Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagdquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Robin Hood is uit.
De politie heeft op dinsdag 9 juni omstreeks 16.30 uur met ondersteuning van een politiehond een man aangehouden in een woning in Amsterdam Noord. De man wordt ervan verdacht met een kruisboog te hebben geschoten in de richting van grondwerkers die op dat moment aan het werk waren in de Notenstraat.
Dat was toch een gewone boog?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Oh, zit daar een verschil in ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toch een gewone boog?
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst ook al die Amerikaan met kruisboog die werd belaagd
Het doet mij deugd dat de kruisboog weer aan populariteit lijkt te winnen.
Gegoogled, gelachen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Terugquote:
Ik zit ook aan bakkie nummer 2 nuquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Ik wist wel wat een flail was, is strijdvlegel gewoon de vertaling!quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk betekent dit ook de terugkeer van de strijdvlegel.
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een pak koffie
Dit ter info trouwens
Bijna. Nespresso.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch geen Senseo hè? Dat is namelijk koffie voor proleten.
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Ons kantoor in Papendrecht of all places gaat sluiten
@:onlogisch
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga mijn eerste espresso van de dag tappen.
Je weet waar de RO voor staat?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Weg met die Amsterdamse zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |