..Ik ben om kwart over 10 thuis?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was op een zaterdag of een vrijdag
Dan kan je wat makkelijker laat naar bed
ik train het liefst in de ochtendquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Ik kop deze niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Buitendam het volgende:
René is een vroege slaper. Ik noteer dit even.
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.quote:
Ligt er een beetje aan hoe vroeg. Maar het verschil is wel groot ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
En dat is meteen een sneer?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik even, omdat je zei dat hij geen sociaal leven had.
zal een kwestie van wennen zijn, ik heb s'avonds weinig fut om dat te doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig dingen zo kut als krachttraining in de ochtend, vind ik. 0 kracht in mijn lijf.
Ja ik ben woedendquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wat een domme tweet van Netflix over Vikings. Ze laten hem ook gewoon staan.
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ben woedend
(ik zie deze post nu pas)
Oke eigenlijk maakt het me weinig uit want ik heb die serie na een seizoen uitgezet omdat het me niks kon boeien
Maar het blijft een domme tweet ja!
haha lkkr voor zequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
oei straatprijs bij mijn ouders in de straat
geen loten
Gaan ze nu net als dat labiele mens van een paar jaar geleden de loterij aanklagen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Hahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
geen loten
Aldus Elanquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
Ik vind het juist altijd wel voor mensen pleiten dat ze niet meedoen aan die onzin.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |