Doe maar post 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Post 25 maar weer de TT?
@:muskusboktor57
#FemkeMattersquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Post 25 maar weer de TT?
@:muskusboktor57
Stringer Bellquote:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 07:11:48Goedemorgen https://t.co/NVIGT2IwKB reageer retweet
Mogequote:Op woensdag 10 juni 2020 08:20 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 07:11:48Goedemorgen https://t.co/NVIGT2IwKB reageer retweet
Hardop gelachentwitter:voetbalgeneuzel twitterde op woensdag 10-06-2020 om 08:55:47Hij zwom eerst zijn dobber voorbij. Toen werd het persoonlijk. https://t.co/s1GVoVTBlq reageer retweet
moarnquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:20 schreef Caland het volgende:
Geen ochtendmens denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
moarn
Ik zie nog geen reactie van Marian!
quote:
twitter:marian070249 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 10:23:28Zwaai zwaai @Kraan_Zalmhaven https://t.co/cgUa3RGmKV reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:31 schreef Coco. het volgende:
[..]twitter:marian070249 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 10:23:28Zwaai zwaai @:Kraan_Zalmhaven https://t.co/cgUa3RGmKV reageer retweet
genottwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 07:56:57Alweer een vliegende hoogwerker https://t.co/8BaPC7vVKX reageer retweet
Wat een baanquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]genottwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 07:56:57Alweer een vliegende hoogwerker https://t.co/8BaPC7vVKX reageer retweet
Denk nog bijzonder goed. Als ik andere lonen in de bouw zie.quote:
Lekker man. Telefoontje met Netflix op. Af & toe wat verplaatsen met die kraan van je. Een fantastisch uitzicht, droog en een dikke middelvinger naar al die andere sukkels op de bouwplaats die verrot regenenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Telefoontje met Netflix op. Af & toe wat verplaatsen met die kraan van je. Een fantastisch uitzicht, droog en een dikke middelvinger naar al die andere sukkels op de bouwplaats die verrot regenen
Beter gewoon zakken vullen in de financiële sector, ja toch?quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk nog bijzonder goed. Als ik andere lonen in de bouw zie.
Als je echt goed geld wil verdienen moet je een beetje handig zijn tegenwoordig. Aanbod aan die kant wordt steeds minder. Zie dat ook al bij hypotheken en in de wat duurdere wijken. Wonen 'simpele' stucadoortjes/hoveniers tegenwoordig massaal naast artsen enzulks.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon zakken vullen in de financiële sector, ja toch?
Hard werken voor je geld
Debielen.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Telefoontje met Netflix op. Af & toe wat verplaatsen met die kraan van je. Een fantastisch uitzicht, droog en een dikke middelvinger naar al die andere sukkels op de bouwplaats die verrot regenen
Mooie plaat is datquote:Op woensdag 10 juni 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
En je hebt bij het lunchen ook prima uitzicht.
[ afbeelding ]
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 11:37:34Zo ziet mijn huiskamer met camera en computer er uit https://t.co/pS4IkvE0Pf reageer retweet
Die linker krijgt een snuif aangeboden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die zeggen; 'we mogen weer'.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 10-06-2020 om 11:37:34Zo ziet mijn huiskamer met camera en computer er uit https://t.co/pS4IkvE0Pf reageer retweet
Even een rullevante vraag gesteldquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die zeggen; 'we mogen weer'.
Deze hangt in mijn huiskamerquote:Op woensdag 10 juni 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon door een gat naar beneden poepen, lekker man.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die man kan gewoon naar beneden hoor.
Ja natuurlijk. Maar erg handig is het niet als je 70 meter naar beneden moet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die man kan gewoon naar beneden hoor.
Gewoon 's ochtends schijten dus.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar erg handig is het niet als je 70 meter naar beneden moet.
Het zou me verbazen als je dat kan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het volgende keer spellen voor je .
Ik eet de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar crackers, geen brood meerquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een cracker, met kaas. Vergeten er brood uit te halen. Nou ja dat vind ik eigenlijk de taak van mijn vriendin dus zij is het vergeten.
quote:
quote:On June 10, 2020, we will #ShutDownAcademia, #ShutDownSTEM, and #Strike4BlackLives.
In the wake of the most recent murders of Black people in the US, it is clear that white and other non-Black people have to step up and do the work to eradicate anti-Black racism. As members of the global academic and STEM communities, we have an enormous ethical obligation to stop doing “business as usual.” No matter where we physically live, we impact and are impacted by this moment in history.
Our responsibility starts with our role in society. In academia, our thoughts and words turn into new ways of knowing. Our research papers turn into media releases, books and legislation that reinforce anti-Black narratives. In STEM, we create technologies that affect every part of our society and are routinely weaponized against Black people.
Black academic and Black STEM professionals are hurting because they exist in and are attacked by institutional and systemic racism. Black people have been tirelessly working for change, alongside their Indigenous and People of Color allies. For Black academics and STEM professionals, #ShutDownAcademia and #ShutDownSTEM is a time to prioritize their needs— whether that is to rest, reflect, or to act— without incurring additional cumulative disadvantage.
Those of us who are not Black, particularly those of us who are white, play a key role in perpetuating systemic racism. Direct actions are needed to stop this injustice. Unless you engage directly with eliminating racism, you are perpetuating it. This moment calls for profound and meaningful change. #ShutDownAcademia and #ShutDownSTEM is the time for white and non-Black People of Color (NBPOC) to not only educate themselves, but to define a detailed plan of action to carry forward. Wednesday June 10, 2020 will mark the day that we transition into a lifelong commitment of actions to eradicate anti-Black racism in academia and STEM. We join with members of Particles for Justice in calling for a #Strike4BlackLives.
To be clear: #ShutDownSTEM is aimed at the broad research community who is not directly participating in ending the global pandemic, COVID-19. If your daily activities are directly helping us end this global crisis, we send our sincerest gratitude. The rest of us, we need to get to work.
Share your detailed plans and actions with the global community using the hashtags #ShutDownSTEM and #ShutDownAcademia.
Our collective efforts will lead to eradicating anti-Black racism because Black lives depend on it.
Je kunt beter de mantelzorg aan je moeder over laten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een cracker, met kaas. Vergeten er brood uit te halen. Nou ja dat vind ik eigenlijk de taak van mijn vriendin dus zij is het vergeten.
En jij de grappen aan iemand die wel zonder moeite een zin kan typen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter de mantelzorg aan je moeder over laten.
Ben niet zo incompetent dat ik constant spelfouten maak.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij de grappen aan iemand die wel zonder moeite een zin kan typen.
Prima comeback.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakke comebackquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet zo incompetent dat ik constant spelfouten maak.
Zelfs niet als ik onverhoopt emotioneel of boos zou worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet zo incompetent dat ik constant spelfouten maak.
Zelfs niet als ik onverhoopt emotioneel of boos zou worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter de mantelzorg aan je moeder over laten.
Uh goeiequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oke charlottequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Denk vanavond zonnebankje pakken
Ben een beetje futloos :$
Pauper.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Beetje voorbruinen maatquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga gewoon in de zon zitten dit weekend man.
Oh ik ben al redelijk bruin. Al is het wel veel minder dan andere jaren, toch veel minder buiten.quote:
tokkiequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Wordt het weer mooi weer ja?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga gewoon in de zon zitten dit weekend man.
ik haal op de markt wel eens van die koolhydraatarme crackers, bestaande uit zaden en karton (of iets wat er op lijkt)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar crackers, geen brood meer
@:atypisch
Gewoon volkoren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik haal op de markt wel eens van die koolhydraatarme crackers, bestaande uit zaden en karton (of iets wat er op lijkt)
Ja, hier wel kans op onweer maar vrijdag en zaterdag ziet er prima uit. (en ik ben vrijdag vrijquote:
jup, hoef je niet meer te eten maar alleen VET tokens stakenquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat.
Over een paar jaar staan deze eitjes op de blockchain van Vechain. Leuk hé
vrijdag gaat het gebeuren, m'n terras experimentquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, hier wel kans op onweer maar vrijdag en zaterdag ziet er prima uit. (en ik ben vrijdag vrij)
Voor hoeveel uren heb je/ moet je reserveren?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrijdag gaat het gebeuren, m'n terras experiment
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb in een week tijd al 3 glazen gesloopt
dat doe ik niet, ga er gewoon heen en als het kan ga ik zitten maar ga niet reserveren dan is de lol er al afquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor hoeveel uren heb je/ moet je reserveren?
Je opmerking was tegen @GGMM dus waarom zou ik met een counter moeten komen? (counteraanval =tegenaanval)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Regionale spreektaal maat.
Maar ff, lekkere counter
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.
Ik kan maar 1 ding tegelijk blijkt, een glas in de kast zetten en ondertussen en ander uit de vaat pakken is niet voor mij gemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.
Oh dat is hier wel verplicht in ieder geval. (niet dat het bij mijn stamkroeg een probleem is verder, zijn toch zelden meer dan 30 mensen maar we moeten wel reserveren)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik niet, ga er gewoon heen en als het kan ga ik zitten maar ga niet reserveren dan is de lol er al af
Ach scherven brengen geluk zeggen ze toch.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding tegelijk blijkt, een glas in de kast zetten en ondertussen en ander uit de vaat pakken is niet voor mij gemaakt
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kastquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach scherven brengen geluk zeggen ze toch.
Die 13 inch kast?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kast
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat is hier wel verplicht in ieder geval. (niet dat het bij mijn stamkroeg een probleem is verder, zijn toch zelden meer dan 30 mensen maar we moeten wel reserveren)
Oh dat is wel prima nog dan, verwacht wel drukte met het mooie weer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.
Omdat jij zijn mantelzorger bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je opmerking was tegen @:ggmm dus waarom zou ik met een counter moeten komen? (counteraanval =tegenaanval)
Ik zag het wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat jij zijn mantelzorger bent.Als René even vastloopt ergens of het weer eens niet kan volgen ben jij er (bijna) altijd om zijn hachje te redden.
Nouja heel soms ook @:Scrummie2.1 , maar die maakt de situatie vaak alleen nog maar pijnlijker. Met zulke vrienden heb je eigenlijk geen vijanden meer nodig.
Is je maat er al uit de VSquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.
September volle stadionsquote:De kans is groot dat er begin juli al supporters aanwezig zijn bij wedstrijden op het hoogste niveau in Spanje. De aanstaande versoepeling van maatregelen vanuit de overheid biedt mogelijkheden voor La Liga.
In Spanje schakelt de regering nu het zwaartepunt van de coronacrisis achter de rug lijkt telkens op in niveaus. Cadena Cope meldt dat een van de volgende fases die waarschijnlijk eind juni ingaat supporters al de mogelijkheid geeft om weer naar het stadion te gaan. Clubs kunnen de deuren dan openen, maar er is wel sprake van een gelimiteerde bezetting. Dertig procent van het stadion mag gevuld zijn, zodat fans afstand van elkaar kunnen houden.
Dat betekent dat we met de grote stadions in La Liga dit seizoen nog flinke toeschouwersaantallen kunnen zien. Zo speelt koploper Barcelona in de midweek van dinsdag 30 juni en woensdag 1 juli thuis tegen Atlético Madrid. Mocht de versoepeling doorgaan, dan zijn er mogelijk alweer dertigduizend toeschouwers welkom in Camp Nou.
BLACKLIVEDquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kast
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
September volle stadions
@:atypisch @:kapiteintje(RIP)
Terrasje gepakt paar keer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij alweer naar de horeca geweest?
ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
September volle stadions
@:atypisch @:kapiteintje(RIP)
samequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Terrasje gepakt paar keer.
Scheelt dat je hier ook niet hoeft te reserveren maar gewoon naar binnen kunt lopen als je ziet dat er plek is.
Jij mist het kijken naar Schwaab en Bandé?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Man man man zijn dit nou VBL users?
Lekker man.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Nee ik mis het ook niet echt, maar ik wilde een discussie aanwakkeren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mist het kijken naar Schwaab en Bandé?
VERWACHT BEZORGMOMENTquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Dat zal voor 90% geldenquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.
Ik vind het vooral jammer dat we geen EK/OS hebben, dat is altijd wel genot.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik mis het ook niet echt, maar ik wilde een discussie aanwakkeren.
Ja, en dan die haxball potjes in de rust. Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat we geen EK/OS hebben, dat is altijd wel genot.
Was ook niet verkeerd bedoeld of zo maar jij bent er altijd wel vrij duidelijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal voor 90% gelden
Het is toch voor vrijwel iedereen een dag weg/familie of vrienden die je daar ziet
Ken maar weinig mensen die echt alleen om het voetbal komen en verder niks.
Ik vind amateur potjes altijd wel leuk, en dan in de rust in de kantine blijven hangen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap op mijn beurt weer niet hoe mensen heel geboeid naar voetbal kunnen kijken maar nooit een stadion van binnen zien zoals @:el-stinho
Denk dat ik daar niet genoeg echte liefhebber voor ben, wel respect voor
Ja, die gasten bouwen hun eigen huis, verkopen dat maximaal en starten nog een keer opnieuw.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je echt goed geld wil verdienen moet je een beetje handig zijn tegenwoordig. Aanbod aan die kant wordt steeds minder. Zie dat ook al bij hypotheken en in de wat duurdere wijken. Wonen 'simpele' stucadoortjes/hoveniers tegenwoordig massaal naast artsen enzulks.
Ja dat scheelt qua wedstrijdbeleving (en niveau trouwens) echt niet zoveel met mijn wedstrijdbezoekquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind amateur potjes altijd wel leuk, en dan in de rust in de kantine blijven hangen.
Die gozer heeft volgens mij zeeën van tijd en amper een sociaal leven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap op mijn beurt weer niet hoe mensen heel geboeid naar voetbal kunnen kijken maar nooit een stadion van binnen zien zoals @:el-stinho
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat scheelt qua wedstrijdbeleving (en niveau trouwens) echt niet zoveel met mijn wedstrijdbezoek
ik heb altijd het idee dat mensen die voetbal alleen van tv hebben toch het inzicht in de 3e dimensie missenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Nouja zo heb je best veel gasten die in het weekend veel potjes kijken en dat ook een beetje kapotanalyseren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer heeft volgens mij zeeën van tijd en amper een sociaal leven.
Dat en misschien des te knapperquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat mensen die voetbal alleen van tv hebben toch het inzicht in de 3e dimensie missen
ik ga al tijden niet meer en ik mis het gaan niet hoor, kijk het toch vrij veel op tv.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat en misschien des te knapper
Ik denk dat ik heel snel genoeg zou hebben van voetbal als ik er niet meer naartoe kan gaan
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al tijden niet meer en ik mis het gaan niet hoor, kijk het toch vrij veel op tv.
Frank de Boer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik kunnen niet wachten!
ik zat zelf toen al (te)veel in Brazilië en een heel goed bod op de stoelen die ik had, business seats zijn kostbaar, zeker als je niet gaatquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat zelf toen al (te)veel in Brazilië en een heel goed bod op de stoelen die ik had, business seats zijn kostbaar, zeker als je niet gaat
Moet je dan niet heel lang op een wachtlijst staan of valt dat mee?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je dan niet heel lang op een wachtlijst staan of valt dat mee?
had ik toen ook nog (2) samen met een maat van me alleen maakte ik er nooit gebruik van op een paar keer na dus hebben we maar besloten om ze op te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?
Ja daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik toen ook nog (2) samen met een maat van me alleen maakte ik er nooit gebruik van op een paar keer na dus hebben we maar besloten om ze op te geven.
Ik moet ook zeggen dat als je business gewend bent met alles wat erbij komt dan is het moeilijk weer aan de de andere kant zitten
Nee, bij Feyenoord is er geen wachtlijst. Ja na het kampioensjaar en op sommige vakken kom je er wat moeilijker tussen. Maar aangezien het grotendeels ongenummerd is boeit dat ook niet heel veel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een beetje vergelijkbaar met Feyenoord zijn toch?
Goed dat we ondanks visieverschillen met elkaar overweg kunnen, maat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Oh dat valt mee dan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, bij Feyenoord is er geen wachtlijst. Ja na het kampioensjaar en op sommige vakken kom je er wat moeilijker tussen. Maar aangezien het grotendeels ongenummerd is boeit dat ook niet heel veel.
Zag je de sneer van @Elan ook?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat we ondanks visieverschillen met elkaar overweg kunnen, maat.
@El-Stinho is een verstandige jongen die reageert daar niet op.quote:
Ik hoef niet op elke sneer in te gaanquote:
was bij uitwedstrijden ook leuk de businessclubquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen
Ja, wij maken er een sport van om bij uitwedstrijden de businessclubs binnen te komen. Je wil niet weten hoe opvallend makkelijk dat gaat zo nu en dan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
was bij uitwedstrijden ook leuk de businessclub
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef niet op elke sneer in te gaan.
Goffetomme.quote:Bezorgtijd nog onbekend
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
NanningaGODquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:43 schreef Coco. het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)eprotest-in-zuidoost
Livestream: Spoeddebat met Halsema over demonstratie op de Dam
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
BLM Subforum allen.
FB / Nieuw subforum
Heeft @:GGMM hier ook een mening over?
Ik dacht toch echt even dat dat wel een goede trainer zou wordenquote:
Komt nog wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt even dat dat wel een goede trainer zou worden
Kan natuurlijk nog.
Lijkt hij mij iets te eigenwijs voor. En als het nog 1x mis gaat ben je wel klaar eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nog.
Het is niet zo dat ik 10 wedstrijden geconcentreerd ga zitten kijken, natuurlijk. Denk dat ik naar max 3 a 4 wedstrijden echt goed wil kijken. Maar ik heb niet het idee dat ik er minder inlevingsvermogen bij andere mensen van krijg, of zo. Wedstrijden van Sevilla, Athletic Club, Betis in eigen huis doen automatisch al meer met me dan elke andere hapsnapwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat en misschien des te knapper
Ik denk dat ik heel snel genoeg zou hebben van voetbal als ik er niet meer naartoe kan gaan
Op naar het BLM subforum!quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
BLM Subforum allen.
FB / Nieuw subforum
Heeft @:GGMM hier ook een mening over?
WOEST.twitter:rivm twitterde op woensdag 10-06-2020 om 13:54:28Vanaf nu melden wij op Twitter alleen nog op dinsdag de #COVID19-cijfers. Op de dinsdag hebben wij het meest complete beeld van de week ervoor. Op de website staan nog wel de dagelijkse cijfers, zie: https://t.co/2k1aOyBL1c https://t.co/Vr0hSZ9LYk reageer retweet
had ik ook wel verwacht maar toch iets teveel naar z'n schoonpa geluisterd tactisch gezien en sociale intelligentie ontbreekt een beetje bij hemquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nog.
Ja het was als voetballer al regelmatig een heel gefrustreerd mannetje, maar wel een slimme speler.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik ook wel verwacht maar toch iets teveel naar z'n schoonpa geluisterd tactisch gezien en sociale intelligentie ontbreekt een beetje bij hem
even wat rust tussendoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:55 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.twitter:rivm twitterde op woensdag 10-06-2020 om 13:54:28Vanaf nu melden wij op Twitter alleen nog op dinsdag de #COVID19-cijfers. Op de dinsdag hebben wij het meest complete beeld van de week ervoor. Op de website staan nog wel de dagelijkse cijfers, zie: https://t.co/2k1aOyBL1c https://t.co/Vr0hSZ9LYk reageer retweet
doe niet zo uit de hoogte johquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik 10 wedstrijden geconcentreerd ga zitten kijken, natuurlijk. Denk dat ik naar max 3 a 4 wedstrijden echt goed wil kijken. Maar ik heb niet het idee dat ik er minder inlevingsvermogen bij andere mensen van krijg, of zo. Wedstrijden van Sevilla, Athletic Club, Betis in eigen huis doen automatisch al meer met me dan elke andere hapsnapwedstrijd.
Twitter is niet het meest representatieve op de aardbol, maar ik vind het dan grappig om debat te zien rond bijvoorbeeld een Gravenberch die gewoon oprecht kutwedstrijden speelt. Ik ben meer rationeel, maar ik heb totaal geen moeite met emotionele meningen (vaak mensen die naar het stadion gaan).
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
even wat rust tussendoor
[ afbeelding ]
Hij doet meer uit de breedte.quote:
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagdquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Robin Hood is uit.
De politie heeft op dinsdag 9 juni omstreeks 16.30 uur met ondersteuning van een politiehond een man aangehouden in een woning in Amsterdam Noord. De man wordt ervan verdacht met een kruisboog te hebben geschoten in de richting van grondwerkers die op dat moment aan het werk waren in de Notenstraat.
Dat was toch een gewone boog?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Oh, zit daar een verschil in ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toch een gewone boog?
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Gegoogled, gelachen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Terugquote:
Ik zit ook aan bakkie nummer 2 nuquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Ik wist wel wat een flail was, is strijdvlegel gewoon de vertaling!quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Bijna. Nespresso.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Ons kantoor in Papendrecht of all places gaat sluiten
@:onlogisch
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga mijn eerste espresso van de dag tappen.
Je weet waar de RO voor staat?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.
BOOMquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien je bloodelf warriorknight van warcraft of die ook niet?
Kanjer is altijd een goed idee makker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik neem overigens wel een KANJER bij mijn koffie. Dat heb ik wel verdiend.
stroopwafel als pre-workout mealquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Zeker. Van een KANJER wordt iedereen kanjerblij (mijn autocorrect maakte hier kankervrij van lol).quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kanjer is altijd een goed idee makker.
Wat laatquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om 21.00 uur sporten, toevallig.
dan is het een beetje vroeg om die simpele suikers in te brengenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om 21.00 uur sporten, toevallig.
Dat bepaal jij toch niet of wel?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Dat kan je beter iets eerder doen
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Van een KANJER wordt iedereen kanjerblij (mijn autocorrect maakte hier kankervrij van lol).
@Happel zou hier trots op zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Sankerlui zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AutocorrectGod.
Bij mij maakt ie van Dankerlui (speler W2) ook altijd wat anders.
Is Kim welkom in de SC?twitter:KimBoon94 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 14:29:35Gekwetst worden hoort bij het leven. Grow a pair, in plaats van altijd maar huilen en slachtoffer spelen. reageer retweet
User @maxi-mus kan dit wel opzoekenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?
eens maar als mijn sportschool zei dat ik om 21uur alleen kon trainen deed ik het ookquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Jouw sportschool kan praten?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar als mijn sportschool zei dat ik om 21uur alleen kon trainen deed ik het ook
Dat was op een zaterdag of een vrijdagquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?
..Ik ben om kwart over 10 thuis?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was op een zaterdag of een vrijdag
Dan kan je wat makkelijker laat naar bed
ik train het liefst in de ochtendquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Ik kop deze niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.quote:
Ligt er een beetje aan hoe vroeg. Maar het verschil is wel groot ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
En dat is meteen een sneer?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik even, omdat je zei dat hij geen sociaal leven had.
zal een kwestie van wennen zijn, ik heb s'avonds weinig fut om dat te doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
Ja ik ben woedendquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wat een domme tweet van Netflix over Vikings. Ze laten hem ook gewoon staan.
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ben woedend
(ik zie deze post nu pas)
Oke eigenlijk maakt het me weinig uit want ik heb die serie na een seizoen uitgezet omdat het me niks kon boeien
Maar het blijft een domme tweet ja!
haha lkkr voor zequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
oei straatprijs bij mijn ouders in de straat
geen loten
Gaan ze nu net als dat labiele mens van een paar jaar geleden de loterij aanklagen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Hahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Aldus Elanquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
Ik vind het juist altijd wel voor mensen pleiten dat ze niet meedoen aan die onzin.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |