Je opmerking was tegen @GGMM dus waarom zou ik met een counter moeten komen? (counteraanval =tegenaanval)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Regionale spreektaal maat.
Maar ff, lekkere counter
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.
Ik kan maar 1 ding tegelijk blijkt, een glas in de kast zetten en ondertussen en ander uit de vaat pakken is niet voor mij gemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.
Oh dat is hier wel verplicht in ieder geval. (niet dat het bij mijn stamkroeg een probleem is verder, zijn toch zelden meer dan 30 mensen maar we moeten wel reserveren)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik niet, ga er gewoon heen en als het kan ga ik zitten maar ga niet reserveren dan is de lol er al af
Ach scherven brengen geluk zeggen ze toch.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding tegelijk blijkt, een glas in de kast zetten en ondertussen en ander uit de vaat pakken is niet voor mij gemaakt
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kastquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach scherven brengen geluk zeggen ze toch.
Die 13 inch kast?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kast
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat is hier wel verplicht in ieder geval. (niet dat het bij mijn stamkroeg een probleem is verder, zijn toch zelden meer dan 30 mensen maar we moeten wel reserveren)
Oh dat is wel prima nog dan, verwacht wel drukte met het mooie weer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.
Omdat jij zijn mantelzorger bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je opmerking was tegen @:ggmm dus waarom zou ik met een counter moeten komen? (counteraanval =tegenaanval)
Ik zag het wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat jij zijn mantelzorger bent.Als René even vastloopt ergens of het weer eens niet kan volgen ben jij er (bijna) altijd om zijn hachje te redden.
Nouja heel soms ook @:Scrummie2.1 , maar die maakt de situatie vaak alleen nog maar pijnlijker. Met zulke vrienden heb je eigenlijk geen vijanden meer nodig.
Is je maat er al uit de VSquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover ik weet kan je gewoon a la minute reserveren dus op het moment dat je er staat, tenzij het al dan al vol is, we gaan het zien.
September volle stadionsquote:De kans is groot dat er begin juli al supporters aanwezig zijn bij wedstrijden op het hoogste niveau in Spanje. De aanstaande versoepeling van maatregelen vanuit de overheid biedt mogelijkheden voor La Liga.
In Spanje schakelt de regering nu het zwaartepunt van de coronacrisis achter de rug lijkt telkens op in niveaus. Cadena Cope meldt dat een van de volgende fases die waarschijnlijk eind juni ingaat supporters al de mogelijkheid geeft om weer naar het stadion te gaan. Clubs kunnen de deuren dan openen, maar er is wel sprake van een gelimiteerde bezetting. Dertig procent van het stadion mag gevuld zijn, zodat fans afstand van elkaar kunnen houden.
Dat betekent dat we met de grote stadions in La Liga dit seizoen nog flinke toeschouwersaantallen kunnen zien. Zo speelt koploper Barcelona in de midweek van dinsdag 30 juni en woensdag 1 juli thuis tegen Atlético Madrid. Mocht de versoepeling doorgaan, dan zijn er mogelijk alweer dertigduizend toeschouwers welkom in Camp Nou.
BLACKLIVEDquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval plunder ik meteen mijn hele kast
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
September volle stadions
@:atypisch @:kapiteintje(RIP)
Terrasje gepakt paar keer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij alweer naar de horeca geweest?
ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
September volle stadions
@:atypisch @:kapiteintje(RIP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |