Ik ga zo visje halen, want het is donderdagquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
Te twijfelen om zo al een visje te halen
Is alleen nog geen vrijdag, hmm.
En dan sta je ook niet in de OP.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Zou vandaag toch best redelijk weer worden? Wat een 2K weer!
Gewoon lekker naar de pico gaan dan toch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Zou vandaag toch best redelijk weer worden? Wat een 2K weer!
Prima weer om lekker buiten te blijven sporten totdat de sportscholen open gaanquote:
Dan komt ze bij hem, 'Hai knapperd!', deze bril dragend:quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iefd-op-andere-vrouw
Dirkgod.
weet ik nog niet, is 2kg dus doe denk ik 2 bereidingen, vanavond beetje teppanyaki stijl en dan morgen (misschien zaterdag) het dikke gedeelte op de huid gebakken met beurre blanc, is altijd lekker.quote:
Ook nog een mede psv-fan die deze OP heeft gemaakt. Ik zou woest zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Prima TT.
(Waarom sta ik niet in de op? Is dit een hint?)
Woest niet per se. Wel heel erg teleurgesteld. @Coco.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog een mede psv-fan die deze OP heeft gemaakt. Ik zou woest zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Woest niet per se. Wel heel erg teleurgesteld. @:coco.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:48 schreef Coco. het volgende:
Ik wacht op "waarom sta ik naast user x" "ik wil tussen user y en z" "waarom sta ik niet in de OP?"
Ik wilde eerst toestemming van @Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat Lans niet in de Op staat maar Elan en Wereldgozer wel.
Schei nou eens uit tegen @Wereldgozerquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutsmoes!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst toestemming van @:Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.
Oh dat vroeg je verder aan niemand anders.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst toestemming van @:Lange_Lans voordat ik hem zomaar in een OP gooi.
Zelfs Error staat er in.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Dat over Elan vond je wel oke?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schei nou eens uit tegen @:Wereldgozer
Oké, die jongen die tennist, maar jij hebt ook zo je dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |