilla, Granada, Cadiz....
Taaltje is wel iets lastiger
Opzich wel eens. Ik vind het alleen echt een verschrikkelijke taal om aan te moeten horen (ook ten opzichte van Spaans)quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in mijn beperkte ervaring zijn ze in Portugal een stuk aardiger tegen die kutbuitenlanders
Wel op vooruit gegaan maar nou niet echt een lekker wijf of zo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iefd-op-andere-vrouw
Dirkgod.
Zou het er wel op kunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel op vooruit gegaan maar nou niet echt een lekker wijf of zo.
quote:
Ah, hij valt wél op vrouwen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
Dirkgod.
Zou haar neukenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
Dirkgod.
Doet me denken aan dat neukertje van Marco Borsato, Iris Hond of zoquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel op vooruit gegaan maar nou niet echt een lekker wijf of zo.
Zou haar ook doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat neukertje van Marco Borsato, Iris Hond of zo
Typisch zo'n feministische grachtengordelsnol.
niet verkeerdquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iris Hond, het neukertje van Borsato 10 jaar geleden.
Hoezo 10 jaar geledenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iris Hond, het neukertje van Borsato 10 jaar geleden.
kut boomer ben je ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
ging niet helemaal goed met m'n crème brulee brander aansluiten, voel me nu een beetje 40/45
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
ging niet helemaal goed met m'n crème brulee brander aansluiten, voel me nu een beetje 40/45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |