Oke charlottequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Denk vanavond zonnebankje pakken
Ben een beetje futloos :$
Pauper.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Beetje voorbruinen maatquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga gewoon in de zon zitten dit weekend man.
Oh ik ben al redelijk bruin. Al is het wel veel minder dan andere jaren, toch veel minder buiten.quote:
tokkiequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Wordt het weer mooi weer ja?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga gewoon in de zon zitten dit weekend man.
ik haal op de markt wel eens van die koolhydraatarme crackers, bestaande uit zaden en karton (of iets wat er op lijkt)quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar crackers, geen brood meer
@:atypisch
Gewoon volkoren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik haal op de markt wel eens van die koolhydraatarme crackers, bestaande uit zaden en karton (of iets wat er op lijkt)
Ja, hier wel kans op onweer maar vrijdag en zaterdag ziet er prima uit. (en ik ben vrijdag vrijquote:
jup, hoef je niet meer te eten maar alleen VET tokens stakenquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat.
Over een paar jaar staan deze eitjes op de blockchain van Vechain. Leuk hé
vrijdag gaat het gebeuren, m'n terras experimentquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, hier wel kans op onweer maar vrijdag en zaterdag ziet er prima uit. (en ik ben vrijdag vrij)
Voor hoeveel uren heb je/ moet je reserveren?quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrijdag gaat het gebeuren, m'n terras experiment
Dan is je motoriek vergelijkbaar met die van Rens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb in een week tijd al 3 glazen gesloopt
dat doe ik niet, ga er gewoon heen en als het kan ga ik zitten maar ga niet reserveren dan is de lol er al afquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor hoeveel uren heb je/ moet je reserveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |