BOOMquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien je bloodelf warriorknight van warcraft of die ook niet?
Kanjer is altijd een goed idee makker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik neem overigens wel een KANJER bij mijn koffie. Dat heb ik wel verdiend.
stroopwafel als pre-workout mealquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Zeker. Van een KANJER wordt iedereen kanjerblij (mijn autocorrect maakte hier kankervrij van lol).quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kanjer is altijd een goed idee makker.
Wat laatquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om 21.00 uur sporten, toevallig.
dan is het een beetje vroeg om die simpele suikers in te brengenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om 21.00 uur sporten, toevallig.
Dat bepaal jij toch niet of wel?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Dat kan je beter iets eerder doen
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Van een KANJER wordt iedereen kanjerblij (mijn autocorrect maakte hier kankervrij van lol).
@Happel zou hier trots op zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Sankerlui zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AutocorrectGod.
Bij mij maakt ie van Dankerlui (speler W2) ook altijd wat anders.
Is Kim welkom in de SC?twitter:KimBoon94 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 14:29:35Gekwetst worden hoort bij het leven. Grow a pair, in plaats van altijd maar huilen en slachtoffer spelen. reageer retweet
User @maxi-mus kan dit wel opzoekenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?
eens maar als mijn sportschool zei dat ik om 21uur alleen kon trainen deed ik het ookquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat
Jouw sportschool kan praten?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar als mijn sportschool zei dat ik om 21uur alleen kon trainen deed ik het ook
Dat was op een zaterdag of een vrijdagquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij vorige week niet nóg later gesport? Of de week ervoor?
..Ik ben om kwart over 10 thuis?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was op een zaterdag of een vrijdag
Dan kan je wat makkelijker laat naar bed
ik train het liefst in de ochtendquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Ik kop deze niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.quote:
Ligt er een beetje aan hoe vroeg. Maar het verschil is wel groot ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
En dat is meteen een sneer?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik even, omdat je zei dat hij geen sociaal leven had.
zal een kwestie van wennen zijn, ik heb s'avonds weinig fut om dat te doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
Ja ik ben woedendquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wat een domme tweet van Netflix over Vikings. Ze laten hem ook gewoon staan.
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ben woedend
(ik zie deze post nu pas)
Oke eigenlijk maakt het me weinig uit want ik heb die serie na een seizoen uitgezet omdat het me niks kon boeien
Maar het blijft een domme tweet ja!
haha lkkr voor zequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
oei straatprijs bij mijn ouders in de straat
geen loten
Gaan ze nu net als dat labiele mens van een paar jaar geleden de loterij aanklagen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Hahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Aldus Elanquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
Ik vind het juist altijd wel voor mensen pleiten dat ze niet meedoen aan die onzin.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |