Goffetomme.quote:Bezorgtijd nog onbekend
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
NanningaGODquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:43 schreef Coco. het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)eprotest-in-zuidoost
Livestream: Spoeddebat met Halsema over demonstratie op de Dam
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
BLM Subforum allen.
FB / Nieuw subforum
Heeft @:GGMM hier ook een mening over?
Ik dacht toch echt even dat dat wel een goede trainer zou wordenquote:
Komt nog wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt even dat dat wel een goede trainer zou worden
Kan natuurlijk nog.
Lijkt hij mij iets te eigenwijs voor. En als het nog 1x mis gaat ben je wel klaar eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nog.
Het is niet zo dat ik 10 wedstrijden geconcentreerd ga zitten kijken, natuurlijk. Denk dat ik naar max 3 a 4 wedstrijden echt goed wil kijken. Maar ik heb niet het idee dat ik er minder inlevingsvermogen bij andere mensen van krijg, of zo. Wedstrijden van Sevilla, Athletic Club, Betis in eigen huis doen automatisch al meer met me dan elke andere hapsnapwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat en misschien des te knapper
Ik denk dat ik heel snel genoeg zou hebben van voetbal als ik er niet meer naartoe kan gaan
Op naar het BLM subforum!quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
BLM Subforum allen.
FB / Nieuw subforum
Heeft @:GGMM hier ook een mening over?
WOEST.twitter:rivm twitterde op woensdag 10-06-2020 om 13:54:28Vanaf nu melden wij op Twitter alleen nog op dinsdag de #COVID19-cijfers. Op de dinsdag hebben wij het meest complete beeld van de week ervoor. Op de website staan nog wel de dagelijkse cijfers, zie: https://t.co/2k1aOyBL1c https://t.co/Vr0hSZ9LYk reageer retweet
had ik ook wel verwacht maar toch iets teveel naar z'n schoonpa geluisterd tactisch gezien en sociale intelligentie ontbreekt een beetje bij hemquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nog.
Ja het was als voetballer al regelmatig een heel gefrustreerd mannetje, maar wel een slimme speler.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ik ook wel verwacht maar toch iets teveel naar z'n schoonpa geluisterd tactisch gezien en sociale intelligentie ontbreekt een beetje bij hem
even wat rust tussendoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:55 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.twitter:rivm twitterde op woensdag 10-06-2020 om 13:54:28Vanaf nu melden wij op Twitter alleen nog op dinsdag de #COVID19-cijfers. Op de dinsdag hebben wij het meest complete beeld van de week ervoor. Op de website staan nog wel de dagelijkse cijfers, zie: https://t.co/2k1aOyBL1c https://t.co/Vr0hSZ9LYk reageer retweet
doe niet zo uit de hoogte johquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik 10 wedstrijden geconcentreerd ga zitten kijken, natuurlijk. Denk dat ik naar max 3 a 4 wedstrijden echt goed wil kijken. Maar ik heb niet het idee dat ik er minder inlevingsvermogen bij andere mensen van krijg, of zo. Wedstrijden van Sevilla, Athletic Club, Betis in eigen huis doen automatisch al meer met me dan elke andere hapsnapwedstrijd.
Twitter is niet het meest representatieve op de aardbol, maar ik vind het dan grappig om debat te zien rond bijvoorbeeld een Gravenberch die gewoon oprecht kutwedstrijden speelt. Ik ben meer rationeel, maar ik heb totaal geen moeite met emotionele meningen (vaak mensen die naar het stadion gaan).
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
even wat rust tussendoor
[ afbeelding ]
Hij doet meer uit de breedte.quote:
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagdquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Robin Hood is uit.
De politie heeft op dinsdag 9 juni omstreeks 16.30 uur met ondersteuning van een politiehond een man aangehouden in een woning in Amsterdam Noord. De man wordt ervan verdacht met een kruisboog te hebben geschoten in de richting van grondwerkers die op dat moment aan het werk waren in de Notenstraat.
Dat was toch een gewone boog?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Oh, zit daar een verschil in ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toch een gewone boog?
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Gegoogled, gelachen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Terugquote:
Ik zit ook aan bakkie nummer 2 nuquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Ik wist wel wat een flail was, is strijdvlegel gewoon de vertaling!quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Bijna. Nespresso.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Ons kantoor in Papendrecht of all places gaat sluiten
@:onlogisch
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga mijn eerste espresso van de dag tappen.
Je weet waar de RO voor staat?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |