Post 25 wordt de TTquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja prima, met jou?
Het zou nog een stuk beter gaan met een andere TT overigens.
Ik kijk er niet van op.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch heeft al 2 Amsterdam TT's
Wat vinden jullie daarvan @:Caland , @:DonRaja , @:Scrummie2.1 , @:Kapiteintje (RIP) en @:Elan
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Wat vinden jullie daarvan @:Caland , @:DonRaja , @:Scrummie2.1 , @:Kapiteintje (RIP) en @:Elan
Hallo makkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
User én moderator @:onlogisch is lekker bezig.
Kon jij maar uit de historie.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig ziet @:DonRaja de historie
Haarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mooi @:Wereldgozer haar vier-op-een-rij verneukt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht pulled from NPO because 'times have changed'
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja was een grapje. WereldGOZER en dan meteen haar erachter.
Sorry.
Stukje nieuw accountquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je laat toch niet met je sollen door zo'n nobuddie als Befhontje?
Ga jij je fiets van twintig jaren poetsen en laat mij met rust, schollekop.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je laat toch niet met je sollen door zo'n nobuddie als Befhontje?
Ga je eigen gemaakte notes ergens anders botvieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij je fiets van twintig jaren poetsen en laat mij met rust, schollekop.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je eigen gemaakte notes ergens anders botvieren.
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:06 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
Wat een gehaat op de Touch Bar, dat ding is tantje geil
Oh wat raar als het zogenaamd prima werktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooralquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja werkt prima toch? Gebruik het niet veel overigens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat raar als het zogenaamd prima werkt
twitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Vind vooral volume enzo wel fijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja best nice als je het onder de knie krijgt vooral
Hoe weet je het nou als je het zelf niet gebruikt hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga wel een sticker cover halen denk ik
Ja maar krasjes.. Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik helemaal niks. Zitten wel toffe bij, maar al mijn Apple spul is zonder cover, hoesje, sticker dus mijn laptop ook.
Waarom is het pure bagger dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:09 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat mensen altijd bevestiging zoeken bij mensen die dezelfde domme keuzes maken als zijzelf.
In plaats gewoon naar de feiten te kijken. Zo'n Touch bar is gewoon puur bagger.
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?quote:
Dan heb je een erg lage standaardquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @El-Stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
Wegwerpproductquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef onlogisch het volgende:
#Irishlivesmattertwitter:gearoidmurphy_ twitterde op zondag 07-06-2020 om 05:41:38WARNING: GRAPHIC CONTENT
"Look at the blood fam" - Defenseless Irish boy stabbed repeatedly by black youths in Carrigaline, Co. Cork #IrishLivesMatter https://t.co/eyDv6P9NU5 reageer retweet
Dit zijn Krabby-tekstenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @:el-stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@:EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik denk niet dat Ten Hag en consorten hem er voor de grap bij willen houden. reageer retweet
Erg raar van hem jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een rationele jongen als @:el-stinho zou meegaan in dat belangrijk in de kleedkamer gelultwitter:Alaphilippe_ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 19:39:04@:EricMMedia Omdat hij van grote waarde is buiten de wedstrijden om? Praktisch iedere twee weken hoor je hoe goed spelers en zeker jonge jongens zoals Traoré met hem omgaan.
Ik word vooral moe van die heiligverklaring op Twitter van elk talent dat er rondloopt. "Kijk eens welk unreal young talent ik op zijn 15e al spotte".quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Huntelaar is 43 ofzo (en kan echt niet meer) Als ze hem er graag bij willen houden kunnen ze hem toch spitsentrainer makenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van die heiligverklaring op Twitter van elk talent dat er rondloopt. "Kijk eens welk unreal young talent ik op zijn 15e al spotte".
Van die figuren die nog geen half jaar rondlopen bij Jong Ajax en denken alles te eisen hebben, word ik wel doodmoe.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is de Ten Hag bandwagon oneindig
quote:
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt. Alsof je de loopbaan uit zou moeten leggen voor die gastjes; iedereen heeft volgens mij gewoon geleerd te werken voor z'n cheld, presteren, dan komt de eer je vanzelf toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar is 43 ofzo (en kan echt niet meer) Als ze hem er graag bij willen houden kunnen ze hem toch spitsentrainer maken
Hoe duur is dat contract van Huntelaar?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt.
In 2017 scheen hij wel een hoop te verdienen, maar het is bekend dat Ajax hem voor een duidelijk lager bedrag wil verlengen.quote:
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar ook niet goed genoeg meer, maar dat geschreeuw alsof dit een middelvinger zou zijn naar 17/18-jarige gastjes die net komen kijken is net zo doodvermoeiend. In Ajax I krijg je altijd een kans als je meer dan twee keer goed tegen een bal aanloopt. Alsof je de loopbaan uit zou moeten leggen voor die gastjes; iedereen heeft volgens mij gewoon geleerd te werken voor z'n cheld, presteren, dan komt de eer je vanzelf toe.
Ik heb het hier nog duidelijker uitgelegd: https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1270405270309613574 . En sowieso ook; het is pas 9 juni. Op Ajax-Twitter wordt altijd al ver van te voren een soort angst/paniekbeeld gecreëerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passen
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij dezen dus door de vingers.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh; die discussie volg ik niet. Zag alleen je tweet, vond die opmerking niet bij je passen
Bij dezen, Coco.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij deze dus door de vingers.
En dat hypen van spelers die 2 keer een bal hebben aangeraakt word ik ook moe van ja.
Ik bekijk het wellicht uit automatisme ook altijd wat van de andere zijde dan de gemiddelde opinie, maar dit zijn dezelfde figuren die straks zaterdag boos zijn als Frenkie de Jong te hoog op het middenveld staat bij Mallorca v Barça.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de context kunnen we zien dat het wat tegenwicht heeft. Ik zie het bij dezen dus door de vingers.
En dat hypen van spelers die 2 keer een bal hebben aangeraakt word ik ook moe van ja.
Ik ben een onhandige aapquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagenoeg volmaakt uiterlijk verpesten?
Ik heb deze vraag vannacht ook aan je moeder gesteld nadat ze weer met botox in de weer was geweest.
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mag allebei, echter is bij dezen mooier dus aangepast.
Als ik mijn promotie binnen heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oei. Ik kom hier net achter. Pijnlijk.
Vraagje: wanneer krijgen we weer Haxball? Nieuw seizoen pas, zeker?
Nee , daar ben ik net niet geestelijk gestoord genoeg voor.quote:
Hij is een beetje in de war.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Je hoeft hem niet te sparen, hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is geen sparen, het is rekening houden met een gehandicapte medemens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje probeert hier een Lucille @:Lenny_Leonard
Ik vind dit een vieze vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO ZEGquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Trijntje is lief.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, laat tommay maar even in de hoek staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Komt omdat het een Amsterdammer is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Heb je weer gedronken Elanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik kijk het interview met Henk ten Cate op Ziggogoden, dacht altijd dat dat een enorme bokkelul was. Valt reuze mee eigenlijk.
Geen vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Graag jullie mening
Nogal simplistisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Komt omdat het een Amsterdammer is.
Amsterdammers zijn altijd heel erg tof.
Is geen stelling G.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal simplistisch.
Al is @:onlogisch het roerend met je stelling eens.
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.quote:
Bij Trijntje moet ik op de een of andere manier altijd aan dat nummer van Guus Meeuwis denkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
GuusGodquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Trijntje moet ik op de een of andere manier altijd aan dat nummer van Guus Meeuwis denken![]()
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.
Jammer alleen van dat kutaccent.
Ik vond het een nare man.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.
Ga dit zo luisteren. Als het tegenvalt zit je in de problemen.quote:
Hij heeft wel humor ja, maar het blijft een walgelijke blaaskaak.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus man, amicale vent. Humor. Leuke anekdotes over zijn tijd met Messi en RonaldinhoGOD.
Jammer alleen van dat kutaccent.
Absoluut.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit verbaast me wel ergens. Vond hem altijd erg onsympathiek overkomen.
Een totaal ander persoon (maar ook Amsterdammer); ik kan Sjaak ook wel echt waarderen. Moet altijd erg om hem lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Ging ook alleen kijken omdat er beelden van Ronaldinho en Messi getoond werden.
Maar wat oprecht 100% meegevallen. Zelfs de nodige zelfspot. Had ik niet achter die kwal gezocht.
Sjaak Swart?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Een totaal ander persoon (maar ook Amsterdammer); ik kan Sjaak ook wel echt waarderen. Moet altijd erg om hem lachen
Hij praat altijd alsof er ontzettend interessante woorden uit zijn mond komen. Ik kan daar bijzonder slecht tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Ging ook alleen kijken omdat er beelden van Ronaldinho en Messi getoond werden.
Maar wat oprecht 100% meegevallen. Zelfs de nodige zelfspot. Had ik niet achter die kwal gezocht.
haha, Welmoed is niet 'amazing' maar wel 'gewoon' aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:3rr0r
Dertien in een dozijn, net als dat blonde kanariepietje op die foto waar jullie allemaal zo wild van zijn.
Ja klopt hij praatte ook wel een beetje of hij drie dagen geleden een tia had gehad of anderhalve fles wijn op had.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij praat altijd alsof er ontzettend interessante woorden uit zijn mond komen. Ik kan daar bijzonder slecht tegen
S is dus gewoon S.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak is juist wel gewoon Sjaak
Net zoals de T de T is
Doe mij Geraldine maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, Welmoed is niet 'amazing' maar wel 'gewoon' aantrekkelijk
Zal toch wel gewoon een act zijn. Hopelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak is juist wel gewoon Sjaak
Net zoals de T de T is
Ben bang van niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal toch wel gewoon een act zijn. Hopelijk.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Trijntje moet ik op de een of andere manier altijd aan dat nummer van Guus Meeuwis denken![]()
Kale en Kokkie kijken als Ajax verloren heeft is ook genot.quote:
aloha?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
aloha?dertien in dozijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
aloha?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de grafsteen moet je los kopen lijkt mequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)TIdrh-7ZaICnUVOK6b6E
Gvd @:Caland
Pauperdorp en nog de hoofdprijs betalen voor een grafsteen ook
Cremeren moet weer leuk worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Komt omdat niemand daar dood gevonden wil worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat niemand daar dood gevonden wil worden.
Vast welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die hun keuze laten afhangen van wat beter is voor het milieu?
ze onderzochten toch de optie om je lichaam te laten oplossenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die hun keuze laten afhangen van wat beter is voor het milieu?
Absoluutquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
-doe maar niet-quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:15 schreef Caland het volgende:
Jammer dat zyklon b een beetje een taboe is geworden.
Okquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Er was laatst een adviescommissie die een 3e manier om doden te verwerken die daar goedkeuring aan gaf. Dat wordt binnenkort voorgelegd aan de 2e kamer.
Oplossen in een soort zoutzuur of zo. Krijg je uiteindelijk ook een urn mee met wat overblijfselen. Is een 10e van het co2 verbruik bij cremeren.
woestquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
Wat een waardeloos excuus voor een mod is @:onlogisch toch ook
Wat is jouw top 3 slechtste VBL mods ooit?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
Wat een waardeloos excuus voor een mod is @:onlogisch toch ook
1.onlogischquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 slechtste VBL mods ooit?
1/10e, een tiende of 10%quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Er was laatst een adviescommissie die een 3e manier om doden te verwerken die daar goedkeuring aan gaf. Dat wordt binnenkort voorgelegd aan de 2e kamer.
Oplossen in een soort zoutzuur of zo. Krijg je uiteindelijk ook een urn mee met wat overblijfselen. Is een 10e van het co2 verbruik bij cremeren.
Je moeder in een corset kan ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
1/10e, een tiende of 10%
een 10e kan echt niet
Jawel hoor. Voel je niks van.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder in een corset kan ook niet.
@onlogisch @Jojoortje en die ene psv modquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 slechtste VBL mods ooit?
ValHallen ruim op 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch @:jojoortje en die ene psv mod
Losbuenasnogiets
vanhallen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Losbuenasnogiets
@Morpheus2002quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
Oja en die gozer van dat kankeralarm
Weet @:ggmm nog wel
Wie?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Morpheus2002
Valhallen
Guitarist
Klummie valt net buiten het podium.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Morpheus2002
Valhallen
Guitarist
Het minder kwaadaardige neefje van Scrummie.quote:
We roddelen hier niet. @Scrummie2.1quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het minder kwaadaardige neefje van Scrummie.
Ja alle drie een permbanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Als jij admin wordt ruimen wij het veld?
@Klummie @Morpheus2002 @_-guitarist-_quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:Scrummie2.1
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Losbuenasnogiets
@Scrummie2.1 heeft zoveel meer liefde dan hersencellen in zich. Dat is gewoon een goede jongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het minder kwaadaardige neefje van Scrummie.
sow.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1 heeft zoveel meer liefde dan hersencellen in zich. Dat is gewoon een goede jongen.
Koekoek jongequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1 heeft zoveel meer liefde dan hersencellen in zich. Dat is gewoon een goede jongen.
Ja dat is vrij duidelijk hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef fetX het volgende:
Ik zou overigens hoogstwaarschijnlijk ook een waardeloze mod zijn. Dit ter info.
quote:
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Morpheus2002
Valhallen
Guitarist
Zonder meer makker.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef fetX het volgende:
Ik zou overigens hoogstwaarschijnlijk ook een waardeloze mod zijn. Dit ter info.
Nooit begrepen waarom mensen dat willenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef fetX het volgende:
Ik was Morpheus2002 vergeten.quote:
Voor het geldquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen dat willen
Beetje volwassen kleuters op een internetforum in het gareel houden (lol)
Hij had er nooit problemen mee mij onterecht bans aan te smeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
@:ajacied422 was toch ook gewoon niet zo'n goeie mod
Liep altijd te zeuren dat de FA's en het beleid niet zo afgericht werden dat hij alle users die hij niet leuk vond kon laten bannen.
Zou er ook niet zo snel m'n tijd aan verdoen, nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen dat willen
Beetje volwassen kleuters op een internetforum in het gareel houden (lol)
Lucille Werner.jpgquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Liep altijd te zeuren dat de FA's en het beleid niet zo afgericht werden dat hij alle users die hij niet leuk vond kon laten bannen.
Hij stak ook altijd onnodig veel tijd in discussies met @tong80 , hé?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij had er nooit problemen mee mij onterecht bans aan te smeren.
Ik ken die niet eens, ik post ook pas in VBL sinds 2012 geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij stak ook altijd onnodig veel tijd in discussies met @:Tong80 , hé?
Als iemand kanker zei ging bij hem thuis het luchtalarm afquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die niet eens, ik post ook pas in VBL sinds 2012 geloof ik.
Ik vind dit wel een prima zin eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lucille Werner.jpg
Het is niet echt je dag René
SOWWWquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een prima zin eigenlijk
Beetje lang, maar daar heeft je moeder geen problemen mee!
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als iemand kanker zei ging bij hem thuis het luchtalarm af
Specifiek dezequote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Godverquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:
Hij ging aan zijn eigen arrogantie ten onder, denk ik. Hij kwam als mod 'wel even' de boel veranderen. Voor zulke hoge eigendunk zou zelfs Zlatan Ibrahimovic bedanken.quote:
Chillen in de lobby.quote:
De Netsplitter-Dolfijn-saga.quote:
Korfbal?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Zeg eerlijk @:el-stinho
Je dacht even dat we echt naar je kampioenswedstrijd zouden komen of niet?
Ik was toen 14, wat denk je dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Ja geloof dat iemand erachter was bij welke club hij speelde en waar die wedstrijd was. Had volgens mij Steven zo’n heel plan geschreven dat we er heen zouden gaan met fakkels enzoquote:
Ja, laten we net doen alsof @stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Ja oke daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof @:stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.
Wat hebben jullie die arme jongen aangedaan...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geloof dat iemand erachter was bij welke club hij speelde en waar die wedstrijd was. Had volgens mij Steven zo’n heel plan geschreven dat we er heen zouden gaan met fakkels enzo
@:el-stinho nam het wat serieuzer dan wij
Goeie mod welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof @:stevenmac26 niet gestoord genoeg was om dat echt te doen.
@Caland zit in de financiële sector, natuurlijk stemt hij VVD.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg nog geld van die boeler.
Maar @:caland stemt op hem.
Werkt dat zo, ja?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Caland zit in de financiële sector, natuurlijk stemt hij VVD.
Ik eet ook brood en piepersquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn televisie al maanden niet aangehad.
TV kijken
@:atypisch check deze gast.
Jij bent het AD even aan het ontleden?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-president~a4e7867d/
8/10
10/10quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
Zou een limiet moeten zitten op twee termijnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
9/10quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
🐐twitter:obk twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 21:12:44Gerri Eickhof. Wat een baas. https://t.co/fDyeRN2itC reageer retweet
Makkelijkste quiz ooit. 10/10.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee ik deel een willekeurig bericht en rate mijn bezoek aan je moeder.
Dit is weer niet grappigquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee ik deel een willekeurig bericht en rate mijn bezoek aan je moeder.
Ik zijn geboorteplaats en hoe hij niet genoemd werdquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:44 schreef JanCees het volgende:
Had alleen vraag over eerste vvd premier fout
Pijnlijk
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zijn geboorteplaats en hoe hij niet genoemd werd
10/10quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
Geklikt. 10/10quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:onlogisch is al zijn hele leven niet grappig
Eerste 2 meteen goed en toen maar afgeslotenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
8/10
What happened?quote:
Wij zijn vanaf nu vijanden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hebben al mijn vrienden
(User @:fetx heeft geen groen vinkje.)
Dit waren we alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inderdaad een uitstekend debater.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een vijand met 11 notes
Dat gaat eens strijd worden zeg
Hier misschien ook wel weer wat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga 3 notes erbij krijgen zie ik
SPANNEND @:ZIPPORTAL
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit waren we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |