samequote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Terrasje gepakt paar keer.
Scheelt dat je hier ook niet hoeft te reserveren maar gewoon naar binnen kunt lopen als je ziet dat er plek is.
Jij mist het kijken naar Schwaab en Bandé?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Man man man zijn dit nou VBL users?
Lekker man.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Nee ik mis het ook niet echt, maar ik wilde een discussie aanwakkeren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mist het kijken naar Schwaab en Bandé?
VERWACHT BEZORGMOMENTquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Coco. het volgende:
Het voetbal niet missen.
Dat zal voor 90% geldenquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis dat hele voetbal eigenlijk amper moet ik zeggen. Al weet ik dat jij niet per se voor het voetbal naar het stadion gaat.
Ik vind het vooral jammer dat we geen EK/OS hebben, dat is altijd wel genot.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik mis het ook niet echt, maar ik wilde een discussie aanwakkeren.
Ja, en dan die haxball potjes in de rust. Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat we geen EK/OS hebben, dat is altijd wel genot.
Was ook niet verkeerd bedoeld of zo maar jij bent er altijd wel vrij duidelijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal voor 90% gelden
Het is toch voor vrijwel iedereen een dag weg/familie of vrienden die je daar ziet
Ken maar weinig mensen die echt alleen om het voetbal komen en verder niks.
Ik vind amateur potjes altijd wel leuk, en dan in de rust in de kantine blijven hangen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap op mijn beurt weer niet hoe mensen heel geboeid naar voetbal kunnen kijken maar nooit een stadion van binnen zien zoals @:el-stinho
Denk dat ik daar niet genoeg echte liefhebber voor ben, wel respect voor
Ja, die gasten bouwen hun eigen huis, verkopen dat maximaal en starten nog een keer opnieuw.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je echt goed geld wil verdienen moet je een beetje handig zijn tegenwoordig. Aanbod aan die kant wordt steeds minder. Zie dat ook al bij hypotheken en in de wat duurdere wijken. Wonen 'simpele' stucadoortjes/hoveniers tegenwoordig massaal naast artsen enzulks.
Ja dat scheelt qua wedstrijdbeleving (en niveau trouwens) echt niet zoveel met mijn wedstrijdbezoekquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind amateur potjes altijd wel leuk, en dan in de rust in de kantine blijven hangen.
Die gozer heeft volgens mij zeeën van tijd en amper een sociaal leven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap op mijn beurt weer niet hoe mensen heel geboeid naar voetbal kunnen kijken maar nooit een stadion van binnen zien zoals @:el-stinho
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat scheelt qua wedstrijdbeleving (en niveau trouwens) echt niet zoveel met mijn wedstrijdbezoek
ik heb altijd het idee dat mensen die voetbal alleen van tv hebben toch het inzicht in de 3e dimensie missenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Nouja zo heb je best veel gasten die in het weekend veel potjes kijken en dat ook een beetje kapotanalyseren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer heeft volgens mij zeeën van tijd en amper een sociaal leven.
Dat en misschien des te knapperquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat mensen die voetbal alleen van tv hebben toch het inzicht in de 3e dimensie missen
ik ga al tijden niet meer en ik mis het gaan niet hoor, kijk het toch vrij veel op tv.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat en misschien des te knapper
Ik denk dat ik heel snel genoeg zou hebben van voetbal als ik er niet meer naartoe kan gaan
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al tijden niet meer en ik mis het gaan niet hoor, kijk het toch vrij veel op tv.
Frank de Boer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik kunnen niet wachten!
ik zat zelf toen al (te)veel in Brazilië en een heel goed bod op de stoelen die ik had, business seats zijn kostbaar, zeker als je niet gaatquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk mee opgehouden, tijd?
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat zelf toen al (te)veel in Brazilië en een heel goed bod op de stoelen die ik had, business seats zijn kostbaar, zeker als je niet gaat
Moet je dan niet heel lang op een wachtlijst staan of valt dat mee?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je dan niet heel lang op een wachtlijst staan of valt dat mee?
had ik toen ook nog (2) samen met een maat van me alleen maakte ik er nooit gebruik van op een paar keer na dus hebben we maar besloten om ze op te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer overwogen om een 'normaal' seizoenskaartje te nemen?
Ja daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik toen ook nog (2) samen met een maat van me alleen maakte ik er nooit gebruik van op een paar keer na dus hebben we maar besloten om ze op te geven.
Ik moet ook zeggen dat als je business gewend bent met alles wat erbij komt dan is het moeilijk weer aan de de andere kant zitten
Nee, bij Feyenoord is er geen wachtlijst. Ja na het kampioensjaar en op sommige vakken kom je er wat moeilijker tussen. Maar aangezien het grotendeels ongenummerd is boeit dat ook niet heel veel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een beetje vergelijkbaar met Feyenoord zijn toch?
Goed dat we ondanks visieverschillen met elkaar overweg kunnen, maat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Oh dat valt mee dan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, bij Feyenoord is er geen wachtlijst. Ja na het kampioensjaar en op sommige vakken kom je er wat moeilijker tussen. Maar aangezien het grotendeels ongenummerd is boeit dat ook niet heel veel.
Zag je de sneer van @Elan ook?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat we ondanks visieverschillen met elkaar overweg kunnen, maat.
@El-Stinho is een verstandige jongen die reageert daar niet op.quote:
Ik hoef niet op elke sneer in te gaanquote:
was bij uitwedstrijden ook leuk de businessclubquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen
Ja, wij maken er een sport van om bij uitwedstrijden de businessclubs binnen te komen. Je wil niet weten hoe opvallend makkelijk dat gaat zo nu en dan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
was bij uitwedstrijden ook leuk de businessclub
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef niet op elke sneer in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |